piątek, 18 marca 2011


When you're close to tears remember, someday it'll all be over. Though it's darker than December
what's ahead is a different color. One day we're gonna get so high.


Tyle razy słyszałam, ale dzisiaj po razy pierwszy ją usłyszałam. Ten tekst, ten niesamowity tekst, teraz mi właśnie taki potrzebny, taka piosenka.
W filmiku macie po ang, ale tutaj znajduje się genialne tłumaczenie :
Klik
Jak u mnie? Ciężko stwierdzić. Może troszkę lepiej, ale nie powiedziałabym, że jakoś znacząco. Nie zdawałam sobie sprawy, że tak wszystko mnie przytłoczy. I jak dobrze, że zaczął się weekend, bo jakby to wszystko mnie naszło na początku tygodnia to wiem, że źle by to się skończyło dla zarówno mojej frekwencji i ocen.
Manchester trafiło na Chelsea w LM. Nie wiem jak to mogło się zdarzyć, nie za ciekawie się to zapowiada. Czekają nas trzy mecze z nimi - dwa w lidze mistrzów, no i jeden w lidze angielskiej. Bardzo kibicuje Tottenhamowi, bo zaszedł tak daleko i to nie dzięki przypadkowi. Ale i tak mam przeczucie, że Barcelona wygra Ligę Mistrzów ( tak Kasiu, Twoja Barcelona ).
Jutro po sklepach, pojutrze też. Mam nadzieję, że nie wykończy mnie to tak jak za ostatnim razem. Ale iść muszę - m.in. po prezenty dla mamy na urodziny. Zwłaszcza, że jej się należą.
Miłego weekendu, żeby jak najdłużej trwał. Ja może jeszcze coś naskrobię ;)


4 komentarze:

  1. być może tak, ale mi teraz trudno szukać czegokolwiek pozytywnego, bo oprócz tego co napisałam na blogu mam jeszcze kilka innych problemów :< no, ale staram się myśleć, w taki sposób, że żeby w pełni docenić dobre czasy, trzeba przejść taki gorszy okres. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i to najważniejsze, by umieć ją spożytkować w taki pozytywny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiaku ;* tekst piosenki mega i chciałabym żebyś wiedziała,że zawsze masz mnie :)

    ja się w sumie bardziej LaLiga jaram no ale...może bd potrójna korona ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. też wolę wygodę, ale czasem trzeba pocierpieć na tych obcasaaach : D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...