wtorek, 16 sierpnia 2011



Tell me is it only me
Do you feel the same?
You know me well enough to know that I’m not playing games
I promise I won’t turn around and I won’t let you down
You can trust and never feel it now
Baby there’s nothing, there’s nothing we can’t get through


Od razu jakoś ta piosenka wpadła mi w ucho. Ledwo jak ją przypadkiem usłyszałam :]
Uwielbiam ten tekst z Juno.
Zmęczona jeszcze trochę jestem po robocie. Dość ciężko było i męcząco. Pocieszające było to, że przez trzy dni z samych napiwków praktycznie uzbierałam połowę pensji ^^ ( z czego podwójnie jestem dumna, bo pierwszego dnia 48 zł na głowę pięciu osób przy naszym stanowisku to głownie moja zasługa i nagabywanie ludzi o napiwki :P ). Pracowałam przy jednym ze stanowisk, obsługa ludzi bla bla, a koncertów jakoś nawet nie miałam jak słuchać, bo się wyłączałam co chwila. Coś głośno waliło ze sceny. Tak, że musiałam kilka razy pytać klienta co chce i ile ma zapłacić za to. Pierwszego dnia to miałam zdarty głos i Mój i kumpel nabijali się, że mutację przechodzę. Zespołów praktycznie nie kojarzyłam, znałam tylko Dżem, chociaż powiem, że zagrali nieciekawie i kiepski koncert dali. Opieranie się na nieżywej legendzie... Nie jestem fanką Dżemu, znam tylko kilka piosenek, ale i jak wiedziałam, że to kiepski koncert. Ludzie też trochę marudzili.
No nic, pół poniedziałku z Moim odsypialiśmy. Plany na dziś sympatyczne - najpierw idę odebrać z empiku DVD, które zamówiłam i które już doszło w piątek, ale pracowałam i nawet nie miałam kiedy odebrać, potem pokręcimy się po sklepach z ciuchami, a na piękny finisz - kupowanie książek. Jupi -.- Po tak boskich wakacjach ciężko będzie wrócić do tego cholerstwa. Ale ciiiii, jeszcze trochę zostało ;]
Z planów na wakacje zostało mi kilka, w tym wyjazd do Gdańska i Gdyni. Rok temu byłam pierwszy raz na starówce i w Gdyni. W tym roku chcę to powtórzyć. Co prawda osoba towarzysząca się zmieni, ale mi to tam pasuje.
No nic, będę się zawijała. Miłego dnia :]
( wszystkie zdjecia, jak zawsze, z weheartit.com )

4 komentarze:

  1. Ja byłam na dwóch koncertach Dżemu i obydwa wspominam baaaardzo dobrze :) Jednak trzeci raz nie poszłabym już,nie przesadzajmy xD
    Dobrego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W Gdyni ani Gdańsku nigdy nie byłam, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nigdy tam nie byłam :(
    Zapraszam do mnie, będę bardzo wdzięczna jak wyrazisz swoje zdanie zamieszczając komentarz a jeszcze bardziej jeśli dodasz się do obs :D Zawsze odwdzięczam się tym samym ;]]
    Pozdrawiam ! ♥

    http://asiaa-przybycien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...