sobota, 10 marca 2012

12.


Piosenka z filmu "Country Song".

Hej ;) Jejku jak ciężko z czasem. I weną. Pierwszy raz od dłuższego czasu jakoś wena poszła daaaaaaaaaaaaaaaaaaleko i nie ciągnie mnie na bloga. Pominąwszy nawet w sumie brak czasu.  I żałuję również,że nie mam czasu zaglądać na spokojnie na Wasze blogi! Postaram się to poprawić,ale nic nie obiecuję.
Dawno nie pisałam nic o oglądanych przeze mnie filmach,a wiem,że właściwie na tym powinnam się skupiać. Tak jakoś wychodzi,że uwielbiam pisać tutaj o sobie,taka internetowa forma bardzo luźnego pamiętnika ;) No dobrze,wracając:
Kiedy Harry poznał Sally (1989 )
Szczerze mówiąc przeczytałam opisy dostępne na filmwebie (moje niezmienne źródło filmowych informacji ;) ) i stwierdzam,że żadne nie oddają sensu filmu. W ogóle. Film to owszem, komedia romantyczna,ale trochę inna. I dziwnie się patrzy na młodą Meg Ryan ^^ Film szczególnie nie przypadł do mojego gustu,chociaż jest dobry. Jedna scena po prostu była genialna i zostanie jako jedna z najlepszych scen jakie kiedykolwiek widziałam w życiu w filmie :)

Country Strong (2010)
Film opowiada o młodym wokaliście i tekściarzu (Hedlund), który nawiązuje romans z przebrzmiałą gwiazdą country (Paltrow). Wraz z jej mężem (McGraw) i zwycięzczynią konkursów piękności próbującą sił w muzyce (Meester), bohaterowie wyruszają w trasę koncertową. Podróż zmienia ich życie. 
Film mnie zaskoczył  i to pozytywnie. Nie jest wybitny ani i ja nie jestem fanką tego typu filmów,jednak mnie na dziwny sposób urzekł i spodobał mi się jego klimat. I muzyka country taka przyjazna dla ucha ;)

Bambi (1942)
Bajka rozpoczyna się wraz z narodzinami księcia - jelonka Bambi. Będziemy towarzyszyć maluchowi w poznawaniu pięknego świata, znajdowaniu przyjaciół i zabawach. Bambi będzie się uczył, jak się żyje w lesie i co jest zagrożeniem dla jeleni. Będzie musiał sobie także poradzić, gdy na świecie zabraknie jego mamy, a w przyszłości założyć własna rodzinę.
Od razu mogę napisać pierwszą rzecz,jaka mnie zaskoczyła - Bambi to chłopiec! Oglądając tą bajkę trzeba mieć na uwadze jeden ważny element - to film z przed 70 lat! Oglądając go trzeba się przygotować na trochę śpiewania i nie rozbudowaną fabułę. Ale polecam,by zobaczyć jednak klasyk bajek ;)

Moneyball (2011)
Historia managera klubu baseballowego Oakland Athletics Billy'ego Beane'a, który postanowił wykorzystać w swojej pracy analizy komputerowe. Dzięki temu, jego drużyna ma lepsze wyniki i może zmagać się z lepszymi zespołami, mimo złej sytuacji finansowej.
 Tutaj spodziewam się wielu sprzeciwów,ale ja po prostu nie mogłam przetrawić tego filmu. Sama historia była dość fajną ciekawostką,jednak dla mnie ubrana tak nudno i nie zachęcająco,wręcz odpychająco. A nominacje do Oskarów są dla mnie nieporozumieniem. Jednak patrząc na oceny filmu - mogę się mylić.

Ekspres - bohater futbolu (2008)
Prawdziwa opowieść o legendarnym czarnoskórym sportowcu Ernie Davisie i jego trenerze z Uniwersytetu w Syracuse, Benie Schwartzwalderze. Davis został zrekrutowany do drużyny akademickiej w 1958, gdy ruch na rzecz przestrzegania praw obywatelskich w USA nabiera rozpędu. Staje się on ofiarą uprzedzeń w kampusie, mieście, na boisku a nawet we własnej drużynie, ale mimo to przyczynia się do jej zwycięstwa w mistrzostwach kraju i staje się pierwszym czarnoskórym laureatem elitarnej nagrody Heismanna.
 Ostatnim dziś omawianym filmem jest drugi sportowy tutaj wymieniany,ale za to ten gorąco polecam. Zawsze interesowała mnie tematyka problemu czarnoskórych ( stąd uwielbienie filmy Służące,które polecam jeszcze goręcej ^^ ). Sama nie lubię futbolu amerykańskiego,jednak film jest dobry dla właśnie takich osób jak ja. Bardzo mi się podobał :)

weheartit.com
Tak mi się przypomniało apropo nutelli - mój prezent na dzień kobiet ( zabroniłam mojemu mi cokolwiek kupować,ale i tak to nic nie dało. Według mnie to dzień jak co dzień. ) to właśnie ogromny słój nutelli i ten o to bukiet:
Tak mnie rozpieszcza i nic a nic nie dociera do niego, by czasem przystopował. 

No dobrze, zajrzę w końcu na Wasze blogi! :))

10 komentarzy:

  1. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także dostałam kwiatki ;D
    Mam nadzieję, że wena powróci bo masz świetnego bloga ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihihih dziękuję;D Miło mi to słyszeć, ja uwielbiam luźne ciuszki a zawsze myślałam że źle w nich wyglądam.
    "Tak mnie rozpieszcza i nic a nic nie dociera do niego, by czasem przystopował." - dowaliłaś hahahaha;D ja bym się cieszyła, róże przepiękne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Babmi! Kochałam go jako dziecko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś czuję, że dzisiaj zrobię sobie seans filmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :) to jak ci się podoba to licytuj, na razie chętnych nie ma to może by ci się udało za 20zł kupić :)
    oglądałam ten film Express, świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za komentarz :) Szczerze mówiąc nie dbam zbytnio o włosy, po prostu często je myję zwykłym szamponem + nakładam odżywkę, a dodatkowo katuję je suszarką :P Myślę, że przyda się im w końcu jakaś dodatkowa pielęgnacja, ale nie mam do tego cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam to bo tak się czuję dobrze;D ale nie bój się jeszcze przyjdzie czas na mini, hahahahaha;d;d;d:D
    dziekuje za klikniecie:D:) jutro tez mozesz hehehe w zasadzie codziennie:D
    ciagle probuje zrobic tak zeby ten szablon był w calosci git.. ciagle jakis niedosyt :<

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. pierscionek genialny!:) prosty ale ma cos w sobie!
    u mnie nowa notka!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...