piątek, 27 stycznia 2012

4.



Hej. Wiem,że dawno nie pisałam,ale wena jakoś się o mnie nie troszczyła. Jeszcze do mnie nie dotarło,że od dziś właśnie rozpoczynam ferie. Ach,jak dobrze,miałam tyle na głowie,że wolne zrobi mi bardzo dobrze. 18-nastka kumpla była naprawdę świetna. Szkoda,że po niej trochu zrobiłam się chora. A jeszcze bardziej szkoda,bo jutro jest studniówka mojego (stąd żywy kawałek w notce). Jak tylko dostanę przyzwoite zdjęcie to pokażę Wam, jak się wystroiłam :) Zamieszkanie wokół ACTA również jakoś mnie nie nakłoniło do dodawania notki,zwłaszcza,że zawsze sprawiałam Wam rozrywkę zdjęciami w weheartit.com, a mnóstwo z osób odwiedzających tylko dlatego wstępowało na mojego bloga. Smutno mi z tego powodu, ale doceniam za to bardziej tych,którzy chętnie zaglądają tutaj i naprawdę czytają moje bazgrołki :) Jeśli chodzi o szkołę to ok - średnia zadowala,nie wymagała za bardzo wysiłku,co jest idealne. W domu jest różnie i o tym chcę zapomnieć w ferie. A z Moim układa się świetnie, już jesteśmy ze sobą 15 miesięcy ^^. No nic, miłego weekendu, resztki ferii albo tak jak ja, rozpoczynającym ferie :)
weheartit.com
Ps. Zachęcam do zadawania mi pytań! Z chęcią odpowiem ! - KLIK

19 komentarzy:

  1. tak, z tą ACTĄ to straszne zamieszanie było, a i tak podpisali.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zobaczę, jak byłaś wystrojona. :D
    Iiii wytrwałości w związku na kolejne 15 miesięcy życzę! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tą piosenkę , animacja cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zaczynam ferie teraz, a piosenka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, ale zazdroszczę Ci ferii!!;D;D;D ja właśnie swoje kończę...;< no i czekam na zdjęcia ze studnióweczki;D
    oj napraaaawisz je;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam ferie :))
    Życzę wam kolejnych 15 miesięcy ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też jestem wielką fanką kinematografi ;)
    bardzo fajny blog ;d
    obserwuję i zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie słodkie ostatnie zdjęcie :D
    szczęścia i więcej tych miesięcy żeby było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych ferii kochana!!! korzystaj z czasu!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ślicznie ;* Ale gęste to one naprawdę nie są :D heh też zaczynają mi się ferie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Są wady i zalety ostatniej tury ferii :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, nie ma sprawy.. :P Tylko nie karz długo czekać. ;)
    Dziękuję bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jejejejejjej dziękuję!!!;D;D;D to chyba najmilszy komentarz jaki dostałam do tej pory;D;D;D:* zazwyczaj myślałam że mnie jedziesz;D

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę, ja ferie właśnie skończyłam :((

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ferie też się zaczęły, dlatego korzystam i daję non stop posty:)
    Zachęcam do obserwacji:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Już kilka pomysłów padło, na pewno coś wybiorę. :) W normalnym sklepie pewnie zapłaciłabym kilka razy więcej. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...