niedziela, 18 grudnia 2011


Tak wiem, oklepane i w ogóle, ale na święta oprócz Mojego faceta nic mi nie trzeba.

Kurcze, jak ten weekend szybko leci. Ten, tamten, wszystkie. Właściwie od kiedy jestem z Moim to wszystko tak szybko mi leci. I tak miło. Pociesza w końcu wolne. W końcu. Tak na nie czekam i czekam od ostatniego długiego weekendu,chyba w listopadzie? :P Nie będzie za cięzko w te ostatnie dni, ale lekko też nie. Trza przetrwać i tyle. Reszta prezentów dokupiona, totalnie nic wyszukanego.Może jakby inny budżet był, to by i prezenty były bardziej wyszukane ;)
nie, to nie mój dom tak pięknie wystrojony i tak, żałuję,że to nie mój dom ^^
Ja dziś miałam straszną noc. W sumie nie noc. Bałam się,że nie usnę, bo męczył mnie ból głowy ( podejrzewam,że z głodu, możliwe,że mniej jem, ale niezamierzenie ). Ale zaskakująco szybko usnęłam. Może to zasługa godziny ( było po 1 ).  Miałam tak straszny sen, nigdy takiego nie miałam. Śniłam,że mój nie był już na tym świecie. Obudziłam się szybko i byłam spanikowana. Nie wiedziałam, co się dzieje. Pierwszy raz sen mną tak wstrząsnął. Miałyście kiedyś taki sen? Straszny? Przerażający? Smutny? A wierzycie w senniki? Ja sprawdziłam co to znaczy, ale tylko z powodu tego, jak bardzo się wystraszyłam snu, a nie bardziej wiary w takie rzeczy. Nie wierzę w horoskopy, chociaż chętnie czytuję i się z nich śmieję ani nie wierzę we wróżki, wróżby czy senniki i tego typu rzeczy.
W weekend oglądałam z Moim ( dla mnie po raz drugi ) Jak wytresować smoka.
Bardzo, bardzo, bardzo polecam ten film, dla małych i dużych. U mnie już po wizycie w kinie wylądował w ulubionych.
Wczoraj widziałam też To tylko seks z Justinem Timberlake'm oraz Milą Kunis, którą lubię. Film taki o, dobry na zimowe, zimne wieczory ;) Nic więcej jednak.
To tyle ;) Jeszcze przed świętami napiszę notkę, więc nie składam Wam jeszcze życzeń ;) Na razie tylko napiszę, by jak najszybciej zleciał ostatni tydzień szkolny/studencki w tym roku i by każdy mógł już się napawać wolnym ;)
zdjątka jak w 95% z weheartit ;)

14 komentarzy:

  1. też miałam kiedyś taki przerażający sen, aż się sama z niego obudziłam i zaczęłam płakać, emocje straszne :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło tu ; ) Mi również bardzo podoba się ten wisiorek, a wiesz, że jest on z gazety ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :* Zapraszam w takim razie w tygodniu, bo pewnie pokażę zakupy :) A w senniki wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w senniki akurat wierzę, ale nie używam. Gorzej z horoskopami. Nigdy nie działają. Ale fajnie się z nich pośmiać ;]
    Kiedyś mi się śniło, że byłam w jakiejś fabryce, w której maszyny zdzierały z ludzi żywcem skóre. Jakoś mi się udało tego uniknąć, ale nagle spadła na mnie rzesza martwych noworodków. Miewałam i sny, że jestem na youtobe i puszczam sobie swój własny wczorajszy sen.
    Także życzę, żeby szybko zleciał Ci ten tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten film z Justinem i Milą bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zalezy jak spojrzysz xDD
    w bsk są;D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię piosenkę i filmy także ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki :) ooo angry birds, uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o to chodziło : )

    mi się raz sen sprawdził o zębach, czytałam w senniku i znaczyło, że ktoś z rodziny umrze, jakiś tydzień później mój dziadek umarł :P

    ale to nie musi dotyczyć Twojego snu, tak o napisałam XD

    OdpowiedzUsuń
  10. ojj tam keidys wygrasz zobaczysz ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kubki i inspirację :)
    szczęśliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...