niedziela, 8 kwietnia 2012

19. - Pokój cz. 1


Tak niesamowitej piosenki to dawno nie słyszałam. Przeczytajcie tekst. Genialny. Brawo dla Jasona.

Chciałam Wam życzyć Wesołych Świąt i byście za dużo nie przytyły ^^


weheartit
Dawno nie dodawałam tak blisko siebie postów. Zasługa to tego,że komentujecie i to taki motor napędowy. Bardzo miły motor napędowy :) Także dziś następuje pierwsza część cyklu Mój Pokój - w częściach :) Na pierwszy ogień pokażę jeden w ważniejszych miejsc - skromną kolekcję DVD ( ważne,bo jestem fanką filmów ). Jakość wybaczcie,bo telefonowa:
 Od lewej poczynając - 3 sezony z Gazety Wyborczej Dr House'a, Pierwszy sezon serialu Zagubieni,który wygrałam w konkursie (nie wydałabym tyle pieniędzy :P), Zakochany Nowy York, Zakochana Jane, Wrogowie Publiczni, To Właśnie Miłość, The Holiday, Szybcy i Wściekli, Sztuka Zrywania, Step Up, Skazani na Shawshank, Piraci z Karaibów od końca jakoś - Na Krańcu Świata i Skrzynia Umarlaka ( brakuje Czarnej Perły ), Oświadczyny po Irlandzku, Obłędny Rycerz, Niepokój, Nadchodzi Polly, Marley i Ja, Kobiety Pragną Bardziej, Efekt Motyla, Autor Widmo, Asterix i Obelix: Misja Kleopatra, Alicja w Krainie Czarów( również wygrana w konkursie :) ), 28 Dni Później i 27 Sukienek.Kolekcja nie wielka,ale myślę,że przyzwoita. A te figurki stojące przed? To figurki z Multikina. Mój brat tam pracuje i przywiózł mi kilka:
Od lewej - 2 postaci z Jak ukraść księżyc ( żółty to genialny minionek ), obok Wiewiórka ze znanej chyba wszystkim Epoki Lodowcowej, następnie Rango z Rango, jakiś renifer z filmu,którego nawet nie widziałam i na końcu Smok z ukochanego filmu Jak Wytresować Smoka :)
To mój kącik kinematograficzny i lubię sobie popatrzeć co mam i cieszyć się ze skromnej kolekcji. Ostatnio kilka filmów z tej kolekcji obejrzałam z Moim i jeszcze kilka jest przed nim :)

Mam prośbę! Jak zapewne osoby, które tutaj częściej bywają zauważyły zmianę na blogu. Dużą. Nigdy bym nie pomyślała,że będę miała bloga w tak dziewczęcych odcieniach,ale miłość i radość zmienia :)) Także proszę o szczere opinie i sugestie na temat wyglądu, nagłówka, czcionek, czytelności itp. :) Bardzo dziękuję :)

33 komentarze:

  1. Ostatnio mnie tu nie było! Widzę, że wygląd bloga się zmienił :) Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz super szablon!!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicja w Krainie Czarów Tima Burtona ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokazna kolekcja dvd! A zmiana bloga na dobre- milo sie patrzy na takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szpilki maja kolor ostry pomarańczowy:) przed ostatnie zdjecie naj bardziej oddaje ich kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora ta kolekcja ! :) Wesołych Swiąt :) x

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo minionek i wiewiór :D

    kolekcja całkiem pokaźna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo rany ile "pierdółek" na półkach! Ja już wyrzuciłam większość moich bo komu by się to chciało odkurzać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spora kolekcja :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;*


    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt i Tobie .:)
    Oby poszło w cycki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, uwielbiasz filmy, dokładnie tak jak ja :) Zazdroszczę tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj widzę, że na blogu się pozmieniało. :) Jest świetnie! Baner cudny (mówię szczerze :p)

    Dziękuję za życzenia i otagowałam Cię, mam nadzieję, że nie miałaś:

    http://noncaries.blogspot.com/2012/04/tag-5-moich-urodowych-obsesji_08.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam oglądać filmy! A twojej kolekcji można tylko pozazdrościć!
    Pozdrawiam cieplutko!


    Zapraszam do nas, bo u nas pojawiła się nowa bohaterka - Ania! Zapraszam do komentowania bloga, jak również portalu, na którym kontynuujemy projekt w zakładce "Ich Styl" - www.silesiayoung.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kolekcja filmów. Kocham oglądać filmy ale niestety nie mam czasu

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje za komentarz ;) Wow ile filmów ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mokrego dyngusa :)!

    www.turqusowa.blogspot.com
    Zapraszam do obserwacji, jeżeli podoba Ci się mój blog. Ja zrobię to samo z Twoim - na 100% :)! 

    OdpowiedzUsuń
  18. Woooow jaka kolekcja filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wrogowie Publiczni... oglądałam ostatnio i się zakochałam;) Skazani na Shawshank uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi by się troche przytycie przydało.. :D jak myślisz? :)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) Byłoby mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pokaźna kolekcja, zwłaszcza, że mamy czasu wszechobecnego ściągania z neta :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam "inne" oryginalne zegarki :) mam tylko takie heheh :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...