czwartek, 29 grudnia 2011


Hej ;) Jak tam po świętach? Obżarte? Kilka kilo więcej? Ja o dziwo stoję z wagą w tym samym miejscu. Mnie to cieszy, jednak już od tak długiego czas żrę się z mamą o to, ile ważę i jak schudłam. To prawda, jakoś w wakacje do teraz schudłam z 5 kg i najdziwniejsze jest to,że nic nie robię w tym kierunku - ba, wcinam chipsy,słodycze, zupki chińskie i  inne świństwa ;) Mama uważa,że niedługo będę anorektyczką,co mnie denerwuje,bo nie rozumiem, jak ona mi nie ufa. Wie,że jestem rozsądna. Nie chciałabym nawet doprowadzić się do takiego stanu. Zresztą Mój mi by nawet nie pozwolił. Nawet jak nie jestem głodna na kolację, to tak wręcz błaaaaga bym coś zjadła ^^
Święta u mnie był ok. Nie były najlepsze, ale spodziewałam się gorzej. Prezenty drobne, nic więcej się nie spodziewałam, ale jestem z nich mega zadowolona. A najbardziej z kubka z M&Msów :]
Pamiętam jak z Moim byłam w sklepie i jak tylko to zobaczyłam,to marudziłam,że szkoda,że nie mogę mieć. Okazało się,że brat mi kupił na święta ^^ Mam ten niebieski ;) Ale chciałabym ten zielony i żołty i czerwony ( czyli wszystkie xD ). Dzisiejsze plany? Ogarnięcie mojego pokoju po wyjeździe brata, ciapotto z Moim ( to takie rissotto, ale trochę inne, bo ryż sączony w soku pomidorowym, zmienia kolor i w ogóle, potrawa która wzięła się z naszej wyjątkowej kolacji we dwoje, którą sami przygotowaliśmy, znaczy ja odpowiadałam za wystrój, a Mój za gotowanie :P )i prawdopodobnie gra w Euromonopol z jego młodszym bratem. A wieczór? Pewnie jakiś film i relaks.
No nic, pewnie nie napiszę przed Sylwestrem, coś czuję. To składam już jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku ;)
zdjęcia z weheartit.com

23 komentarze:

  1. Ja jakoś nie przytyłam na święta, dziwne ;o
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki kubek:D
    Wzajemnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także nie przytyłam na święta.
    Fajny kubek i Tobie też życzę Szczęśliwego Nowego Roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. o, ja jestem naturalnie chudzielcem i mama jest do tego przyzwyczajona :D czy zjem coś,czy nie i tak będę ważyć tyle samo ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie ;) Świetny kociak, szczęśliwego Nowego roku;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziękuję!;D przynajmniej ktoś mnie upewnił w dobrej decyzji hehe;D
    ale kocur, szok!!xD jak to zobaczyłam to oczy mi wyszły z orbit hehe;D
    Happy New Year!;D

    OdpowiedzUsuń
  7. M&M's- owy kubek wymiata! :) Wiem, że nie jest aż tak mega sylwestrowy, ale właśnie chcę się czuć swobodnie ;) nie lubię się nadto przestrajać ;) Szczęśliwego ;) i kociak meeega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kubki!!!!!
    Szczęśliwego NOWEGO ROKU 2012!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:):* i zapraszam do mnie na rozdanie noworoczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie obzarta, przezarta, ah :(
    szczesliwego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze,w takim razie wpiszę cię na listę i wykonam nagłówek. Napisz mi tylko u mnie swój adres email oraz jak sobie wyobrażasz swój nagłówek, chyba że wolisz całą robotę zostawić mi ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam bym się wcale nie obraziła na parę kilo mniej :P Zazdroszczę przemiany materii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro jesz wszystko, a chudniesz to może po prostu więcej się ruszasz?
    Szczęśliwego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja marzę, żeby w końcu przytyć! ;) choć akceptuje siebie taką jaką jestem ;) I tak jak Ty obżeram się masą różnych świństw nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę, tyle jedzenia i nic, ja muszę niestety sobie odmawiać wiele, ale rzadko mi to wychodzi;p co do piosenki to wiem, że zwrócił moją uwagę stój tego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tę piosenkę sluchalismy w Sylwestrowa noc z milion razy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. aha jaki kociak!;DD.
    Fajnie tutaaj;dd.
    Niee wiem, nie ważę się;dd.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili;D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha nie mogę napatrzeć się na tego kociaka! <3 A ty jak się bawiłaś skarbie?:*

    OdpowiedzUsuń
  18. To tylko Ci zazdrościć, że nic nie robisz, a chudniesz ;) Ja nic nie robię, a tyję, a to jest dopiero problem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej kochana! zostaw w końcu u mnie adres maila pod konkursem:***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...