sobota, 25 lutego 2012

10.


Wczoraj z Moim tego słuchaliśmy. Tak jakoś wyszło,bo w radiu leciała wersja śpiewana przez tą dziewczynę. Ale żadne covery mnie nie przekonują,zwłaszcza dziewczyna śpiewająca tekst tej piosenki.

Hej :) Zostawiłam Was na trochę ze zdjęciami ze studniówki ;) Ale jakoś nie mam weny na nic szczególnego. W środę Mój skończył 20 lat :) Prezent był skromny,bo i bez pomysłu i bez jakoś budżetu - kupiłam mu wino, które wspólnie wybraliśmy i które trochę postoi, 2 pary rękawiczek, bo on ma z 2 pary moich i przyda mu się coś własnego,do tego zestaw poświąteczny AXE czekoladowy, które cały czas od dawna już używa. A akurat mu się kończył dezodorant ^^ Oraz MERCI orzechowe i dodatek od mamy - ferrero rocher. Był zadowolony i to najważniejsze :) Wczoraj nam minęło 16 miesięcy razem. Jak ten czas leci! :)
Świetne koszule nie? Chętnie bym je widziała w mojej szafie ;)
Plany mamy na dziś urozmaicone - mieliśmy ostatnio problemy,ale w jakim związku ich nie ma? Póki każde chce je pokonywać, to wszystko będzie dobrze. Bo związek to nie jest tylko przyjemność,ale ciężka praca nad nim. Żeby poprawić trochę to,co było ostatnio, dziś wybieramy się na herbatkę na miasto -  tak to samo miejsce co zawsze ;) Zajdziemy jeszcze do kaletnika - może naprawię moją ukochaną torbę i zajrzymy do galerii. Później będziemy pichcić :)
 Uwielbiam piersi kurczaka w takiej drobnej kostce w różnych sosach. A że kocham kuchnie meksykańską :) Jeśli będzie ktoś chętny, to chętnie wydam recenzję po upichceniu i zamieszkę jakieś zdjątka,chociaż na jakość nie liczcie - bo będą robione telefonem. Ale nie wybrzydzać mi tu! ^^
No dobrze, chciałam sie odezwać, dać znak,że nie utknęłam nigdzie :)
Zapraszam do zadawania mi pytań na formspring oraz właściwie możecie również robić to tu, w komentarzach ;)
Słodki! zdjęcia z weheartit.com oraz google

32 komentarze:

  1. jaki słodki króliczek.! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi smaku zrobiłaś ;D
    Tym kurczakiem po meksykańsku (:
    Nowa notka u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm wygląda całkiem smacznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne koszule!!!! Królik mega:P:)

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie:):*:*:* i zapraszam do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym przygarnęła te koszule:D
    ja za to piersi kurczaka wcinam nałogowo:D

    OdpowiedzUsuń
  6. a żebyś wiedziała że mi to nie robi różnicy ;d
    po prostu traktuję to jak fajny traf dzięki któremu nie muszę wydawać kasy i nic na tym nie stracę;d
    w sumie skoro kasy nie mam to i tak nie będę miała czego innego do noszenia dopóki sobie nic nie sprawię;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również lubię piersi z kurczaka, zwłaszcza z jakimś fajnym sooosem :) masz rację- ta piosenka w oryginale brzmi dużo lepiej, niż w wykonaniu Katherine.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog. :) Będę odwiedzać :D Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ;D
    Zapraszam na nową notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog *....*
    zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę sama stworzyć mieszankę sosów do potraw meksykańskich, ale miałam przyjemność tej z Knorra próbować i była bardzo smaczna :)
    W związku najważniejsze to uczyć się siebie na co dzień, im więcej wiesz, tym więcej wykładasz w to serca... :)

    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no pewcia łaaaa, paCZcie na mnie jaka ja jestem modnisia, ahahhahaha;D;D:D
    PACZYSZ CZY NIE PACZYSZ?
    Oto jest pytanie..
    hłehłehłe rozbawiło mnie to nie wiem czemu ;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, Boże, pamiętam te piękne czasy, gdy ta piosenka była modna! Byłam taka młoda wtedy, ech.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecież nie muszę Ci przywozić. Mogę wysłać! Wystarczy, że podasz adres. Jak będę następnym razem kolo 30 marca to postaram się to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  15. chociaż muszę Ci powiedzieć że powiało grozą od Ciebie ale ja we wszystkim znajdę wesoły element, hiohiihoihoh xD

    OdpowiedzUsuń
  16. koszule rzeczywiście świetne, a ten ostatni gif przedstawia właśnie mnie aktualnie ;p
    co do kosmetyków to w najbliższym czasie będzie recenzja tuszu do rzęs i podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłas w moj gust kulinarny! :)
    Gratuluję wytrwałości ! :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. 16 miesięcy? Łohoho, to spory kawał czasu!
    Koszule są świetne, chciałabym taką błękitną :>

    W kuchni meksykańskiej nie lubię pikantnych sosów. Wolę o wiele łagodniejsze potrawy z dużo ilością warzyw.

    Króliczek mnie rozbroił! <2+1

    OdpowiedzUsuń
  19. very,very cool!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście, że wyślę Ci pocztówkę, wystarczy żę podasz mi na mail adres. Ja go sobie zapisze i bede mogła coś wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham koszule, a tym bardziej takie luzne! idealnie pasuja do legginsow oraz szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mogę widzieć nic zwiazanego z jedzeniem o tej porze w nocy, bo przechodze tortury. A koszule swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham tę piosenkę *.*
    Zapraszam do nas :**

    OdpowiedzUsuń
  24. ten gif z kociakiem jest prze słodki :>

    OdpowiedzUsuń
  25. zaspało zwierzątko. Super blog. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...