niedziela, 22 kwietnia 2012

22. - Notka nie dla dziewczyn na diecie!


I got my mind set on you.

Hej :) Wybaczcie,za przerwę w pisaniu. Brak czasu i weny plus problemy różnego rodzaju nie do końca napędzają mnie do pisania, chociaż zerkam codziennie z nadzieją,że mnie tknie. Ale piszę w końcu,bo trochę tęsknię za tym.
 Szkoła mija wolno, weekend mija szybko,standard. Ale do majówki w sumie się nie spieszę. Nie dość,że matury Mojego się wtedy zaczynają, to mój brat przyjeżdża. Owszem,nie widziałam go od moich urodzin,od lutego,ale znam go i wiem jak to wszystko będzie wyglądało. Zawalony mój pokój,w którym pewnie prawie wcale nie będę przebywać, zerowe dojście do szafy, nie wiem jak korzystanie z internetu, a jak już wszyscy wyjdziemy we czwórkę gdzieś to będzie drętwo i mega nudno. Aż nie mogę się doczekać ^^ Ale mam nadzieję,że uda mi się w czerwcu pojechać z Moim do Szczecina do brata,by pokazać Mojemu miasto,w którym już tyle razy byłam i mimo,że daleko mu do pięknego,schludnego miasta,to bardzo je lubię. Trochę egoistyczne wiem,ale ciężko żyć z moim bratem.
UWAGA, dziewczyny na diecie lepiej niech nie czytają dalej! ^^ Notka o czekoladach!

 

Pamiętacie jak desperacko szukałam tej idealnej czekolady w poprzedniej notce? W sobotę tydzień temu ją znalazłam! Mój zawoził mnie po całym mieście,bym tylko ją znalazła! Nie było jej ani w Realu, ani E'Leclerku ani Biedronce. Mój rzuciła pomysł,bo staliśmy przy Biedronce obok Lidla, byśmy tam poszli. Byłam już zrezygnowana i nie chciało mi się iść,ale przypomniałam sobie,że Niemcy to dobre rzeczy mają. I tak! Znalazłam! 6 zł, cholernie drogo (ale nie 100 g,ale 200g) ,ale cholernie warto! Jest idealna, idealnie wypukła, biała czekolada nie jest słodka, jest idealnie biała i dobra, delikatna,a czarna, mimo że nie cierpię kawy, a spód jest dość kawowy to idealnie się komponuje z białą. Całość jest delikatna i niesamowicie smakuje po rozpuszczeniu w buzi! Zauważyłam,że ta firma również produkuje kawę - to się nie dziwię,że ten spód jest taaaki dobry! :) Uwaga,teraz wstawię zdjęcia wszystkiego ciekawego co Bellarom ma do zaoferowania:
A dla smakoszy kaw:
Ziarna kawy w czekoladzie ;)
źródło zdjęc -google grafika
I syropy,jak mniemam również do kawy :)

Czyż wszystkie czekolady Bellarom nie wyglądają bosko? Mnie zostały 3 kostki biało-czarnej i dzisiaj je chyba wszamię! :)

20 komentarzy:

  1. nie lubie czekolad tej firmy, ogólnie średnio przepadam za czekoladami. Jak już mam jakąś zjeśc to napewno firmy Milka:)) maja najlepsze słodkosci. A z innej firmy to biała bombolada:)

    Ale bardzo rzadko mi się to zdarza, jakoś nie czuję potrzeby jedzenia czekolad a nigdy nie byłam na diecie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam czekolad z tej firmy :D Moim faworytem jest mleczna Milka. Rozpływa się w ustach :D Lubię też te nowe Wedla z preparowanym ryżem :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czekolady z tej firmy są mega.. :) Ale takżę lubię Wedla ^^
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zachłannie czekolady nie jem, ale jak już się dopadnę to połowę tabliczki mogę zjeść. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi smaka narobiłaś no! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. co jak co ale nie udało Ci się mi narobić smaka :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. moj ulubiony post ever :D
    dzisiaj pilam pyszna kawe cappucino o smaku czekolady <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ile słodkości! mmm;)
    na pewno nie będzie, aż tak źle z bratem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też sobie czasami kupuję tą czekolade :) ja niestety też zaczynam matury, więc do majówki mi nie spieszno :(

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem na diecie , mimo to czytałam dalej :D 6 zł to wcale nie jest drogo na 200g , widzę 100 g w cenie ponad 6 zł :< pyysznie ta biała wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie lepiej było nie zaglądać, narobiłaś mi niesamowitej ochoty na te słodkości ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh Weszłam na Twój blog i od razu narobiłam sobie ochoty na słodycze! Pewnie jak większość dziewczyn,które tutaj wejdą : )

    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam białą czekoladę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biała czekolada to mój ulubiony słodycz :>

    OdpowiedzUsuń
  15. teraz mam ochotę na czekoladę . dzięki! -.- :D

    http://zuki-berlin.blogspot.de/2012/04/1st-giveaway.html
    zapraszam na konkurs/giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog. Jeśli chodzi o paznokcie, to też byłam beztalenciem, póki nie stwierdziłam, że muszę popracować nad swoją cierpliwością, a malowanie wzorów na paznokciach jest idealnym ćwiczeniem :)
    Grunt to dobra motywacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...