wtorek, 31 stycznia 2012

5.


Jego głos ^^

Hej :) Miałam nie pisać,ale co tam, mam ferie ;) Wczoraj spędzone na totalnym leniuszku z Moim, dziś pewnie będzie podobnie,a co ;) Zdjęć ze studniówki jeszcze nie mam, więc musicie i ja też, uzbroić się w cierpliwość. Tymczasem, skoro jestem kinomanką, napomknę co nie co, o filmach oglądanych ostatnio - które polecam, a które wręcz przeciwnie.

Heartbreaker. Licencja na uwodzenie 

Kobiety w związkach można podzielić na trzy kategorie: szczęśliwe, świadomie nieszczęśliwe oraz te, które za nic nie przyznają, że są nieszczęśliwe. Przystojny uwodziciel Alex (Romain Duris) zajmuje się zawodowo ostatnią z nich. Świadczy płatne usługi polegające na rozbijaniu nieudanych par. Na zlecenie pomaga w ten sposób wszystkim rodzajom kobiet: matkom, siostrom, córkom, przyjaciółkom, koleżankom z pracy. Jego cel to otwarcie ich oczu. Jego metoda to uwodzenie. 

Chciałam zobaczyć ze względu na Vanessę Paradis w obsadzie.Powiem wam,że jak nie cierpię francuskich filmów (a uczę się francuskiego w LO ! xD ), tak ten był ciekawy. Wiadomo, komedia romantyczna, oklepana. Ale ta miała i klimat - piękne miejsca, jak i ciekawą fabułę i dobrą muzykę. Przyjemnie leciał czas. Urzekła mnie klimatem.

Szefowie wrogowie

 

Nick, Kurt i Dale są przekonani, że jedynym sposobem na uczynienie ich uciążliwej pracy nieco bardziej znośną byłoby uwolnienie się od swoich na wskroś nieznośnych szefów. Ponieważ odejście z pracy nie wchodzi w grę, pod wpływem paru nadprogramowych drinków i kilku rad od byłego hochsztaplera trzej przyjaciele obmyślają złożony i pozornie niezawodny plan uwolnienia się od pracodawców… na dobre. Jest tylko jeden problem — jedynie w nieomylnym umyśle może zrodzić się perfekcyjny plan. 

Potraktowałam ten film niesamowicie krytycznie,bo jak na taką obsadę,to naprawdę według mnie tragedia. Ale obejrzeć w nudny,zimny ( takie jakie teraz są ) wieczór można. Obsada: Jason Bateman,Jennifer Aniston, Colin Farrel, Kevin Spacey, Donald Sutherland czy Jamie Foxx.

 

 Służące 

Akcja filmu toczy się w stanie Mississippi w latach 60. W roli głównej występuje Emma Stone grająca Skeeter, dziewczynę z dobrego domu z południa, która po studiach marzy o karierze pisarki. Niespodziewanie wywraca do góry nogami życie swoich przyjaciół i mieszkańców rodzinnego miasteczka, gdy postanawia przeprowadzić wywiad z czarnoskórą służącą najzamożniejszych rodzin w okolicy. Nominowana do Oscara Viola Davis w roli Albeen decyduje się ujawnić ciemne sekrety życia czarnoskórej mniejszości. Ze zwierzeń rodzi się przyjaźń. Okazuje się, że przyjaciółki mają sobie dużo do opowiedzenia. Zarówno one, jak i inni mieszkańcy miasteczka są świadkami zmieniających się czasów i obyczajów.

 

Zakochałam się stanowczo w tym filmie. Genialna obsada, genialna historia, aktorstwo i klimat. Dobrze pokazany problem rasizmu. Zasłużony Złoty Glob dla drugoplanowej Octavii Spencer. Ale jeśli chodzi o Oskary to bym miała problem, bo dwie role drugoplanowe mi się podobały- wyżej wymienionej oraz Jessici Chastain. Gorąco polecam. 

Miłość i inne używki

 Przedstawiciel farmaceutyczny (Jake Gyllenhaal) sprzedaje viagrę, starając się utrzymać na powierzchni rynku farmaceutycznego. Umawia się z młoda kobietą (Anne Hathaway), która choruje na Parkinsona. Zaczyna się rodzić między nimi uczucie. 

Film okej, spodziewałam się gorszego, więc jestem pozytywnie zaskoczona. Jednak, tak jak uważam Anne za dobrą aktorkę,tak Jake co raz bardziej utwierdza mnie w przekonaniu,że nie bardzo umie grać. 

