czwartek, 9 lutego 2012

7.


Piosenka która była w prezentacji klasy Mojego na studniówce. Obojgu nam się spodobała ;]

Ferie powoli się kończą, tak jak leniuchowałam przez całe, tak końcówka będzie urozmaicona. Nie wiem, wolałabym tak na początek ferii, a nie początek powrotu do szkoły... A o co chodzi? Mianowicie w niedzielę kończę magiczną, zmieniającą wszystko liczbę - 18 lat. Z tej okazji w sobotę mam rodzinną imprezę,której szczerze mówiąc nie chcę, przyjeżdża mój brat z dziewczyną i moi dziadkowie. Nie chcę,bo to będziesz sztuczne, zainteresowanie mną, nie lubię tego. Zresztą od długiego czasu nie jestem sobą, mam problemy i właściwie wzięły się "dzięki" rodzicom, co sprawia,że wcale nie mam ochoty świętować. Ale za to jutro mi się widzi ładny dzień - Mój zabiera mnie na pizzę, ubieram szpilki ze studniówki i jego ulubiony mój sweter, o który sam poprosił. To w ramach prezentu. Oboje postanowiliśmy,że wybiorę sama co chcę do określonej kwoty,ale szczerze mówiąc, mając tyle na głowie, nie mogę nic wymyślić materialnego,co bym potrzebowała. Więc dostanę pizzę, łańcuszek,który jego mama kupił tanio od koleżanki ( łaaadny, zwykły :) ) i coś niespodziankę. Chyba tego potrzebuję,by przetrwać sobotę.
Czyż nie są idealne!? znalezione na weheartit.com

Mam "już" kilka zdjeć ze studniówki,ale niestety nie pochwalę się jak całościowo wyglądałam,bo takiego zdjęcia nawet nie mam. W następnej notce,zapewne wieczorowo-urodzinowej zawrę kilka jeśli zauważę chętnych. Mamy jeszcze dostać od jednej dziewczyny i co najwyżej jak będzie jakieś wyjściowe,to dodam,co? ;)
Dobrze, na dziś to wszystko :}

40 komentarzy:

  1. koniecznie pokaż nam jakieś zdjęcia ze studniówki ;) buty są boooskie <3 jak Ci się znudzą, to możesz mi je oddać, nie obrażę się ;p jednak w taką pogodę jak dziś, to ja bym w nich zamarzła ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. po wejściu na tę stronę, ogarnęłam, że tam są obrazki różne, a te szpile są stamtąd.. szkoda, że nie weszłam wcześniej ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. No, mogłabyś pokazać jaki set, a nie! :P
    Buciki są śliczne. <3

    Hm co do tego, że jestem mężatką, to na razie tylko ślub cywilny wzięliśmy. :) Haha, jak to? Kto jest szczęśliwcem? :D Mój jedyny, kochany Mąż! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te buty sa bajeczne 0o i idealne ;) i wsyztskiego najlepszego i zycze udanego weekendu ;)) nie martw sie ;* na pewno to jakos bedzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. dodaj, dodaj :)
    trzymaj się jakoś, oby problemy Ci się rozwiązały! i udanej soboty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz już znamy się 2,5 roku. :) Poznaliśmy się przez naszą klasę, zabrał mnie na sesję zdjęciową - wtedy byłam zapaloną fotomodelką, haha! :D Jesteśmy z jednego miasta, ot cała historia! :) Oczywiście, że plany na kościelny są, ale to jak pieniążki uzbieramy. ;-)

    ja codziennie w południe muszę wychodzić, z chęcią została bym w domu, ale jak patrzę na tego czworonoga to aż serce mi się kraje, więc wskakuję w buty, kurtkę i lecimy z 4 piętra na sam dół, dosłownie "lecimy". Psina ma swój "ludzki" charakter, kiedyś go tutaj pokażę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piosenka bardzo klimatyczna ;)
    a buty.... ooo maatkoooo ! ....
    obserwuję i bd wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne buty! Ciekawe jak z ich wygodą:)
    Zapraszam na konkurs na moim blogu:

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)
    Obserwujemy ;>
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejejejej;D;D;D doczekasz się maleństwo;D!
    ja niedługo kończę 20 lat - koniec "nastolatkowania":((

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno bedzie dobrze wiec chill :D
    te butki sa tak cudowne ze nie mgoe od nich doerwac wzroku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych urodzin życzę ;D
    Nie zła historia z uczniami liceum policyjnego ;D
    Dzięki za miły komentarz ;))
    Zapraszam na nową notkę!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te buty ze zdjęcia <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie jestem naprawdę zadowolona! <3 Buty są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne buty! :)) pięknie na stopie sie prezentuja;)

    Zapraszam do mnie http://sparkle-asleep.blogspot.com/
    obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku chce takie buty w odcieniu nude !! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. My mamy Spanielka, który będąc na dworze nos trzyma w ziemi i ciągle niucha! :P Właśnie w tej porze roku to tylko chwilę i do domuuu, bo tak zimno! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. taaa, przechodziłam prze te rodzinne imprezy :D najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za miły komentarz ;D
    Zapraszam na świeżego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w twoich butach! Nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne buty a piosenkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, jak miło! :D Koniecznie musisz ja tutaj przedstawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Są przepiękne te buty! chce takie :(

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny blog. ;)

    obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki;D
    Uwielbiam trampki;D

    OdpowiedzUsuń
  26. To trzeba zdjęcia robić w świetle dziennym. :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahaha, no to rzeczywiście.. :D Jak się wabi? ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie. :) Serio jest głucha? :|
    Mój Teddy trzyma fason i jest ładnie "wyrzeźbiony" :D Niestety teraz pokrywa wszystko ogromna ilość sierści, która jest wszędzie, słowo. Nie nadążam ze sprzątaniem. :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ano elektryzują się, elektryzują ;p musze to zmienic :D mam nadzieje, ze impreza byla udana ;) wszystkiego najlepszego, troszke spoznione :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty są śliczne, chcę takie! ;D
    Mi się już skończyły ferie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hahaha, no koszulka to inwencja twórcza, którą trzeba docenić. A najlepsze jest to, że zrobił ją sam :D Zapewne prezentowałabyś się w niej bardzo ładnie.

    Och, to biedna psinka. :<

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie piękne.. dokładnie takie mi się marzą! idealny fason. muszę mieć zameczek bo inaczej by mi spadały.. ale czy znajdę w rozmiarze 33.. wątpię :D

    OdpowiedzUsuń
  33. nieziemskie szpilki ! idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. RHCP są świeeeetni!

    Rozumiem Twoje nastawienie co do "rodzinnej imprezy". Wszyscy będą się o wszystko wypytywać, każdy będzie miał przyklejony uśmiech do twarzy..

    A szpilki genialne.

    OdpowiedzUsuń
  35. red hotów czasami też podsłuchuję ;D.
    Buty, rzeczywiście jeeej!;P.
    Będzie mi miło jak rzucisz okiem na moje projekty;).
    lovagex3.blogspot.com;).

    OdpowiedzUsuń
  36. Żebyś wiedziała, zachowam je sobie ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne buty;D nie masz ochoty ich oddac;P hehe ;)) tez chce takie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...