czwartek, 19 stycznia 2012

3.



Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai se eu te pego, ai ai se eu te pego


Ta piosenka napawa mnie takim optymizmem, taką energią, której ostatnio mi brakuje. Wiem jaki jest tekst i to właściwie sprawia, że podoba mi się jeszcze bardziej.
Co u Was? U mnie dalej ciężko. Kiedy już coś się poprawia, coś innego mnie załamuje. Ciężko jest,ale mam oparcie w Moim. Ale widzę już po sobie,że te stresy się na mnie odbijają. Popijam sok marchewkowy,bym nabrała kolorów,bo jestem tak cholernie blada.
Szkoła też męczy,ale pozostał mi na szczęście już ostatni tydzień i ferie! Jutro mam wolne, jestem z tego przeogromnie zadowolona. Moja szkoła obchodzi jutro 20-lecie i jedyne co muszę,to pojawić się na mszy na godzinę. Wolę to, niż 8 h w szkole i zaczynać weekend o 16 ^^ Jutro również jest 18-nastka mojego kumpla z klasy. Strój już obmyśliłam,chociaż będę musiała szybko się napoić,by mi nie było cholernie zimno ;) Jak bd miała zdjęcie, to wstawię jak będziecie chciały. Na prezent dla niego składaliśmy się w 7 osób i zakupem zajęłam się ja i Mój. Kupiliśmy 0,7 ze szklankami Red Labela, kartkę osiemnastkową oraz duuużego, miłeeego cycuszka do macania ^^ Wahaliśmy się między nim,a kubkiem piersiami,ale cycek wydał się sympatyczniejszy ^^ Problem mam tylko taki,że w sobotę mam rodzinny obiad w domu z dziadkami z okazji Dnia Babci i Dziadka i oboje z Moim musimy być w stanie jakoś go przetrwać. Więc na wielkie szaleństwa sobie pozwolić nie możemy.
I muszę się pochwalić,bo w niedziele w końcu zakupiłam szpilki na studniówkę Mojego. Nie chodziło o to,że nie mogłam żadnych wybrać,bo mi się nie podobały. Podobało mi się mnóstwo. Ale mając stopę 35 ciężko trafić na jakiekolwiek,a co dopiero na ładne. Więc w sklepie najpierw patrzyłam w dziale,czy są jakieś 35 i dopiero, czy w ogóle ze chcę przymierzyć. Zdecydowałam,że nie wezmę tych przecenionych,tylko droższe, zaszaleję raz w życiu w końcu i zakochałam się w nich!
CCC, 89,99 (takie zdjęcie,bo nie miałam czym zrobić moim ;) )
Są mega wygodne, nie za wysokie,ale nie niskie i genialnie wyglądają na nodze. Co prawda nie są idealnie dobrane do sukienki,ale to nie ważne ;) Minus to cena i zamsz,ale i to moja miłość przysłoniła.
 Tak chciałam dać znać,że żyję,bo się nie odzywałam już jakiś czas. Miło mi,że tutaj zaglądacie. Taka niby mała rzecz,taki blog,ale daje mi też trochę tej energii, a tego cholernie teraz potrzebuję.
Miłego weekendu lub ferii,jeśli ktoś już ma ;)
zdjęcia jak prawie zawsze z weheartit.com

22 komentarze:

  1. a wiesz że ja też noszę szpile 35 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię tą piosenką ;)
    też jestem blada i musze coś z tym zrobić ;/
    bardzo ładne spile :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta piosenka jest teraz non stop puszczana... aż do obrzydzenia :P
    Ooo i przy okazji zapraszam do mnie, nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jest ryzyko- jest zabawa :P No sam tekst piosenki jest lux :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarz ;D
    Uwielbiam tą piosenke ;D
    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  6. Aa uwielbiam tą piosenkę, choć tekst powala ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię tą piosenkę :D i też mam rozmiar stopy 35- masakra! ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uh, nienawidzę tej piosenki. Jest bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tej piosenki. Ładne butki

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahha:) piosenka faktycznie bardzo optymistyczna!!!:):*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    Buziaki i zapraszam do mnie!!!:*:*:*:*: nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam tę piosenkę, chociaż już mi przeszło puszczanie jej wciąż i wciąż :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ciągle ostatnio jestem przywalona górą stresu. I niestety ferii w tym roku mieć nie będę :/

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham ta piosenke <3
    swietne inspiracje

    zapraszam, u mnie NN
    bedzie mi niezmiernie milo jesli dodasz do obserwowanych :)
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. w sumie z pracą prawda.. ale jeśli zrobi się w miejscu gdzie nie będzie widać [np żebra czy jakoś tak ] to będzie lajt. ; )
    a co do tego, że uzależnia to prawda ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dziękuję! ;) Aby nie zapeszyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki dzięki:)
    oj cel jest mi znany:D tylko mi:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam nad zamkami na rękawach :) Ale jeden zamek z tyłu zamiast tych na rękawach też biorę pod uwagę :) To zależy jakie będą w pasmanterii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zdjęcia udało Ci się wyszperać, przyjemnie się ogląda. Może się poobserwujemy? Zapraszam http://karo-just-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post :) Fajne buty :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...