niedziela, 20 marca 2011


And if I share with you my story would you share your dollar with me.

Bardzo mi się podoba ta piosenka, nie potrafię powiedzieć czemu. Po prostu i już. Ale tak chyba czasem człowiek ma ;)
Tak, tak, ze mną już o wiele lepiej. Prawie w ogóle już się nie martwię. I jak dobrze, że jutro wolne. Znaczy się, ekhem, szkoła ^^.
W sobotę poprawę humoru zapewnił mi wieczór z Moim i z Alvinem i wiewórkami. Znalazłam też ciekawą wersję piosenki Ushera z ich udziałem. Koniecznie przesłuchajcie:
Klik
Ogólnie to w piątek dałam sobie dużą misję. Poszłam spać dopiero po drugiej, gdy już skończyłam wycinać literki z gazet i przykleiłam je na ścianę ( "Never regret something that once made you smile" ), jak dorwę jakiś aparat lepszy od mojego w tel. to wstawię zdjątko, byście oceniły moje dzieło, a później sprzątałam w szafie. Ogromne porządku, trochę wyrzucania. Ale dużo ciuchów nie mam, to też i roboty mniej było.
Doobra, kończę to pisanie i tak nie mam póki, co o czym konkretnym napisać. Kasiu, spokojnie, wdech i wydech ;) A drugiej, nowo poznanej Kasi życzę powodzenia w konkursie. Trzymam kciuki, żebyś mogła pomęczyć się na tym obcasach.
Miłego poniedziałku, pierwszego dnia wiosny, dnia wagarowicza, i reszty tygodnia.
 ( tak, tak, wiem, uzależniona od weheartit.com i od wstawiania tutaj obrazków stamtąd )

5 komentarzy:

  1. ale co by było gdyby weheartit nie było ? :D
    Już ze mna lepiej,słucham hiszpańskiej waka waka xDD

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. no balerinki są najwygodniejsze ^^ ale ja strasznie szybko psuję takie buty : <

    OdpowiedzUsuń
  3. bez we<3it byłaby dupa jasia. Kasia nie miałaby tyle slicznych obrazków FCB,BCN ani Messiego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to i tak długo ; d moje się trzymają miesiąc, góra półtora. w takich sytuacjach kupuję kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. sorki, teraz dopiero notkę przeczytałam, dzięki dzięki :* mmm to fajnie się miałaś<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...