niedziela, 5 lutego 2012

6.



Ta piosenka kojarzy mi się z wolnymi tańcami z Moim podczas studniówki. Boskie uczucie,nie do opisania.Jej wykonanie jakoś bardzo mi się spodobało.

Pierwszy tydzień ferii minął cholernie szybko. Co robiłam? Nic! Miałam dużo planów - pojechać na miasto, oddać torbę do kaletnika ( btw. - oddawała któraś torbę z rozwalonym zamkiem na wymianę? Jak ta wymiana wyglądała i ile kosztowała? ), zrobić maturę ustną Mojego,pojechać do lekarza po skierowanie na badanie krwi i pewnie jeszcze coś, o czym zapomniałam.Ale ostatnio czułam się mega zmęczona. Wczoraj tak bardzo bolała głowa. Ale dziś jest dobrze, pospałam dłużej niż zazwyczaj - sypiam krótko.W tym roku pierwszy raz od kilku ferii nie pojechałam na ferie do brata do Szczecina. Nie miałam nawet najmniejszej ochoty. Na razie, i tak mam problemy z plecami i ogólnie ze zdrowiem, nie widzi mi się spanie na podłodze u brata.
Kupiłam przedwczoraj nowy szampon, który poleciła mi jwasiaa. Wybrałam do matowych i łamliwych włosów z dodatkiem jedwabiu. Oby to mi pomogło na te niemiłosierne elektryzowanie,bo ostatnio to była tragedia. O efektach chętnie poinformuje później ;) 
Zapewnie następne dni miną na leniuchowaniu - trzymajcie kciuki byś my wzięli się za tą maturę xDD Jeśli ktoś chciałby się podzielić w radami jak ma wyglądać ustna matura z polskiego itd., bo na razie sami nie wiemy wiele,to będę bardzo wdzieczna.
To tyle, zapraszam do zadawania mi pytań:
Oraz do brania udziału w akcji:


Weźcie udział,to nic nie kosztuje ;)

19 komentarzy:

  1. tez mialam rozne plany na pierwszy tydzien ferii, ale skonczyly sie one na spaniu do poludnia i nicnierobieniu ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki fajny gif D: a ja swoje ferie też spędziłam leniuchując, ale tyle miałam zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na elektryzowanie i ogólnie ochronę włosów przed zimnem dobry jest jedwab z biosilku :) a ten ból głowy to chyba ciśnienie - ja wczoraj też na to cierpiałam ;/
    Ty będziesz kończyć ferie,ja zaczynać :D
    buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kup sobie jeszcze odżywkę na suche włosy, bo jeśli włos jest suchy, tym bardziej się elektryzuje. :) Mam nadzieje, że Ci pomogą, bo zjawisko to doprowadza do szału. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś licealistą, jakie plany na przyszłość? ;D
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki gifek <3 ehh nie lubie, kiedy moje wszystkie plany nie wypalaja albo po prostu nie chce mi sie czegos robic ;D Pozdrawiam i zapraszam na nowa notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze masz szansę je przygarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też strasznie elektryzują się włosy. Zdrówka kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sztuką jest mieć swój styl, więc o to właśnie w tym wszystkim chodzi, żeby nie podążać za tłumem. Niech każdemu podoba się co innego. Cenię szczerość, dziękuję za komentarz:) Zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, niestety dużo osób komentuje nie czytając nawet posta. Zostawia coś po sobie jedynie po to, by pozyskać więcej obserwatorów, komentarzy etc.

    No właśnie, najważniejsze by każda sytuacja, książka itd. czegoś nas nauczyła, żebyśmy wyciągnęli wnioski i jak to powiedziałaś "wzięli nauczkę" na przyszłość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajny piesio.
    Piosenka też.
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ta piosenka też bardzo dobrze się kojarzy, dlatego fajnie było sobie jej znów posłuchać, dziękuję :) Czasem warto odpuścić sobie rzeczy które były do zrobienia i trochę odetchnąć, wyspać się, odpocząc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdrowia zycze Kochana ;)) i czasu ;) albo umiejetnosci zeby nim dorbze zgaospodarowac ;)) a psiak jest przeslodki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie nowiutki, świeżutki pościk, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta piosenka! ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wiesz co, jak elektryzują Ci się włosy to spróbuj z olejowaniem :) za jakieś dwa tygodnie notka o pielęgnacji włosów od środka i od zewnątrz;D albo za cztery;D chciałabym mieć co napisać :) ale olejuj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale psiaak <3 co do szamponu, to koniecznie mi powiedz jaki to ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...