środa, 2 marca 2011

let's be happy


Nie wiem, ile razy już ją słuchałam w przeciągu dwóch ostatnich dni, ale wiem, że bardzo dużo.

Skąd to nagłe zafascynowanie Pocket Full of Sunshine? Hm, Emma Stone + jej kartka urodzinowa z melodyjką tej piosenki + ciekawe wykonanie w filmie + oglądanie tego z przyjaciółką i czekoladą w ręce = mega zabawa. "Easy A" ( Łatwa dziewczyna ) - fajny film, zabawny, lekki i nietypowy. Polecam. A Emma wydzierająca się i krzycząca - bezcenne! 
Kto widział film, to zrozumie ;)
Miło jest kończyć wcześnie, tak dla odmiany. I cieszę się tak trochę, że wychowawczyni jest taka chorowita. Może nie powinnam, ale cóż, i tak nic to nie zmienia. Już tylko jutro, pojutrze do 15.10, jak podejrzewam, czyli godzinkę wcześniej niż normalniej, dzięki nieobecności wychowawczyni i weekend.
Jak wczorajszy mecz? Kop w dupę się należał. Gratuluję Chelsea, ale i tak niewiele wam to dało, bo tracicie 12 pkt. do lidera, byli mistrzowie.
Tak tylko chciałam dziś się odezwać, wrzucić coś, bo mam bardzo dobry humor. Jedno mnie tylko trapi, że jutro tłusty czwartek, a nie zapowiada się, bym w domu jutro miała coś słodkiego, tłustego i pysznego. Hm...
Takiego zarąbistego to bym chciała mieć! ( nie mówcie to mojej ukochanej Wiki, bo się obrazi ;) )

2 komentarze:

  1. hej . ; )
    moim zdaniem dobrze zaczynasz . ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już coś skrobię ale tutaj też chcę coś nowego! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...