czwartek, 22 marca 2012

15.



Hej :) Zaznaczam już od początku - ledwo zipię. W środę byłam pobrać krew i od razu odbębniłam szczepienie. I to był błąd,bo teraz jestem chora, z temperaturą i chyba będę miała anginę - nie miałam jej od czasów podstawówki,ale warto zaznaczyć,ale wtedy ledwo przeżywałam,bo miałam 40 stopni gorączki. Jakbym wiedziała... Cholerne szczepienie na tężec! Plus wyniki wyszły dobre i nie mam anemii,co wcale mnie nie ucieszyło,bo jakbym miała,to wiedziałabym co zrobić, by było lepiej,brałabym żelazo i już. A tak to dalej nie wiem. Na razie się skupiam na wyzdrowieniu. Lekarka najbardziej do tej wagi się przyczepiła. Ranyy,ale mam inne objawy -.-. Ech.  Mój ukochany wychodzi sam z psem,kiedy nasza kolej, jest dla mnie taki boski, ubóstwiam go. I podziwiam. Jutro nie idę do szkoły. Mam nadzieję,że dzisiejszej nocy pośpię więcej niż wczorajszej, bo wczoraj chyba z milion razy się budziłam i nie mogłam usnąć,a serce waliło mi tak szybko,że myślałam,ze wyskoczy mi z piersi!Tak chciałam dać znać,że jeszcze żyję. Mam nadzieję że Wy zdrowe ;)
no siema :))
Macham dziewczynom na dietach :) źródło -weheartit
Ps.  Biorę udział w konkusie u burrbery.

21 komentarzy:

  1. O kurde, to gdzie Ty mieszkasz? :D Ja też zdecydowanie wolę morze. :)
    Słodki kociak na zdjęciu. Zdrowia życzę. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej taka goraczka jest straszna;D raz jak taka mialam to majaczylam i bylo mega ciekawie haha ;)) zdrowiej ;))

    a Ty nie patrz na to co Ci sie nie podoba tlyko co sie podoba hahaha ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. kuruj się szybko :)
    mam nadzieję, że wszystko się ułoży ze zdrowiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie weheartit ;) jestem zdrowa i chorobie mówie ostre, wyraźne NIE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem ;d jak dla mnie wszystko jest tak jak powinno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja życzę Ci zdrówka :* obyś jak najszybciej dosżła do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę CI szybkiego powrotu do zdrowia!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tam oj tam;D;D;D:D
    a Tobie powiem : zdrowiej!:D:* angina to podła sprawa;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznaję.. Twój facet wydaję się być bardzo kochany.. Wracaj do zdrowia.. Moja szczera Byjean nie może być długo chorutka.. :p hehe :*

    OdpowiedzUsuń
  11. 4 lata :) na początku był to dość spory problem (no bo jak to, 15 latka z 19 latkiem?!), ale teraz już na szczęście go nie ma.

    krew będę oddawać prawdopodobnie jakoś latem, o ile nie będzie żadnych przeciwwskazań od lekarza. i zdrowiej szybko! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. kazdy ma manie osttanio na ta piosenke grechuty :D

    kolekcja jest fajna do zainspirowania sie czyms ;) na rurki 15% znizki :D :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie wracaj do zdrowia, bo wiosna idzie:)
    http://fromdollartomillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Ci bardzo serdecznie za odwiedziny i pozostawiony komentarz!:D Jest mi niesamowicie miło! dołączam do grupy obserwatorów i dodam, że też uwielbiam Jenn!:))) Zdrówka życzę! Taka piękna pogoda za oknem...;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję ;) oczywiście nie zawsze jest tak super dobrze, często się kłócimy, ale mimo wszystko ich bardzo kocham. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie też takiego tuszu szukam. jak już znajdę to na pewno się wtedy pojawi recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ostatnie zdjęcie to dla mnie obraza! I tak życzę zdrowia :-D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...