sobota, 31 marca 2012

17.



Hej :) Czuję się lepiej, oczka same się naprawiły xD Miałam w planach iść jednak do tego lekarza,ale wystarczyły 2 dni i oczy wróciły do normy. Ból gardła jest o wiele mniejszy jak już się pojawia, nie przechodzę mutacji i czuję się nawet,oprócz bólu brzuszka. Plany na weekend? Leniuchować z Moim :)
Dziś notka z serii,która jako u fanki kinematografii powinna pojawiać się częściej, no ale... Zapraszam na moje Polecam/Nie polecam:
Jeden dzień
Emma (Anne Hathaway) i Dexter (Jim Sturgess) spotykają się po raz pierwszy w noc ukończenia szkoły - 15 lipca 1988 r. Ona jest dziewczyną z klasy robotniczej, ma ambicje, marzy o uczynieniu świata lepszym. On jest bogatym uwodzicielem, który pragnie, by świat układał się układał tak, jak on tego pragnie. Postanawiają spotykać się ze sobą każdego roku, 15 lipca, przez  następne dwadzieścia lat. Opowiadają sobie wtedy o swych miłościach, złamanych sercach, sukcesach, ziszczonych nadziejach i niespełnionych marzeniach...
Film jest całkiem dobry, nie spodziewałam się czegos takiego. Znałam istotny fragment  fabuły,bo widziałam zdjęcia z kręcenia sceny,ale nie zepsuło mi to oglądania. Ciekawa kreacja Jima Sturgessa. Polecam, ale pamiętajcie - to melodramat,nie komedia romantyczna ;)

Hitch - najlepszy doradca przeciętnego faceta
Alex Hitchens zwany "Hitchem" (Will Smith) zarabia na życie pomagając nieśmiałym, lękliwym mężczyznom spełnić marzenia, dotyczące zdobycia wyśnionych kobiet. Jest słynny w swoim fachu, ale cały czas stara się zachować anonimowość. Podczas jednego ze spotkań z klientem wpada mu w oko śliczna Sara Melas (Eva Mendes). Miłość spada na niego jak grom z jasnego nieba i w bohaterze zachodzi istotna przemiana. Sara natomiast pozostaje nieustępliwa i za wszelką cenę próbuje zdemaskować sławnego na całym Manhattanie doradcę do spraw kłopotów sercowych. Tymczasem - ma go tuż obok.
 Film mnie pozytywnie zaskoczył,nie był totalnie tak przewidywalny i prosty,miał swój urok. Polecam. I jak pięknie patrzy się na ekranie na piękną parę Smith + Mendes :)

Dirty Dancing ( sławny Wirujący Seks )
Młoda dziewczyna (Jennifer Grey) spędza wakacje wraz z rodzicami i siostrą w ekskluzywnym ośrodku wypoczynkowym. To właśnie tutaj poznaje przystojnego instruktora tańca John'ego (Patrick Swayze). Między młodymi ludźmi rodzi się uczucie. Film okraszony muzyką, która w 1988 roku zdobyła Oskara i Złoty Glob.  
 Film mnie zaskoczył ( tak ,dużo mnie ostatnio zaskakuje :P ), nigdy przyznam jeszcze go nie widziałam, znam dość dobrze część druga,ale nie miałam przyjemności obejrzeć części pierwszej. Najbardziej podobała mi się genialna muzyka,to wiadome,ale również dość zróżnicowana fabuła,nie mogli sobie na taką za bardzo pozwolić,bo film był prosty i dość przewidywalny. Ale oglądałam go z ogromną przyjemnością :)

