wtorek, 13 grudnia 2011

Brak Weny



Dopadł mnie totalny brak weny, nie mam jakoś ochoty nic szczególnego napisać,jednak za bardzo polubiłam to moje miejsce w internecie, by je tak łatwo oddać. U mnie w porządku, czas leci i oczekuje świąt. Bardziej ze względu na klimat i wolne niż wigilia, spędzenie czasu z rodziną itd., bo do tego mam złe przeczucia.
W weekend oglądałam najlepszy świąteczny film i chyba najlepszą komedię romantyczną - po raz kolejny obejrzałam te historie i po raz kolejny w nich się zakochałam. Polecam wszystkim
To właśnie miłość
 Genialna obsada, ciekawe historie i miło spędzony czas. Film osadzony w okresie świąt nadaje człowiekowi odpowiedni klimat ;] Oprócz tego weekend minął bez większych wydarzeń. Mam plany co do dni wolnych - rozejrzeć się za butami na studniówkę Mojego - wymarzone to taki, by nie miały za wielki obcas bo:
a) nie ustoję
b) nie będę umiała chodzić
c) będę za wysoka dla Mojego.
Marzą mi się czarne szpilki z cienkim paseczkiem na stopie. Ale niestety nigdzie nie widziałam takich.
how i met your mother
Oprócz "To właśnie miłość" oglądałam z Moim - Kocha, lubi, szanuje.
Bałam się po dłuższym, mniej ciekawym początku przeciętnego filmu, jednak końcówka pozytywna a sam film całkiem dobry. Polecam ;]








Okej, odezwałam się i napisałam co chciałam. Szybkiego tygodnia życzę :))

16 komentarzy:

  1. świetna choinka ze zdjęcia, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie obejrzałam listów do m ale "to własnie miłość" chętnie obejrzę bo myślę że przypadnie mi do gustu, nie wiem czemu aaale tak myslę;d;d;d
    skoro masz złe przeczucia to lepiej żebyś poświęciła czas rodzinie..
    a co do spodni, to jeszcze zależy czy są to obcisłe spodnie, czy raczej takie luźne. moje są luźne, nie tylko dlatego że lekko się rozeszły, ale też z tego powodu że bardzo podoba mi się ten fason. jak widzę na ulicy dziewczynę która jest naprawdę pulchna, a nosi spodnie tak obcisłe że wszystko jej z góry wypada to aż mnie coś trafia..

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah :) Ale choina. Bombowa. Chociaż ja bym się bała że się przewróci;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka świetna, film na pewno obejrzę :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. Polecam mój. Piszę na nim powieść. Oto link http://ulucha-powiesc.blogspot.com/
    Było by mi milo gdybyś odwiedziła i powiedziała co myślisz o powieści.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna choinka ;D
    Zapraszam ponownie.
    :

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam podobną choinkę ze znajomymi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ryzykowałabym z taką choinką gdy w domu są małe dzieci;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oba filmy bardzo lubię. Może pierwszy obejrzę dziś wieczorem (w liceum babka puszczała go nam na angielskim w wersji bez dubbingu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...