czwartek, 21 lipca 2011

I'm Back!



Hej! Wróciłam już. Było całkiem fajnie, wiadomo, brat jak to brat, czasem mam ochotę go mocno walnąć, ale dało radę ;) Miałam napisać co kupiłam i co? No właśnie nic. Jakaś taka wybredna stałam się względem ciuchów. Nawet w moim ulubionym Stradivariusie nic nie było. Ale kupiłam Mojemu miętowe After Eight




i film DVD - Księga Ocalenia. Jemu się strasznie podobało. Co prawda nie jest fanem zbierania DVD, ale ten o ten jeden film na pewno będzie dbał ^^
Pisałyście, że same chciałyście przeczytać "Coś niebieskiego". Naprawdę Wam polecam tą książkę. Mi się bardzo podobała, szybko i miło się czyta. Mam zamiar kupić "Coś pożyczonego", to jest, jak dobrze mi się wydaje, ta sama ( powiedzmy ) historia, ale od strony przyjaciółki, która zdradziła bohaterkę "Coś pożyczonego" z jej byłym narzeczonym. Jestem ciekawa, jak jej życie potem wyglądało. Czy warto i tą książkę kupić i przeczytać, to też Wam powiem, jak już kupię i przeczytam ;) I oprócz tego zastanawiam się nad dwoma pozostałymi książkami Emily Giffin. Podoba mi się jej sposób pisania.
Byłam na kilku filmach w kinie:
 Nie, jakoś mi się podobał za bardzo.
Dobry, wiadomy, gorszy od jedynki, ale można sie pośmiać.
Myślałam, że będą gorsze, ale były okej. Można było się pośmiać. Dobre na wieczór dla rozluźnienia.
 Harry Potter i Insygnia Śmierci: część II
Fanką nie jestem, nie czytałam, widziałam kilka filmów, ale obiektywie patrząc jako kinoman film zrobiony bardzo dobrze ( no prócz 3d, psuł mi efekt), muzyka i klimat genialny. Reszta kwestia gustu i stopnia oddania Harry'emu i fascynacji.
No dobrze, na razie to tyle. Zmykam ;)

8 komentarzy:

  1. Kac Vegas sama chetnie bym zobaczyla! ;)
    Dokładnie, we wszystkim trzeba miec umiar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również stałam się niesamowicie wybredna w sprawie ciuchów, nie jesteś sama koleżanko! :)
    Słyszałam o tych książkach, choć sama nie czytałam!
    Mileno dnia!

    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi! I like this post so much, you look really great!I adore Jennifer and I'm really in love with after eight, so delicious!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne kociaki :D


    + ZAPRASZAM NA ROZDANIE !!!

    http://aleksandra-wika.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę na Kac Vegas! :D ii te ostatnie zdjęcie Aniston,mega <3
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisalam o tym wczesniej, za reklamy zarabiam pieniadze, nie jakies duze, ok 1- 2 zl brutto za wypelnienie ankiety lub wziecie udzilu w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...