niedziela, 4 grudnia 2011


To pierwsza świąteczna piosenka, jaką w tym roku usłyszałam. Nie Wham (chociaż pytanie dlaczego radia teraz tego nie grają wydaje się mieć jedną odpowiedź) - Last Christmas. I może to i dobrze. Kochane,święta niedługo ^^

Hej. Co u Was? U mnie ostatnie kilka dni przyniosło bardzo wiele stresów i zmartwień. Nie tyle głownie co do mojego związku, a bardziej do problemów Mojego. Bałam się cholernie jak ja sama sobie w tym poradzę, nigdy nie spodziewałam się,że będę musiała w tak młodym wieku zmagać się z takimi rzeczami. Ale myślę, że poradziłam sobie okej. Więc zmieniając temat - dziś mój tata kończy okrągłą sumkę, bo 50 lat ;]. Prezent kupiony, może nie wyszukany,ale od tego jest mama. Mój się złożył ze mną za 2 x 10-cio pak Calsbergów ^^ Obecnie czekają na uwolnienie z szafy. Ładnie zapakowaliśmy w papier, jestem z tego bardzo zadowolona. Czeka mnie dziś rodzinny, skromny obiad ( Mój też przychodzi :D ).
Wczoraj z Moim mieliśmy bardzo dziwny i jednocześnie sympatyczny dzień. Oglądaliśmy wczoraj "Kubusia i Przyjaciół".
Bardzo polecam, ale tylko osobom otwartym na takie bajki i lubiącym te postaci. Ja jestem fanką Kłapouszka, nie mam pojęcia czemu. Nie mam depresji, ani nigdy tak dużo nie marudzę itd., ale on mnie najbardziej urzekł i marzę o takiej maskotce w domu:
I zobaczycie, będę miała, może za 20 lat, kiedy nie będzie wypadało, ale to nieważne! Oprócz genialnego Kubusia oglądaliśmy "Króla Lwa". Żałuję,że nie mam do niego sentymentu z dzieciństwa, to by to miało dla mnie większą wartość. Film, a bardziej bajka, wiadomo, bardzo dobra.
Oczekuję już na święta. Wczoraj kupiliśmy z Moim pierwsze prezenty dla naszych rodzin. Jako,że jesteśmy bez kasy, a to zawsze dobry prezent - nasze rodziny dostaną kosmetyki ^^
Dobrze, tak chciałam się odezwać, miłej niedzieli,szybkiego tygodnia i znów dłuugiego weekendu ;] I kto oczekuje, to świetnych prezentów na Mikołaja.
zdjęcia jak prawie zawsze z weheartit.com a plakaty jak zawsze z filmweb.pl

Zapraszam na mojego Formsprigna - Zadaj mi pytanie!
I zachęcam do wzięcia udziału w akcji "Karmimy Psiaki"! Akcję zauważyłam na blogu Katsuumi i sama od razu chętnie się przyłączyłam do niej. Zachęcam!
 
Banner dotyczący akcji zagości na dłużej u mnie na blogu po prawej stronie.

15 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ;* Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka fajna, ma ten swój klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam piosenki świąteczne <3
    a bajki są niczego sobie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piosenki świąteczne są tworzą ten świąteczny klimat :d śliczna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka jest świetna!!!:*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Król Lew to bajka mojego dzieciństwa,oglądałam ją na kasetach wiele razy - kocham ! :)
    wszyscy o prezentach piszą a ja nie mam kompletnie NIC...
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kłapouchego :)
    Kocham święta za wszystko , nawet za te kiczowate wystawy w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham bajki i uważam że nikt nie jest na nie za stary :D Kłapouchy jest przesłodki <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. słodki kubek a ta piosenka jest wyjątkowa,ach święta ;)

    Dodajemy może?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia ;) Zapraszam do mnie nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już też czuję Święta! ;) Piosenka piękna. Ehh, ja już chyba o 3 dni mam świąteczne nutki na mp3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubuś to jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa, teraz też nie miałabym nic przeciwko oglądaniu jej! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też powoli jestem bez kasy, a tu święta i prezenty trzeba kupić, o mamciu :) Ja uwielbiam Kubusia Puchatka, co prawda teraz nie oglądam, ale jak byłam mała - kochałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to masz cudownego chłopaka chyba, szczęściara! :) Hmm, fajna piwna choineczka! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...