piątek, 23 grudnia 2011

Wesołych Świąt!


Chciałam Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji będących już tuż tuż świąt oraz zbliżającego się Nowego Roku!
Zdrowia, bo zimą łatwo je nadkruszyć, Szczęścia, bo kiedy człowiek jest szczęśliwy, to cały świat wygląda inaczej, Miłości, bo z nią wszystko jakoś łatwiej przychodzi, Rodzinnych świąt, bo ta atmosfera spotykana jest tylko raz do roku, świetnych Prezentów, byście nie musiały robić dobrej miny do złej gry ;), jak Najmniej Kłótni,bo o nie z bliskimi nie trudno,ale bardziej bolą w święta, Dobrej przemiany materii, bo nie przytycie w święta graniczy z cudem, Spokoju, byście nie musiały się martwić o nic i wszystkiego wszystkiego dobrego!
 Chciałam jeszcze, bo nie wiem kiedy tutaj znów wstąpię, życzyć wszystkim udanego Sylwestra, byście nie miały takiego problemu jak ja i byście wiedziały,gdzie go spędzicie ^^, a Nowy Rok niech będzie dla Was łaskawy, udany, byście pozaliczały to co trzeba,byście były szczęśliwe i by spełniły się Wasze marzenia, a za kilka lat,byście myśląc o roku 2012 pomyślały - To był genialny rok.
Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego, Wesołych Świąt I Szczęśliwego Nowego Roku!
Ps.
Biorę udział w rozdaniu na blogu fashionery - link.
 
Można wygrać buty do 200 zł ;)

19 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję i nawzajem! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowego posta.
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochana ;* Chciałaś zobaczyć moje buty, więc zapraszam na nowy post ;) Również życzę ci wesołych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ach..niektore zdjecia sa cudowne<3
    tobie tez wesolych:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za życzenia :) też życzę ci wesołych świąt, udanego sylwestra i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołych świąt, kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Również obserwuję, wesołych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. wesołych Świąt!
    przede wszystkim miłości ;*
    zapraszamy ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje!!!:*:*:*:*:**:*:

    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:) i Zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hihihihi nie dziękuję, i również życzę wesołych i nowego, dobrego roku!!;D;D;D Muszę obejrzeć "to własnie miłość" bo jeszcze nie oglądałam, no kurczę!;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, wiem, bo wczesniej rowniez mialam se : )) wesolych ; d

    OdpowiedzUsuń
  12. wesołych :)
    ja mam zaproszenie na sylwestra ale nie mam ochoty nigdzie iść ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki, że życzyłaś mi dobrej przemiany materii, ale myślę, że niestety życzenie się nie spełniło - mam wrażenie, że przytyłam z 200 kilo!

    OdpowiedzUsuń
  14. i Tobie również wszystkiego dobrego:*

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki dzięki :)
    nie wiem czemu ale czasem mam wrażenie że mi ironizujesz;D

    OdpowiedzUsuń
  16. no co Ty;D a ja tak właśnie odczułam ;D;<

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehh u mnie nestety takiej ilosci fajerwerkow nie bylo :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...