sobota, 3 września 2011

Ellie Goulding - Only Girl In The World



Dzięki Kasi oczarowała mnie Ellie Goulding w coverze Rihanny - Only Girl In The World. Piosenka Rihanny ( jak ogólnie jej twórczość ) nie podobała mi się, ale tekst był świetny i trochę nad tym ubolewałam. A tutaj taaaaka ładna piosenka wyszła ^^ Podoba mi się głos tej dziewczyny, taki inny, z brytyjskim akcentem.
 Nie pisałam, a bo to końcówka wakacji, a bo to rozpoczęcie, a bo to pierwszy dzień. Ja pierdziele, ja nie wierzę w to wszystko. Ja chcę wakacje :( I tak miałam dobrze, bo wczoraj nie miałam lekcji tylko spotkanie z nauczycielem. Poszliśmy do parku i do McDonalda. Szybko minęło i integracji nie było, ale tego to się spodziewałam. Drugi rok a my takie grupki mamy. No nic. Wątpię, bym się szybko przyzwyczaiła do zmiany na tryb szkolny. Zwłaszcza, że wakacje były naprawdę boskie dla mnie. A tymczasem plan mam totalnie kijowy, dosłownie połowa nauczycieli mi się zmienia. Oby do następnego wolnego. Wiem tyle, że ferie mi się ciekawe szykują ^^
Na dziś mam zaplanowane zakupy. Mam cały czas wypłatę, a kupiłam jedynie koszulę i kilka dvd. Od Mojego na 10. miesiąc dostałam Autora Widmo , który bardzo mi się podobał i czaiłam się na niego troszkę. W realu tańszy jest Dystryk 9 ( na to to się czaję od czas wyjścia na DVD), Zakochaną złośnicę i coś jeszcze, ale już nawet nie pamiętam. Ale postanowiłam sobie - stop z dvd dopóki się nie odzieję jakoś :P
No nic, będę się zawijała. Pogram w Fifę Manager, ogarnę się i na miasto. Miłego weekendu :]
(źródło- weheartit.com)

9 komentarzy:

  1. Ostatnio obrazek to nie scena z filmu Remember me- Twój na zawsze? Też nie lubię za bardzo twórczości Rihanny. Pozdrawiam!

    PS. U nas nowa bohaterka, zachęcamy do odwiedzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ;) http://swiatzwyobrazni.blogspot.com/- ona ma ogromny talent, zobacz ten post: http://swiatzwyobrazni.blogspot.com/2011/09/moje-prace-rysunkowe-i-malarskie.html ;) a jaki to pomysł wpadł Ci do głowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł jak najbardziej ciekawy :) a pytałaś dziewczynę, której linka Ci podałam? Jak coś, to jeszcze z pomocą u mnie na blogu oferowała się autorka tego bloga, mówi, że trochę rysuje w ołówku ;) http://dianuseeek-nail-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hej , napisz mi na meila dokładnie jak ma to wygladac czym w jakich kolorach jaki format itd... i wyslij to zdjecie :) a ja zobacze co sie da zrobic i czy sie wogóle wyrobię :) wiec napisz tez na kiedy dokladnie ma to byc :) pozdrawiam paauliska paauliska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. I w wykonaniu Rihanny i E.Goulding mi się podoba:) Ale są zupełnie inne od siebie.

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ja nie jestem w nowej szkole tylko połączyli mi moją klasę z inną ;) ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. tee szpilki <3 zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  8. I need time, but I will watch your videos.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...