 

 No nic, starczy,by was nie zamęczać.  Życzę powodzenia tym,co w szkołach,bo tym co ferie mają, to nie trzeba ;)

zdjęcie z weheartit.com, plakaty i opisy z filmweb.pl

 Ps. Zachęcam do odwiedzania mojego filmwebowego konta - Klik oraz do zadawania mi pytań! Na FormSpring ;)

30 komentarzy:

  1. Muszę obejrzeć, któryś z polecanych filmów. :) Koniecznie!
    Bardzo Ci dziękuję, jest mi strasznie miło! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne filmy ogladasz |!! ;)) ja wczoraj ogladalam czekajac na wiecznosc ;)) polecam jest przerewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuję obejrzeć służące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 ostatnie oglądałam-poruszające jak nie wiem co. Na MIUU nawet mój facet w końcówce się wzruszył a że tak powiem "mało co go rusza" xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekamy, poczekamy na zdjęcia... ;) też nie przepadam za francuskimi filmami, ale tym mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja kocham francuskie filmy!!

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na zdjęcia ze studniówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądałam żadnego z filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam lubię francuskie filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Służące" zaczęliśmy oglądać w szkole, właśnie mi się przypomniało, by dokończyć :D "Miłość i inne używki" miałam też obejrzeć, bo Anne i Jake słodko razem wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obejrzałabym z chęcią ten film "miłość i inne używki" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oo tak ! jak najbardziej ;)) daj znac potem czy i na Tobie wywarl takie wrazenie jak na mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam Ci jeszcze "Oświadczyny po irlandzku" i "Pamiętnik Bridget Jones" :) obserwuję i zapraszam do mnie c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj z siostrą oglądaliśmy BARDZO POLECAM musisz to obejrzeć !
    Obie płakaliśmy ;)
    Chodzi o służące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałem obejrzeć ten "Szefowie wrogowie", ale skoro piszesz, że był kiepski to może obejrzę coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miłość i inne używki
    www.thelimitofcontrol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Praca sie oplaca, na pewno i Tobie sie taka sztuka uda :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz co, niegdyś też miałam z tym problem. :) Powiem Ci na swoich doświadczeniach co ja zrobiłam, gdy miałam te same kłopoty..
    1. Suche włosy to dla mnie już przeszłość, używam odżywki GLISS KUR (jest ona na suche i zniszczone włosy) - odkąd jej używam, widzę poprawę. :)
    2. Elektryzujące włosy - zimą najczęściej nasze włosy się 'puszą' do różnych przedmiotów, ciała i ubrań. Uważaj na to, co nosisz. Elektryzujące włoski są wynikiem materiału, z którego wykonana jest jakaś rzecz (bluzka, szalik). Zacznij stosować płyn do płukania tkanin ze składnikiem zmniejszającym elektryzowanie ubrań. :)
    3. Problemy z końcówkami - mam, odkąd pamiętam. I nie opuszcza mnie ten kłopot. Najlepiej kup sobie w drogerii jakiś balsam na rozdwojenia i nawilżaj końcówki.

    Myślę, że trochę pomogłam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy Moja Droga! :D A zdjęciami bardzo lubię się bawić, kolorystyka itp. :)
      Trzeba zaatakować włosy od innej strony. Mianowicie jaki jest powód do ich elektryzowania się? I właśnie odpowiedź dałam Ci wyżej. Jak ja noszę bluzę z polaru to strasznie się elektryzują, także w zimę trzeba uważać na to co się nosi. :)
      Gliss Kur jest naprawdę świetny. I odżywka i szampon, więc fundnij sobie taką małą przyjemność i odczujesz różnicę. :) :*

      Usuń
  19. "Szefowie wrogowie" to według mnie bardzo nudny film.. żona na niby lepsze :P
    PS. Zapraszam do mnie, nowy post :) Cieplutkie pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do listy muszę dodać film 1, 3 i 4 - choć ten drugi mnie najbardziej zaintrygował.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam "Szefowie wrogowie", wg mnie świetny : p Czekam na zdjęcia ze 100dniówki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehe, no trochę mnie nie było :P ale już jestem :D
    Jeszcze muszę obejrzeć "służące" i jeszcze ten film Agnieszki Holland " w ciemności" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne ostatnie zdjęcie :) i na pewno obejrzę jakiś film! :)
    U mnie konkurs :) Do wygrania oryginalne rajstopy z Angielskiego PRIMARK'A - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie w wolnym czasie! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. jak było na studniówce?;D
    ogladalam szefowie wrogowie, nie specjalnie mnie zachwycił xD

    OdpowiedzUsuń
  26. jeej, świetny ma głos ! <3 miłość i inne używki.. mam ochotę to luknąć. :D zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekamy na zdjecia studniówkowe!!!!!!!!!:):*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam serdecznie !!! Zapraszam do mnie na nowy post!:):*

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje.. :D Dziękuję za info o kłosach. Już zadziałałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...