czwartek, 5 kwietnia 2012

18.


Nie miałam pomysłu na muzykę do notki i Mój tą piosenkę zaproponował,bo ostatnio w samochodzie ją śpiewaliśmy ^^

Hej :) Jak dobrze,że jest wolne,bo bym ześwirowała w tej szkole. Potrzebuję od tego wszystkiego odpoczynku - od szkoły i ludzi, jacy tam są i stosunków,jakie z niektórymi tam mam oraz od domu. Niestety od problemów w domu nie ucieknę,ale chociaż jedno mam z głowy póki co. Dziś był świetny dzień - rano sprzątałam z Moim pokój mój, taki zakurzony był ^^ Teraz wygląda ślicznie i czysto. Później pojeździłam trochę, idzie mi minimalnie lepiej,ale jestem wymagająca od siebie i wolałabym by szło lepiej. Ale i tak jeżdżę dla siebie,bo prawka na razie nie robię,więc nie mam co się śpieszyć. A wieczór przy filmie i boskiej atmosferze.
W planach mam notkę o mojej ukochanej Wiki - czarnej cocer spanielce :) Ale chyba nie wstawię za dużo aktualnych zdjęć,tylko zeskanuję stare,wywołane,bo na nich ją w ogóle chociaż widać :)
Plus w planach 2 ważne notki - jedna,która będzie notką w częściach - będzie pokazanie fragmentów mojego pokoju z opisem m.in. ukazanie mojej kolekcji DVD, a finalna notka będzie przedstawiała cały pokój. Jeśli oczywiście będzie zainteresowanie to się za to biorę. A taka ważniejsza,ale to póóóźniej - to notka z ciekawostkami o mnie, rzeczami które lubię, jakie mam nawyki itp. :) Plany są, chęci póki co, a do wykonania zawsze zachęca Wasze zainteresowanie,na które liczę :) To tyle na dziś, korzystajcie z Świąt :)
źródło - weheartit

Biorę udział w rozdaniu u Burrbery :)

35 komentarzy:

  1. ty też masz spaniela? O matko, większość blogerek, których blogi śledzę mają psy tej rasy i ja też się do nich zaliczam haha ;D z tą różnicą od ciebie, że mój jest ruuudyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju jaki słodki ten obrazek! czekamy na zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ej ja lubię tą piosenkę:D co jak co ale miło mi się i ją słucha i śpiewa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam więcna zdjęcia pieska ;)

    p.s
    ja też kocham Man United :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah mogę to samo powiedziec :D
    moja miłośc jest bezzmienna od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołych świąt :)
    też chciałabym odpocząć ale od pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej :) Hmm dobrze jest tak wysprzątać, tez to wczoraj robilam :D Pozdrawiam, u mnie nowa notka- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez gdy sprzatam, to od razu czysciej sie wydaje :) a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz moją ulubioną rasę psa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie zdjęcie , nawet lubię tą piosenkę : - )
    Zapraszam ; P

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkie zdjęcie :) nawet fajna piosenka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie wystarczyło stanąć przed lustrem i zobaczyć swoje zaniedbane ciało, potem znaleźć odpowiednie ćwiczenia poczytać o nich, zobaczyć u innych dziewczyn efekty, i przede wszystkim gdyby nie kilka wpisów różnych dziewczyn.. Do daje największego kopa! Życzę, żebyś w końcu się zmobilizowała i dała radę jeśli tylko oczywiście chcesz. Pozdrawiam Paulina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcie i fajna notka

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma to jak stare piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o chętnie bym przeczytała notkę o Twoim psiaku :*
    Fajna nutka :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze? Ja tak samo, głównie dla siebie. A że Święta idą to swoją drogą tak mnie to zmobilizowało, bo nie mogłam się zabrać w ogóle;) Ale i tak reszta szafek, szuflad i dwa biurka zostały "w proszku" ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś lubiłam tą piosenkę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój pokój z opisem mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niby wolne, ale szybko minie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię tej piosenki :P. Czekam na notki ;-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah pamiętam tę piosenkę sprzed kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sacrum...
    Ta piosenka kojarzy mi się z wieloma rzeczami..
    Gdy jej słuchamw szystko staje przed oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna piosenka :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Byłoby mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. poowdzenia w rozdaniu xd.
    hehe. zakurzony pokoj? skąd ja to znam xd
    ♥wesołych xd

    OdpowiedzUsuń
  25. hehheeh;d;D no i tak bywa!;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...