niedziela, 18 marca 2012

14.




Witajcie :) Bardzo dziękuję za pociesząjace komentarze pod poprzednią notką. Czuję się od razu o wiele wiele lepiej! Powiem Wam,że ten weekend był dobry,ale tak naprawdę dobry pod względem psychicznym. Tak naprawdę problemy trzymają się mnie od wakacji już, schudłam od wakacji do tej pory coś koło 8 kg,co podejrzewam może mieć źródło u stresu. Ale ten weekend Mój zafundował mi odbudowująco. W piątek mieliśmy spokój, spędziliśmy go na róznych rzeczach, a najbardziej niespodziewane było zamówienie pizzy na spontanie. I to jeszcze 50 cm! Oczywiście,że nie zjedliśmy,tata załapał się na 2 kawałki. Do tego zrobiliśmy własny sos czosnkowy, popijaliśmy Colą zero z Biedronki i było bosko :) a wieczór, jakiego potrzebowałam od jakiegoś czasu - babski film. Pokazałam Mojemu jeden z moich takich filmów - Kobiety Pragną Bardziej. A później znaleźliśmy się w samochodzie przed blokiem. Rozmawiamy, a tu nagle ogromny zając obok nas kica! Mieszkam w boskim miejscu w mieście xD
a żeby Wam smaka zrobić ^^
Wczoraj moja miłość zabrała mnie pod miasto na jazdy. Drugi raz w życiu siedziałam za kółkiem,ale tym razem w celu nauki. Sama myslę,że poszło całkiem dobrze. On mnie chwalił,ale sama nie wiem, czy chwalił,bym lepiej się poczuła, czy na serio xD Ale On nawet nie zdaje sobie sprawy jak mnie tym uszczęśliwił. Po powrocie wszamaliśmy zupki chińskie i oglądaliśmy Asterixa i Obelixa. Weekend cudów, tak go nazwę. Trzymajcie kciuki,bym dalej się tak dobrze czuła :)
źródło- weheartit.com
Zachęcam do zadawania pytań na Fromspring ;)

21 komentarzy:

  1. Mniam... ale smacznie ta pizza wygląda... ;D Miałaś cudowny weekend.. życzę jak najwięcej takich ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że Twój chłopak też stara Ci się dogodzić każdym możliwym sposobem haha, skąd ja to znam :D no i zrobiłaś smaka na pizzę, a przecież dla siebie jednej zamawiać nie będę, bo za Chiny tego nie zjem :D

    ps. dodałam się ponownie do obserwowanych, bo wcześniej mi nie pokazywało, że są u Ciebie jakieś nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam asterixa i obeliksa, uwielbiam pizze, uwielbiam babskie filmy hihi:D:D:D
    dziekuje za klikniecie :)
    ja uwielbiam zapach palonych traw;d;d;d:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciezko bedzie ciezko hahaha :D :)) ale zajebista pizza ;d fajnie pokrojona ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pizzę! ;>
    I trzymam kciuki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurs prawa jazdy i lekcje wspominam bardzo dobrze Tobie też tego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. ile może dać weekend z ukochaną osobą :). jak tylko popatrzyłam na pizzę od razu zgłodniałam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. mm zgłodniałam ;>
    cieszę się, że już jest nieco lepiej.
    Powodzenia na następnych jazdach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. slowa na koncu to swieta prawda ;D
    pozdraiwam i zparaszma do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha, padłam.
    zając kica xdd
    ej, przez ciebie mam smaka ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. masz swietnego chłopaka:)zazdroszczę takiego:)
    tak po prostu tyle schudałas czy cos robiłas w związku z tym??
    ile pysznosci:)
    pozdrawiam:*
    i obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  12. No, narobiłaś smaka! Heh, dawno nie słuchałam tej piosenki :P. Zazdroszczę schudnięcie 8 kilogramów.

    OdpowiedzUsuń
  13. racja,jesli tylko ze stresu to musialas sie bardzo denerwowac:( :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo prosze ;D zawsze cos ;)) a powiem Ci ze mnie etz odrzuca od kupna ale bardziej laski na allegro :D ktore pokazuja genialne ubrania ale one tam dopiero wygladaja 0o tapir itd ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. Spadaj z tym, ja sie odchudzam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tam, nie można narzekać trzeba się cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni obrazek ma dobre przesłanie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tym smakiem ci się udało ! :)
    Przez Ciebie znowu, jestem głodna : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...