piątek, 6 maja 2011


Meet a really nice girl have some really nice sex
And she's gonna sream out 'this is great' (Oh my god, this is great).


Hej ;)
W tej chwili akurat trzymam kciuki za Kasię, która pisze teraz angielski. A co po za tym robię? Odpoczywam. Piątek dziś, więc nie wiele błogiego nic nie robienia mi zostało. Szkoda, bo tak nic nie robić to ja bym mogła jeszcze trochę.
 Póki co wszystko się układa. Nawet Manchester niesamowicie rezerwowym składem wygrał z Schalke - 4:1 i jesteśmy w finale Ligi Mistrzów. Słońce jest, jeszcze wolne, na co marudzić ;)?
Także spadam, tak chciałam się odezwać, że u mnie lepiej. Miłego weekendu :]



2 komentarze:

  1. Chyba naprawdę mocno trzymałaś bo poszło b.dobrze ;* Och,ta szkoła - napisałam coś o tym u mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak weszłam przez IE i wszystko okej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...