sobota, 29 października 2011


Nickelback w listopadzie z nową płytą, tutaj singiel :]

Hej ;)
Dziękuję ogromnie za życzenia i gratulacje pod poprzednią notką. Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszyłam. Jeśli chodzi o miłosne sprawy to wszystko jest wręcz pięknie. Już od ponad roku ^^
  
Właśnie siedzę sobie i odpoczywam i właśnie niewielki czas temu doszłam do siebie po wczorajszo/dzisiejszej imprezie u kumpla z klasy. Och, jak dawno nie byliśmy z K. u ludzi i trochę się obawiałam gdzieś iść, ale później było naprawdę świetnie. I zamówienie pizzy i zjedzenie wspólnie 60 cm o 1 w nocy - jeszcze tego nie przerabiałam na imprezie. 
Wiec rozpoczęcie długiego weekendu miałam świetnie i ogromnie się ciesze,że jest długi weekend, bo ta szkoła już męczy nieprzeciętnie. Tak tylko chciałam się odezwać i życzyć długiego długiego weekendu, odpoczywać ^^ Nie mam weny ani nawet co napisać w notce plus jestem przetyrana :P
zdjęcia - weheartit.com

11 komentarzy:

  1. Polecam, polecam, a kaloriami się nie należy przejmować ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejejej dziękuję!!:) jesteś bardzo miła:D
    dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznee zdjecia :) bede czesciej

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia!!
    obserwuje i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko stamtad jest cudem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. love this post and also your blog. I follow you!
    pass to my blog and follow me too if it likes you!
    xoxo
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz znów troszkę poodpoczywasz, bo kolejny (co prawda trochę krótszy, ale jednak) weekend :) buziak, dzięki za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...