piątek, 30 września 2011

Linkin Park - Rolling In The Deep (Adele Cover - Live)


Zakochałam się w tej wersji. Linkin Park nagrało genialny cover!

Hej ;)
Weekend. Na szczęście. Ciężko to mija, ale w sumie jakby nie patrzeć, jeden miesiąc za nami, już tylko 9 przed nami ( minus święta, ferie, weekendy to już w ogóle xDD). Szkoła zaczyna się u mnie na dobre. Dziś był sprawdzian z matmy, nie wiem jak poszedł, mam złe przeczucia. I obojętnie co dostanę, to będę z siebie zadowolona, bo się uczyłam ( naprawdę ^^ ).
Jednak tydzień temu nie wybrałam się z Moim na herbatkę. Tak jakoś wyszło. Ale jutro idziemy na randkę. Może nie tyle, co świętować już ponad 11 miesięcy, ale by odgonić ostatnie dwa dni, które były dość ciężkie i nie najlepsze. Na szczęście mamy takie dni rzadko i wiem, że kiedyś trzeba się kłócić. Tak jak kiedyś ktoś powiedział, że para, która się nie kłoci ze sobą to nie para. Utkwiło mi to w pamięci i na początku mojego związku nic a nic się nie sprzeczaliśmy. To mnie martwiło. Ale teraz jest normalnie xD
xD
 Chciałam jeszcze polecić film "Druhny". Oglądałam go tydzień temu i bardzo mi się podobał. Był inny niż myślałam, że będzie. Był poważno/zabawny i w dwóch scenach to po prostu szczęka mi opadła, a potem tylko się śmiałam. Idealna na wieczór z przyjaciółkami czy z chłopakiem. Mam nadzieję, ze też będzie się Wam podobał ;)
Widziałyście kiedyś taki tort? Ja mam w planach coś podobnego zrobić. Co prawda nie teraz, w dalszej przyszłości i nie w takiej formie, że pod spodem jest takie słodkie ciasto. Ja najchętniej otoczyłabym mnóstwo, mnóstwo dropsów takimi czekoladowymi waflami i tak wpierniczała środek i na koniec boki ^^ Oczywiście nie kupię M&Msów ani Kit Katów, zaoszczędzę i kasę zawsze można wydać na inne przyjemności.
No nic, będę kończyć. Tak chciałam się odezwać. A i jedna sprawa - nie wiecie gdzie można kupić ładne, niedrogie szpilki? Poszukuję do mojej sukienki na studniówkę. Lubię mieć już gotowe, by potem nie latać jak głupia.
zdjęcia z weheartit.com

9 komentarzy:

  1. Może następnym razem Ci się uda :-) jaki tort, masakra, tylko że teraz już by go nie było, gdybym go miała w domu, bo od razu bym cały zjadła! :D 11 miesięcy to ładny kawałek czasu, gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham ten ich cover jak i samą piosenkę - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your blog's title, so cool =) and those pics are funny, especially the Iphone screen !
    I'd like us to follow each other ! Let me know =)

    Fashion and Cookies

    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  4. What a delicious post! if you like Italian Style, visit my blog. Frances www.theafternoontea.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much for following my blog, I am now following back ! :-) Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  6. hi. its i nice shoots. regards from indonesia. please come my site.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...