wtorek, 21 grudnia 2010

I Love Those Moments Where You Just Smile And Think : "I Love Life".



 Co tam u Was? Jak przygotowania do świąt? W szkole już na szczęście wolne, jutro tylko pomaszerować na wigilię klasową ( niosąc blachę z ciastem, będzie dobrze, jak się nie wywalę ) i odpoczynek upragniony. Dziś, jak wracałam z miasta z poszukiwania prezentów ( warto zaznaczyć, że kupowałam trzem różnym osobom i każdej osobie znalazłam prezent w zupełnie innym miejscu, więc trochę się nachodziłam i zmęczyłam ;) ), jak zwykle pojechałam autobusem, który jedzie bardzo okrężną drogą, i miałam okazję przyjrzeć się miastu w okresie świątecznym. Bardzo miły widok. W bardzo wielu miejscach czuć klimat świąt. Zaglądałam też do domów i patrzyłam, w ilu stoi już choinka. W dwóch nawet akurat była ona ubierana! U mnie tradycja ubierania choinki zawsze była dość specyficzna. Mama zawsze zostawiała mnie i tatę samych z kartonem ozdób i dawała nam wolną rękę. Gdy skończyliśmy, po jakimś czasie, coś poprawiała i zmieniała.
Odczuwam te święta. Lubię tę komercję w sklepach. Nie mam pieniędzy, to i nie daję się wciągnąć w żadne promocje i inne chwyty :P Ale lubię przejść się po sklepach i słuchać White Christmas, Santa Baby czy Kto wie?, to sprawia, że pojawia mi się uśmiech na twarzy i oglądając coś, kołyszę się i w głowie sobie śpiewam.
Nie rozumiem jednak osób, które szczerze nienawidzą świąt. Okej, ja sama stałam się praktycznie nie wierząca, ale kocham święta ta ten niewiarygodny klimat. Ma w sobie coś, że mogę siedzieć i "pozamulać", ale jednak z uśmiechem na twarzy.

W razie jakbym, a za pewne nie będę, nie pisała już przed świętami to życzę Wam, by te święta były Magiczne, Niezapomniane, Spokojnie i Rodzinne. I nie żałujcie sobie jedzenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...