środa, 9 listopada 2011

When I need You.


Wolę wersję Roda niż oryginalną. Bardziej czuję klimat.

Jeszcze tylko jutro i dłuższy weekend znów ^^ Muszę pomarudzić, bo mam na 10.50 i kończę dopiero o 16, no ale wizja,że znów spędzam weekend z Moim wynagradza mi wszystko. I dziś mi wynagrodziło to, że uwinęliśmy się wcześniej ze szkoły i spędziliśmy czas razem. Nie robimy tego kosztem szkoły, ale dzisiaj zrobiliśmy słodki wyjątek.
Już od ponad miesiąca chodzę po sklepach i szukam jakiś kozaków na zimę. Mam co prawda jedne, ale nie jestem szczególną ich fanką. Poszukuję butów ładnych i wygodnych. Niby proste, ale ja mam tak wysokie wymagania jeśli chodzi o kozaki. Zawsze miałam problem kupienia kozaków. Chyba butów nawet ogólnie. Dlatego tak jak sobie myślę, że przed studniówką Mojego będę musiała udać się na zakupy, to powinnam już właściwie zacząć szukać ^^. Może mi coś poradzicie? ;) Zauważyłam co prawda jakie buty są teraz modne, ale sama nie jestem do końca przekonana do tej mody. Zobaczymy, jak w końcu kiedyś jakieś kupie, to się pochwalę ;)
I chciałam jeszcze przypomnieć,że założyłam Formspringa i jeśli komuś się nudzi lub ma jakieś pytanie do mnie, to wystarczy napisać TUTAJ  ;)
Miłego długiego weekendu. Odpoczywania, imprezowania czy co tam sobie planujecie ;) By leciał wolniutko ^^
zdjęcia praktycznie jak zawsze z weheartit.com ;)

19 komentarzy:

  1. mozna na to tez tak patrzec.ale ja sie w nich zle czuje-wiec zabardzo nie moge:)

    ps.kotek cudowny:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. haha.to prawda komentarze sa cudowne:)
    no nie wiem.zobaczymy...ale i tak bede sie starac miec proste wlosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej there,
    I like your pictures here on your blog. It is really nice, love it!

    Check out mine if you like ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już buty na zimę na szczęście mam ;) Dzięki za wpis, fajny blog ;) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała foka:*:*:**:*: słodziutka!!!

    obserwuje z przyjemnością i zapraszam w wolnej chwili do obserwacji mojego blogu!!!:):*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i blog :)
    Słodki kociaczek ;D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zapuszczam, żeby mieć już długie na...długo ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miły komentarz i oczywiście zapraszam ponownie :D
    :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten utwór! Miło by było gdyby czas w weekendy się zatrzymywał! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. oo kocham Roda, a tą piosenkę szczególnie :) i Blair ma zawsze rację! :P ja też długo szukałam idealnych butów, takich których nie nosiłoby zbyt wiele dziewczyn i znalazłam cudo w szafie mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty idealne na szczęście znalazłam, mam nadzieje, że i Tobie się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę że dałoby radę, ja też kiedyś miałam z tym problem, hah;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty kupiłam u Chińczyków :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...