czwartek, 5 stycznia 2012

2012


Genialna piosenka. Naprawdę genialna.

Odzywam się pierwszy raz w 2012 roku. Tak,żyję, nie zgubiłam się w drodze powrotnej z imprezy sylwestrowej ^^ Byłam na domówce, na której jeszcze tydzień wcześniej bym powiedziała,że w życiu bym nie poszła. To decyzja Mojego i uważam,że mogło być gorzej. Ale nie chcę się nad tym rozpisywać.
 Powrót do szkoły był naprawdę ciężki mimo tego,że nie było nauczycielki od polskiego oraz wych. i miałam praktycznie po 6 i dziś 4 lekcje. Szkoła męczy. Nie robiłam wcześniej podsumowania roku 2011. Nie mam właściwie co podsumowywać. Wszystko co ważne dla mnie się wydarzyło, to było związane z Moim. A to co się z nim wydarzyło,to wszystko było ważne ;) 2011 był genialny. 2012 będzie genialny, bo będę miała Go przy sobie.
Jako fanka filmów z ostatnich jakich oglądałam mogę polecić "Drive" z Ryanem Goslingiem, lecz to film nie dla wszystkich. Ale chyba każdy doceni muzykę.
Oglądałyście może chyba najgłupszą, ale dla mnie najśmieszniejszą komedię/parodię - Czy leci z nami pilot? Film już trochę lat ma,jednak sentyment miałam do niego od małej,gdy tylko widziałam go w TV to go oglądałam z tatą. Ostatnio obejrzałam go z Moim, który kiedyś uważał go za nieciekawy, stwierdził,że jednak jest fajny ;)
Och, jak ja się cieszę,że jutro wolne. Jutro słodkie lenistwo i obżeranie z Moim, a w sobotę mamy randkę. Idziemy na pizzę, kazałam mu kupić mi kwiatka i coś w kształcie serduszka. I pierwszy raz od dawna pozwoliłam mu się wykosztować. Mieliśmy problemy, to wiem,że chce mi to choć tak wynagrodzić. Plus on kocha mnie rozpieszczać,a rzadko mu pozwalam ;)
Chciałam się odezwać w nowym roku ;) i podziękować za komentarze, najbardziej cenię te, które ktoś daje pierwszy,daje mi to taką miłą satysfakcję z prowadzenia tego bloga. No nic, miłego dłuższego weekendu ;)
zdjęcia z weheartit

28 komentarzy:

  1. świetny blog:) a piosenka 'somebody that i used to know' jest naprawdę mega genialna ! <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://angiee-fashion.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przecztałam " genialna piosenka", a jeszcze mi się nie załadowało okienkoz youtube, to od razu wiedziałam, że wrzuciłam en kawałek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szczęścia z twoim ukochanym ;)) U mnie konkurs, zapraszam do wzięcia udziału, do wygrania bon :)Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam "czy leci z nami pilot";D;D;D
    oj kochana, normalnie to ja się potykam o chodnik - tzn źle postawię nogę i lecę do przodu :|

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za podsunięcie filmu i pomysłu z poproszeniem o prezent, bo mój facet jakoś nie wpada na to, że kwiaty można dawać bez okazji :) Chociaż jak już będę się spodziewała, to chyba nie to samo.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj naj na ten Rok!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna notka :*

    zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci z całego serca, aby ten rok był tak piekny jak zeszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. coraz więcej osób słucha tej piosenki, co widzę po blogach ;) Muffinki, moja słabość <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham ta piosenke.i tego goscia-masakra jak on wyraznie spiewa!

    OdpowiedzUsuń
  11. co byśmy uczyniły bez Naszych facetów...? i smutno i nudno byłoby

    OdpowiedzUsuń
  12. ale bym zjadła takie czekoladowe wąsy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajaj, fajnie masz z tym "Twoim" (;

    OdpowiedzUsuń
  14. Piosenką uwielbiam, ale w remixie, który gości już u mnie od sporego czasu. :D

    Dziękuję za miłe słowa - każdy mi to powtarza. :P Aż tak młodo wyglądam?

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, dziękuję raz jeszcze. Swoją drogą patrząc na avatar też nie wyglądasz na 21. :)
    Czasami (jeszcze!) zdarzają mi się problemy przy zakupie alkoholu, ha ha.. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam tę piosenkę..aż się popłakałam!


    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm, szczerze powiedziawszy to zdezorientowałaś mnie teraz. :D Nazwałaś mnie rówieśniczką, więc sprowadza się to do jednego.. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. byjean : Mnie też :) Tylko, że ja już miałam wszystkie kolory na włosach i nadal nie mogę się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabyn się nie denerwować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak zgadzam się Requiem dla snu nie jest dla każdego, jest trudny do zrozumienia i myślę, że tylko osoby o silnych nerwach mogą go zobaczyć.
    Fajny blog, obserwuję i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :) Też uwielbiam tę piosenkę, jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja za rok na swoją studniówkę szykuję się dwa miesiące wcześniej, nie ma bata :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Zjadłabym takiego czekoladowego wąsa : 3

    OdpowiedzUsuń
  24. byjean : Jeszcze nie eksperymentowałam :P Dopiero zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...