sobota, 3 marca 2012

11.



Hej ;) Napisałabym wcześniej notkę, ale miałam tak zawalony tydzień w szkole i nawet praktycznie nic nie olałam, bo każdego spr. czy kartkówki choć trochę się pouczyłam. I jestem z siebie dumna xD Nie wiem jak długo tak potrwa,no ale cóż :) Wczoraj szybciej zaczęłam weekend,ale wolałabym nie mieć tak szybko niespodzianek i posiedzieć spokojnie, bez bólów do 15 w szkole. Nie miałam kompletnie czasu odwiedzać. Waszych blogów i żałuję.  Nie jestem przyzwyczajona nie mieć czasu na obijanie się xD
ogólnie uchodzę raczej za twardą,ale nic mnie nie rusza tak jak słodkie zwierzęta - animowane czy prawdziwe!
Dzisiejsze plany to odwiedzenie Biedronki, zawiezienie torby do naprawy ( tak, wiem, piszę  o tym już ponad miesiąc... ) i odwiedzenie galerii. Mieliśmy tydzień temu pojechać,ale Mojemu coś było. Pozgrzytało trochę między nami, ale zrobiłam coś dla nas. Mieliśmy pojechać do Spichlerza - miejsca z genialnymi herbatami,to przygotowałam coś podobnego w domu. Przesunęłam stolik koło kanapy, zapaliłam świeczkę, zrobiłam MENU herbat i deserów ( z czego dostępny deser był jeden xD ). Niczego się nie spodziewał i jego mina wynagrodziła wszystko :)
W przygotowaniu jeszcze mam notkę o Mojej ślicznotce - spanielce Wiki. Ale to jak będę miała czas, bo i czeka mnie przygotowywanie Mojego do matury z angielskiego i zrobienie jego ustnej matury... Ech. Korzystajcie z weekendu! Tak szybko odchodzi :(
animacje i ten obrazek z weheartit.com
Candy u Natajki-zapisy do 8 kwietnia:)

24 komentarze:

  1. Weekend zdecydowanie ucieka za szybko... Tez nie jestem przyzwyczajona do tego, ze nie moge sie poobijac ;( dzis niestety tego nie bedzie :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też chciałabym się poobijać ale cóż szkoła ...
    Czekam na notkę o Twoim piesku ;**
    Obserwujemy ? ;)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałaś świetny pomysł z tą herbatką dla chłopaka, chyba od Ciebie zgapię ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym musiała sie pouczyć..
    jeej to już drugi obserwowany przeze mnie blog, którego autorka ma spaniela ! :)
    wspaniały pomysł z tą niespodzianką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka słodka ta pierwsza animacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nickelback <3
    ja mam ten tydzień zawalony, a zamiast się teraz uczyć to siedzę na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje za komentarz:) no ale nie zgodze się z Tobą mój męzczyzna równiez! :)) Pierścionek to taka sama biżuteria jak kolczyki bransoletki czy wisiorki. Zresztą zaręczynowe pierścionki kosztują sporo więcej i sa złote:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłoby więcej zdjęć, ale ostatnimi czasy jestem bardzo leniwa. I dodałam to, co miałam pod ręką. :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą stronę z inspiracjami ;D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubie nie emic na nic czasu :D to ejst wteyd zycie na full :D
    a animacje sa swietne < 33

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj taaak!! weekendy mijają szybko...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, Nickelback! Uwielbiam..

    Świetny pomysł z tym menu i w ogóle. Gratuluję kreatywności. A z pewnością był zaskoczony pozytywnie.

    Ten kot jest przesłooodki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama z chęcią odwiedziłabym galerię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to gratulacje, że dałaś radę pouczyć się do wszystkiego :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. czasem lubie nie mieć na nic czasu,bo moje obijanie się jest straszne :) ale przydaje się też chwila odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. juz niedługo mamy nasze półrocze, więc akurat taka dobra okazja wyszukana na siłę ;p dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana, recenzuję kosmetyki które naprawdę wywierają jakiś dobry wpływ :)cena nie jest wcale jakaś wysoka, ja trafiłam na promocję i za olejek zapłaciłam 11 zł. normalnie kosztuje 13 - 17 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że masz tak ciężko z nauką jak ja obecnie. Jak będziesz mieć troszkę czasu to napisz mi jak dodajesz pokaz slajdów do pasta i jak zrobić zeby to były zdjęcia z Twojego kompa. Umiesz tak robic?

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za miły komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    jutro pojawi się nowy post :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...