Asterix i Obelix kontra Cezar
Ekranizacja słynnego francuskiego komiksu o mieszkańcach pewnej wioski w Galii, uparcie walczących z Rzymianami. Akcja toczy się w I wieku przed naszą erą, Galia (współczesna Francja) okupowana jest przez Rzymian. Na północy kraju istnieje jednak niewielka wioska, której mieszkańcy zwycięsko opierają się okupantowi.  
Nie wiem, jak byłam mała, to ten film wydawał się śmieszniejszy, ale jak ostatnio oglądałam go po tylu latach... Zawiodłam się i tyle. Nie śmieszny,ale ciekawy. Ale jeśli chcecie obejrzeć któryś film z serii Asterixa i Obelixa, błagam, obejrzyjcie naprawdę genialny Asterix i Obelix misja Kleopatra.
Red
Kiedyś byli najlepszymi agentami CIA. Mają na swoim koncie misje uznane za niemożliwe. Narażali własne życie i znali wszystkie rządowe tajemnice. Teraz staną się celem numer jeden. Frank Moses (Bruce Willis) od czasu zakończenia czynnej służby wiedzie spokojne życie na przedmieściach. Pewnego dnia do jego domu wpada brygada zamaskowanych zabójców. Były agent CIA nie zapomniał, jak się zabija - rozprawienie się z intruzami zajmuje mu kilkanaście sekund. Szybko jednak zdaje sobie sprawę, że to dopiero początek. Wie, że jedyną obroną w tym wypadku jest atak. Moses postanawia zebrać starą ekipę. Obierają za cel kwaterę główną CIA, aby dowiedzieć się, kto za tym wszystkim stoi. Mówią o nich RED - Radykalni Emerytowani Degeneraci. Z tymi agentami się nie zadziera. Zabawę czas zacząć!
Doborowa obsada bo: Willis, Freeman, Malkovich czy Mirren w filmie parodiujące wszelkie filmy akcji. Niestety,nie mój humor, ale myślę,że kino dobre,jesli ktoś lubi tego typu filmy.  I bezcenna scena z opatrywaniem rany Willisa,a obok niego na stole stoi Sobieski :))

Na dziś to koniec. Oglądałyście ostatnio jakieś dobre lub beznadziejne filmy? Oglądałyście któryś z mojej listy? Macie w planach?

26 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze wiem, po co jest Doradztwo zawodowe, ale ja już mam plany na przyszłość więc jak dla mnie to jest zbyteczne, marnowanie tylko godziny lekcyjnej.
    Nie oglądałam żadnego z tych filmów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asterixa ogladalam milion razy i chcetnie bym zrobila to jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z twojej listy widziałam Dirty dancing :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dirty dancing to legenda, nigdy mi się nie znudzi :D
    cieszę się, że już lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, dlaczego? :D
    Był robiony 3 h, więc jest pięknie dopracowany. :) Każdy tutaj ma amatorskie nagłówki, ja się na ich temat nie wypowiadam. ;-) O Twoim nie wspomnę. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo to ja sie zaraz wezme do ogladania filmu - Jeden Dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Może obejrzę film - Jeden dzień ;D
    PS. Na szczęście żona mojego kuzyna była Niemką i było ok ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje:D
    kochana, powiem Ci szczerze że z tej listy to ja ubóstwiam asterixa i obeliksa i to wszystkie cześci!:D nigdy mi się nie znudzi bo uwielbiam to <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) już dawno nie widziałam żadnego dobrego filmu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię kino francuskie i włoskie i polecam Ci np. "Tygrys i śnieg". ps. ja w listopadzie skończyłam 24 lata, a mój mąż 27:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam kino włoskie i francuskie "śródziemnomorskie" jak ja to nazywam i polecam Ci np. "Tygrys i śnieg". ps. ja w listopadzie skończyłam 24 lata, a mój mąż 27:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. dirty dancing, uwielbiam, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam gdy karmel się rozpuszcza i wtedy tak cudownie się ciągnie :)
    Ale są gusta i guściki, o których się nie rozmawia ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzisz kochana, jakoś nie mogłam się zebrać w sobie i coś naskrobać :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym obejrzeć ,,Jeden dzień", ale nie wiem, czy w najbliższym czasie znajdę na to wolną chwilę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dirty Dancing <3 Część pierwsza zdecydowanie lepsza od drugiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dirty Dancing to klasyk, kto go nie oglądał niech żałuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dirty dancing to już wstyd nie obejrzeć :D Hitch ... nie oglądałam szczerze mówiąc :P ale to nadrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę obejrzeć "Jeden dzień";)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne recenzje :)


    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie post do zadawania pytań na które odpowiem przy kolejnym także zapraszam :)
    http://codziennamonotonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. w koszalinie obecnie mieszkam:) bo tu studiuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...