wtorek, 27 marca 2012

16.




Hej :) Niestety dalej piszę do was chora,jednak w sumie nie wiem,chciałam napisać,że lepiej się czuję,ale sama nie wiem. Nie mam temperatury, ale mam mutację głosu i okazjonalny ból gardła, kaszel oraz katar :) Plus wczoraj doszedł jakiś stan zapalny oczu. W lewym w lewym kąciku mam mega czerwone żyłki,a same oczy wyglądają jakbym miała się rozpłakać-.- Na razie poczekam z wizytą u lekarza,zresztą co mi zrobi moja lekarka? Nie jest od oczu,a do okulisty to zanim się dostanę,to mi to przejdzie. Mam nadzieję,że szybko przejdzie,bo dziwnie jest. I mam przez te choroby takie złe dni. Czuję się tak źle ze sobą + wrócił mi brak apetytu,co nie jest dobre. Będę na siłę próbowała coś wciskać,bo 48 kg starczy. Dziękuję ogromnie za komentarze wspierające pod poprzednią notką,bardzo pomogły, liczę na podobne teraz. Miała któraś z Was kiedyś tak z oczami? Czerwone,szklane? Alergii na nic nie mam,ale pewnie objawy by pasowały. Kiedyś miałam zapalenie spojówek,ale to było w podstawówce i nie pamiętam jak to dokładnie było. Pamiętam tylko okropne krople do oczu. Agr! Pomarudziłam,jest mi troszkę lepiej :) Dopiero wtorek,czemu mam ciągle wrażenie,że czwartek? :(
żrodło- weheartit

21 komentarzy:

  1. ej, też mi się wydaje że czwartek jest ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna grafika ! :)
    niestety nigdy czegoś takiego nie miałam, mam nadzieję, że to nic poważnego ;C

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham strachy na lachy !
    nie wiem dlaczego ale dla mnie tez jest czwartek. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem chora, ale na szczęście nie mam, i nigdy nie miałam nic z oczami... więc nie wiem co ci jest. Może lepiej wybierz się do lekarza:)
    Zdrowiej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą piosenkę! :D Zdj. z króliczkami jest takie słodkie, że ojeja!
    Hm, ja napiszę tak.. nie powinnaś bagatelizować choroby i idź jak najszybciej do lekarza, bo z tego jeszcze coś Ci się rozwinie. A jeśli chodzi o oczka to krople..pocierpisz trochę a świat będzie wydawał Ci się piękniejszy! :)
    Zdrowiej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne inspiracje :D
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. mam jeszcze flagę Wielkiej Brytani na koszulce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam strachy na lachy !!!

    obserwuje i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodka animacja! :) Aaa pisoenke lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje slicznie!!:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana, skomentuje Ci dziś po południu bo jestem wymęczona i padam a co dopiero dorwałam się do kompa... buziak!:):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam STRACH NA LACHY ich piosenki, koncerty i wszystko co jest z nimi związane A tak btw to :D jesteś u mnie na liście "Najczęściej Komentujących" z linkiem odnośnikiem do Twojego bloga. Bardzo mi miło i dziękuję za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojojoj... zdrowiej bo siweta ida i trzeba byc zdrowym ;) z okiem niestety nie pomoge bo nie mialam tak ale radzilabym Ci nie zwlekac i isc do rodzinnego mimo ze nie jest od oczu ale jest lekarzem pierwszego kontaktu i na pewno cos poradzi ;) ja bym nie ryyzkowala ;) albo posuzkaj w Internecie ;)

    zgodze sie z Toba :D dla mnie tez handmade'owe rzeczy sa awykonalne :D nie wiem jak sie to robi i nigdy sie nie dowiem ^^ abstrakcja jakas ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. To wracaj szybciutko do zdrowia, szybciutko! :) Niedawno byłam chora, miałam podobne objawy jak Ty i właśnie też te nieszczęsne oczy. Nie poszłam do lekarza, ale ze zdjęć w internecie wywnioskowałam, że mam zapalenie spojówek. Dałam sobie 3 dni, jeśli nie minię to idę do lekarza po krople. Ale minęło, nie wiem czy samo, czy może dlatego, że przemywałam oczy wacikiem nasączonym ciepłą czarną albo rumiankową herbatą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja właśnie w ostatnim czasie coś przestałam odwiedzać blogi :) ale dzisiaj nadrabiam zaległości :D Ja zmagam się z przeziębieniem, które wcale nie chce przejść :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Na którego bloga nie wejdę, to większość blogerek chora... Strachy na Lachy uwielbiam! Pamiętam jak byłam w Łodzi na ich koncercie...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaa ja też chcę tyle ważyć! Rozwala mnie ta piosenka xd.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam tą piosenkę! 48 kg? mało, nawet ja ważę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten pierwszy film mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna ta nutka, lubię ją :)
    dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...