sobota, 5 listopada 2011

Ed Sheeran - Lego House



Hej ;)
Dziękuję odwiedzanie mojego bloga. Pociesza, bardzo ;) Nawet jeśli tylko w formie oddania komentarza. U mnie leci. Szybko. Nie obraziłabym się, jakby tydzień szkolny liczył 3 dni, a wolne 4 ^^. Obecnie siedzę, piję Be Powera i rozmawiam z Moim. Byliśmy razem na herbatce w Spichlerzu, pogadaliśmy i potem byliśmy u mnie. Kocham takie weekendy,ale mają to do siebie,że lecą niesamowicie szybko.
Myślałam, czy by nie wstawić zdjęcia z imprezy z przed tyg. Jakoś zdjęcia niestety kijowa, dlatego od razu mówię, nie moja wina,że tak to wygląda. I dzięki takiemu rozjaśnieniu pozostawiam moją twarz ^^
Koszula - Reserved
Top - New Yorker
Spodnie - New Yorker
Naszyjnik i zawieszki - Yes.

Tak tak, puszczałam bańki, dorwałam, porobiłam kilka, ale szybko mi się znudziło ^^ Co do naszyjnika i zawieszek - zrobiłam zdjęcie, byście bliżej się przyjrzały im. Wszystko to to są prezenty od Mojego. Naszyjnik z zawieszką serduszkiem dostałam na moje 17-ste urodziny, a kłódkę na rok, o którym pisałam nie dawno ;]
Jakość zdjęć wybaczcie - nie ma to jak telefonowa jakość. Podoba się Wam? Ja uwielbiam i noszę codziennie :] Okej, jestem zmęczona, więc dzisiaj nic więcej nie naskrobię. Branoc :]]
Ps. Założyłam Formspringa, więc jakby którejś z Was się nudziło lub któraś z Was miałaby do mnie pytanie to zapraszam TUTAJ. Byłoby mi ogromnie, ale to ogromnie miło jakbyście wpadły ;]

17 komentarzy:

  1. a jakie ja mam na nią parcie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. weekendy lecą zdecydowanie za szybko ;)


    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie gofrowe motywy jak i cała reszta jest do nabycia;) zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :*
    fajną masz koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  5. weekendy zawsze mijają za szybko
    fajna koszula

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia:)
    O tak, weekendy mijają ZBYT szybko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna koszula! Właśnie ostatnio chodził mi po głowie ten utwór, ale nie miałam pojęcia jaki ma tytuł. Wielkie dzięki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. spoko spoko:) Mikołajki idą i Święta za pasem:D zawsze możesz sobie zażyczyć coś na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne to pierwsze zdjęcie ;)
    e tam, teraz 4 dni szkoły, nie 5, więc nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula ;)


    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jak wpadniesz. Obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. weekend za szybko się kończy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. friends :D zlasnie zaraz bede ogladac :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...