niedziela, 13 listopada 2011

Someone Like You.


Cholernie wzrusza mnie ta piosenka. Ten tekst i jej głos...

Hej ;) i znów niedziela. Ech. Mam duuużą ochotę pomarudzić ^^ Zwłaszcza,że szykuje się dużo do zrobienia, no ale cóż (zwłaszcza,że im więcej do zrobienia, tym mniej zrobię). Obecnie siedzę z herbatą i mokrymi włosami i kombinuje jak tutaj ładnie zrobić nagłówek bloga. Mam pewien pomysł, trochę się nad tym pobawię ;)
Weekend mija mi genialnie. Praktycznie jak zawsze. Oczywiście spędziłam go z Moim i było świetnie. Graliśmy dobre kilka godzin dziennie w Angry Birds. I powiem Wam,że nigdy bym nie pomyślała,że z kimś granie we dwoje na telefonie może przynieść taką przyjemność, tyle zabawy i to przez godziny. On daje mi tyle przyjemności. ^^. Wiem, że tutaj tak go przedstawiam genialnie i często o nim piszę, ale rozpiera mnie radość i szczęście i  nawet nie mam komu o tych wszystkim poopowiadać. Bloga zaczęłam pisać z notką o przyjaźni i jakie kryzysy miałam wtedy ( chciałam zaznaczyć, że to było prawie rok temu, wiec blog niedługo skończy rok ;) ). Chodziło o moją przyjaciółkę i przyjaciela. Obecnie sytuacja wygląda tak,że mam tylko Jego. Nie żałuje, bo zastępuje wszystkich i to w nadmiarze, bo jest tak świetnym przyjacielem, ale brakuje mi obecnie przyjaciółki. Ale nie mogę sobie na to pozwolić. Tamte przyjaźnie się rozpadły samoczynnie jakoś nawet. A byłam skłonna dla jednej poświęcić tyle i bym wyszła z niczym...
Dlatego tutaj muszę coś naskrobać, by jakiemuś nieznajomemu w końcu nie zacząć tak nawijać xD No nic, przejdźmy do celu tej notki. Sama nie wiem, czemu wcześniej na to nie wpadłam - jestem fanką filmów i oceniam je na filmwebie ( link do mojego konta po prawiej stronie ). To czemu ich wam tutaj nie skomentować i polecić lub odradzić ?
W piątek oglądałam film "Zaplątani"
Na filmwebie jest więcej info - Klik.
Polecam tą animację, bardzo sympatyczna, lekka i śmieszna. Osobiście oglądałam w Blurayu i jeszcze lepszy efekt. Ocena - 8/10.
       "Pan i Pani Kiler"
Film głupawy, nie za dobry, ale tak lekki i jakoś łatwo przyswajalny. Na nudne, samotne bądź nie, wieczory i do zapomnienia - ok. 5/10

Never Back Down 2: The Beatdown

 Obejrzałam bo Mój chciał. Pierwsza część - Po prostu walcz, była nawet, ale ta kiepska cholernie. I ja ogólnie nie lubię bicia się, a ten film to już w ogóle. 4/10

Pożyczony narzeczony

 Trochę zmienili historię z książek ( tak, to adaptacja tych książek o których na blogu pisałam w wakacje - "Coś niebieskiego" oraz "Coś pożyczonego" ). Myślałam, że gorzej to zrobią, ale całkiem. 6/10 z sentymentu na książkę ;]
Tyle filmów ostatnio oglądanych. 
Ok, ja zmykam, bo mam parę rzeczy do zrobienia, a potem od 11 widzę się z Moim, a wieczorem przysiadam do lekcji. Ech. Szybciutkiego tygodnia ;)
Ps.
Biorę udział w Candy u Natajki oraz na http://modelina-art.blogspot.com/ ;))
Candy u Natajki-zapisy do 5 grudnia:)

30 komentarzy:

  1. Fajnie że jesteś szczęśliwa:) ja też nie wyobrażam sobie życia bez mojego chłopaka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak chyba każda z Nas weekendy poświęca dla swojej drugiej połówki i to daje nam napędu na kolejne dni ;)

    Ps. ostatnie zdjęciem, marynarka, spodnie.. mega ;) dodajemy do obserwujęcych?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. tez tak mam-im wiecej do zrobienia tym mniej robie:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki koteczek ;D Kocham Adele. Ale najlepsza to jest ta babeczka-pokemon. Też jestem fanką filmów. Wczoraj oglądałam "Randka w ciemno". Fajny, polecam ;D
    http://choco-fashion.blogspot.com <---mój nowy blog! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje slicznie :) ja już dodałam do obserwujących :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. piosenka genialna. zazdroszczę Ci, że masz z kim spędzać swój wolny czas, ja obecnie nie mam takiego przywileju. zaplątani- boskie, byłam w kinie z kuzynem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje :) ciekawam nowego nagłówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Adele jest cudowna<3
    Zajmuję się fotografią, oceniłabyś moje zdjęcia w komentarzu pod notką?Mam się nadal rozwijać? Zależy mi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja dopiero dzisiaj ogarnelam ze tez jest ksiazka..
    ale co bylo pierwsze?ksiazka czy film?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. to tak jak w pamietnikach wampirow
    niebo a ziemia..

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog !

    + zapraszam do mnie drawing-for-you.blogspot.com -
    rysunki komputerowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piosenki Adele faktycznie potrafią poruszać ludzi.. Uwielbiam jej głos..

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki dzięki;D Uwielbiam zaplątanych!!;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, Adele jest wspaniała...

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHAM TĘ PIOSENKĘ :3 Adele ma cudowny głos <3

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam piosenki Adele, są niesamowite ! a ten jej głos- ciary przechodzą!

    OdpowiedzUsuń
  17. ok, proszę jeszcze o dodanie mojego bloga do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak tak, dokładnie o to chodzi:) czasami coś sie chrzani w blogspocie więc jak nie teraz to może za chwilę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tę piosenkę, mnie też wzrusza..

    A ta fotka z pokemon świetna, chyba sama coś takiego zrobię chłopakowi haha :D

    Zapraszam też do siebie na Candy z biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny blog :) będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz i skomentujesz bloga ;)
    obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://pateey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. dokładnie!!:D nic innego tylko spanie, leżenie przytulanie się.. zero energii:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Piosenka jest absolutnie wspaniała. :*:*:*:*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Z niecieprliwością czekam na nowego posta ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...