sobota, 14 kwietnia 2012

21.


Lubię ten kawałek, nie wiem czemu,ale taki pozytywny jest :) Piosenka zaczyna się od 0:48


Dziś żadnej specjalnej notki, zwykła, osobista. Te 3 dni w szkole i tak mnie zmęczyły,a groszy okres i tak przede mną - sprawdziany, kartkówki itd. Zmęczona jestem tą szkołą. A nie odpocznę przez majowe matury, bo Mój w tym roku zdaje i będę się stresowała razem z nim. Trzymajcie kciuki,by wszystko było okej!
To róża, jaką ostatnio dostałam od Mojego. Jest śliczna! Mieliśmy ostatnimi dniami problemy,ale kto ma ni przetrwać, jak nie my :) No trzeba, zwłaszcza,że w tym miesiącu mija ładna liczba razem - 1,5 roku. Zleciało nie wiadomo kiedy.

Jako że w czwartek był dzień czekolady i jakoś zapomniałam świętować pomyślałam,że kupię sobie ją na piątek i poświętuję. Z góry wiedziałam jaką chcę, bo widziałam na blogu zdjęcie podobnej,której nie jadłam wieki! Postanowiłam wybrać Schogetten z nadzieją,że będzie dobra i spełni moją wizję i zadowoli podniebienie. Zawsze uwielbiałam czekolady,ale ta nie jest za genialna. Ma 3 warstwy -ciemną, białą i w środku białej kawałki orzechów chyba. Po jednym kawałku zrezygnowałam, więc poszukiwanie za czekoladą wciąż aktualne ^^ Jeśli znacie dobrą markę czekolady, która wygląda tak:
Nie musi mieć ciemnego spodu,chociaż nie marudziłabym, gdyby miało. Musi byc taka wypukła, duża i już ^^ Tak więc, jeśli jakaś Was zna taką,dobrą, to napiszcie jakiej firmy i jaka :)

Weekendu początek, korzystajcie z wolnego :)

33 komentarze:

  1. Dziękuję :) jakos to wszystko przeżyję :p gratuluję półtora rocznicy. A dzien czekolady mozna robic sobie zaawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie świętowałam dnia czekolady, aczkolwiek właśnie naszła mnie jakaś ochota na coś słodkiego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komentarz u mnie i może dodamy siebie nawzajem do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  4. mniamii pyszna czekoladka ;dd
    gratuluje 1,5 roku :) ja jestem już 3 latka z moim D < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam z tobą za niego kciuki! :) I gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham te czekolady, ale tej jeszcze nie widziałam : O

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam czekolady ale nie lubie z dodatkiem kawy czy czegos:D wielbię mleczną i białą hehe!:D:D:D
    a kwiatów nie lubie dostawać:D:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm. moja ulubiona czekolada. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na maturach dla chłopaka ;) Ja czekoladę Schogetten uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak już jem czekoladę, to zwykle tą.
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. thx! kocham czekolade ale nie jem jej za czesto bo trzeba dbac o linie :P
    moze obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie rób mi tego, i nie kuś czekoladą , bo próbuję dbać o linię ! :D
    + dodaję do obserwowanych :)
    i zapraszam do mnie [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, 1.5 roku, nieźle :)
    a czekolady kocham,mmm!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekolada..Mm..
    U mnie na blogu nowość.
    Video z moim udziałem.
    Masz może ochotę zobaczyć.?Zapraszam:))
    Zostałam o tagowana.
    Było by mi miło jakbyś zadała mi jakieś pytania w kom. pod notką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham czekoladę :D ostatnio najbardziej smakowała mi Ritter Sport biała z orzechami :D Pyszna, polecam! :D Kto wie, może mają w ofercie też taką jaką szukasz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, opod tym wzgledem na pewno moge go polecic : )

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm pysznie wygląda;D polecam milke;D jest pyszna;D gratulacje z okazji półtora roku:D




    zapraszam do siebie
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm... Muszę koniecznie spróbować tę czekoladę! :D
    I gratuluję rocznicy. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna róża ;)Gratuluje rocznicy :* Dzień czekolady może być codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mm..czekolada. Chociaż ta mi też ne smakowała o ile pamiętam :)
    Ładna róża ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniaam,zapomniałam o tym dniu! No szkoda,poświętuje się za rok. ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli się nie mylę, to jadłam tę czekoladę, tylko mleczną. Była pyszna, więc ta musiała być nieziemska :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiem chyba o jaką czekoladę Ci chodzi, kiedyś ją jadłam, uwielbiałam ją bo się tak rozpuszczała w buzi i miała taki świetny smak ale nie kojarzę nazwy ;) I gratuluję 1,5 roku! Trzymam za was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  24. kurde, teraz sobie narobiłam smaku na czekoladki :( Ja też w tym roku matura- spóźniona, bo dwa razy miałam potknięcie :P I tym bardziej się stresuję,bo muszę napisać jak najlepiej...

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. uwielbiam ta piosenke
    2. piekny kwiatek
    3. musze isc na odwyk od czekolady,a takie zdjecia mi nie pomagaja :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie zazdroszczę maturalnego stresu. Nawet gdy to nie Twój to nie jest przyjemny... Powodzenia dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  27. Brame Portową w Szczecinie ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam te czekolady :D
    Ale to nie Tedzio jest na zdjęciu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. kochana, ona smakuje jak ta z pizzerii!:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...