sobota, 19 listopada 2011

Milusio!



Hej ;) Piszę po miłym komentarzu ambitiouslyxcrazy. Nie miewam postów od ludzi, którzy piszą,że czekają na nowy post ( tym bardziej że "z niecieprliwością" ). Także dziękuję ^^ U mnie w porządku. W szkole dobrze, myślę,ze oceny są w pełni mnie zadowalające i jednocześnie nie wymagające ode mnie dużo marnowania czasu na naukę ( wręcz poświęcam na to minimalną ilość). Ostatnio ze mną było coś nie tak. Mówię odnośnie Mojego. Nie mam bladego pojęcia dlaczego. Kocham go cholernie i zamierzam w sobie to zwalczyć. I spokojnie, to że działam trochę przeciwko sobie to normalne. Mam taki pokręcony charakter,że jak mi na czymś zależy, to rzadko leży to w mojej naturze . Obecnie siedzę ze śniadankiem i herbatą. Plany na dziś - pizza z Moim i jak zwykle cały dzień z Nim. Pizza była jego pomysłem. Zauważył,że coś ze mną jest nie tak. Wie,że go kocham, ale martwi się. On się zawsze martwi i to takie słodkie ^^. Stwierdził,że musimy jakoś wskrzesić może początek trochę, to kazał mi się ładnie ubrać i wybrać pizzerię, do której dziś pójdziemy. I powiedział,że nawet nie mam odmawiać, bo nie przyjmuje odmowy. Jak tu go nie kochać? ;) Więc spędzimy miły dzień i mam nadzieję,że moje pokręcone coś w głowie da mi święty spokój.
Nie oglądałam od ostatniej notki filmu żadnego, ale mogę Wam polecić serial, z który z Moim już od dłuższego czasu oglądamy - Dwóch i pół. Na pewno natknęłyście się na to przypadkiem albo i nie. Na tvn siedem często go puszczają. Podoba mi się, nie jest mega mega, ale naprawdę na poziomie. Więcej info na filmwebie - Klik. Jak ktoś oglądał to niech napisze i niech mi da znać, co sam sądzi o tym serialu ;)
No nic, jak będziecie chciały to będe mogła dalej dawać wam znać jak u mnie z walką z moim charakterem ;)
Miłego weekendu i żadnych, ale to żadnych rozterek ;)
Sliczny, co nie?
nie obraziłabym się, jakbym taką miała w szafie! Zdjęcia jak zwykle w więszkości z weheartit.com

27 komentarzy:

  1. super blog ja już twojego bloga obserwuje zaobserwujesz ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ostatnia spodniczka! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania wybrana przez Ciebie rzecz ze sklepu internetowego z ubraniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma za co zaobserwujesz mojego bloga ??

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne! fajny blog:)


    w nas m.in.relacja z teledysku Honey z Zombie Boyem i Versace

    zapraszamy www.fashion-ache.blogspot.com

    xx k&m

    OdpowiedzUsuń
  5. heh, nie dziękuję;D
    wiesz we wrześniu ważyłam 49 kilo, a teraz już schodzę do 46. Podejrzewają u mnie zapalenie jelita grubego, bardzo mnie to męczy, praktycznie cały czas śpię:<

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, zazdroszczę takiego kochanego chłopaka;) Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu się doczekałam ! :)
    haha :D Tylko pozazdrościć takiego chlopaka :) Miłego dnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jakimi książkami się interesujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam taki pokręcony charakter - u mnie też działa to tak jak u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za komentarz ! :d
    ten pierścionek oui jest boski !! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Na moim blogu są wyniki konkursu, w którym brałaś udział !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dwóch i pół! :)
    Ta sukienka/spódniczka jest genialna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ''Dwóch i pół'' oglądam przeszło rok i mogę oglądać te same odcinki po kilak razy i mi się nie znudzą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja taka zmęczona jestem... niemalże wypruta się czuję. nie wiem czy pisałam ale zarąbiście mi się podoba figura pani na zdjęciu ostatnim:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Misiaki wcale cięzkie nie są, praktycznie nie czuć ich w uchu;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz superowy blog. zapraszam cię do mojego. Było by mi miło jakbyś się zaliczyła do obserwatorów. Ja chciałam obserwować twój, ale coś pochrzaniło mi się z kompem, więc jak tylko będę mogła to się do twoich zaliczę. Podoba mi się twój styl pisania i można powiedzieć, że gdybym miała się na kimś wzorować w pisaniu bloga to na tobie. ^,^
    Pozdrawiam Lusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Wreszcie mogłam dodać się do twoich obserwatorów. mam nadzieję, że dodasz się do moich

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham tę piosenkę :)
    Spódniczka na ostatnim zdjęciu - cudna!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tą stronę internetową (weheartitp.com) :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeeezu ja tez bym taka chciala ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. aaah ta spódnica JEST GENIALNA!;d.
    Zapraszam do siebie!;DD.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uśmiałam się z dialogu z łóżkiem, heheheh:):*:*:**:

    piekne inspiracje

    obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego blogu,
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowy post!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hehe no właśnie :) Ale myślę, że każdy ma jakieś swoje dziwności związane ze swoimi charakterem więc z nami nie jest jeszcze tak źle :)
    Czekam na nowość i doczekać się nei mogę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...