sobota, 15 stycznia 2011

Never regret something that once made you smile.


Ferie. O matko, ferie. Wiem, że później człowiek będzie marudził - A po co było nam mieć jako pierwsi? Teraz cały luty, marzec i kwiecień przed nami!
Ale to nie ważne. Na razie jest dopiero początek, obojętnie co się podczas wydarzy ( lub nie wydarzy ), to i tak wiem, że będę je wspomniała z uśmiechem.
Układa mi się. Bardzo dobrze mi się układa. Pojawia się myśl, że za dobrze, ale co tam. Skupmy się na tym, co jest tu i teraz. A jeśli to wszystko mnie opuści? Cóż, to powiem, że było niesamowicie, w kilka chwil się pozbieram do kupy i poszukam następnych dobrych chwil.
Dziś bez filmu, ale wczoraj film był. Z przyjaciółką.Świetnie się oglądało i naśmiewało z Miley. Nic do niej nie mam, ale nie podoba mi się jej aktorstwo. Niewiele gra twarzą i miny ma prawie wszystkie takie same. Ale po wczoraj wiem, że filmów mi brakuje w obecnym życiu. Ale może po przerwie docenię je jeszcze bardziej?
W szkole po pierwszym semestrze jestem zadowolona. I nawet lekko zdziwiona niektórymi aspektami, nie powiem.
A dziś? Dziś było milusio :D Cały dzień z moim i na rozmowach na gadu z Kasią, która tak mi pomaga w tych napadach paniki, kiedy nikomu innemu o tym, bym nie powiedziała, a jej mogę, no bo przecież mieszka tyle kilometrów ode mnie, że nie czuję wstydu.
Poniedziałek - herbaciarnia, na pewno. We wtorek mam nadzieję, że będzie miło. Oby ludzie przyszli to w sumie w większości wystarczy. Środa... :D I czwartek, gdy jadę do braciszka trochę odpocząć. Tydzień spędzę tam na oglądaniu filmów w kinie, jedzeniu popcornu karmelowego i zapewne jedzeniu frytek z Farmy. Może do tego rozmowy na gadu z moim, Kasią, bff ( Pati :* ) i może okazjonalnie pewien inteligentny fizyk z ciekawym podejściem do życia.

No nic, dziś notka bez ładu i składu, bo jeszcze nie do końca wiem, co tutaj mogę opisywać tak na co dzień, kiedy nie czuję tej dużej potrzeby pisania czy wyżalenia się.Także żegnam się na razie, póki co. Miłego wolnego, kto ma, kto nie, to już niedługo ;)


I tak, bardzo polubiłam te wstawianie tych obrazków tutaj xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...