poniedziałek, 4 kwietnia 2011


Na zawsze i na wieczność, uczyńmy z życia święto,
By będąc tu przez chwilę, wszystko zapamiętać.

 Dobra, poniedziałek minął, byle do piątku do 16 -.-
Tak ostatnio natknęłam się na weheartit na kadry z tego filmu. Wysłałam Kasi i nasz wspólny wniosek - jeny, jak dawno tego nie oglądałyśmy. Już mam na dysku i czeka, by obejrzeć.
Dobra, to jest ostatni pełen tydzień nauki na najbliższy czas. W następnym tygodniu są rekolekcje ( środa, czwartek i piątek ), a potem święta, a potem majówka długa ( oj tak wiem Kasiu, Tobie to się tak nie śpieszy ).
Jako że nie mam w sumie o czym pisać, tak tylko chciałam się odezwać, żegnam się, życzę powodzenia w oczekiwaniu na weekend ;)
( polecam film ze względu na te minionki! )


1 komentarz:

  1. Kochana,jak patrzę na Twój blog to mi się przypomina,że muszę swój zmienić...a nie mam głowy ostatnio na to :(
    mam nadzieje,że ten tydzień będzie dla nas dobry ale i tak...byle do week ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...