niedziela, 29 kwietnia 2012

24.


Uwielbiałam ją zawsze od momentu usłyszenia jej w serialu Lost. Taka sympatyczna.

Hej :) Piszę dziś i nie wiem kiedy napiszę następną notkę,bo na długi weekend przyjeżdża do mnie brat, a jego przyjazd zawsze wprowadza wiele chaosu, przebywam baardzo mało w moim pokoju,a co dopiero przy komputerze,także informuję z góry :)
Jak tam początek majówki? Wszędzie wszyscy się strasznie nią ekscytują, ja owszem, cieszę się odpoczynkiem,ale nie wiem co ona przyniesie prócz stresu, bo Mój Facet pisze maturę, prawdopodobnej kłótni z bratem i zepsuciem się pogody w kluczowym momencie. Jutro idę do szkoły,ale chyba na trzy godziny wystarczy, prawda? ^^ Dziś z Moim byliśmy na działce. Grill, leżenie - te sprawy. I miałam okazję dziś przetestować moje nowe okulary przeciwsłoneczne ( poprzednie się połamały, same tak jakoś ) - za zatrważającą cenę je kupiłam - 10 zł w Biedronce :) Jakoś podobna do sieciówek, a kosztuje z 4 razy mniej. Z zakupu jestem zadowolona i zaskoczona,że kupiłam w takim żywym kolorze, kiedyś tylko i wyłącznie przeszedł by czarny. Oto one:

Tutaj tak trochę różowo wyglądają,ale są takie bardziej fioletowe. Na kolorach się nie znam, nie wytłumaczę xD

A tak prezentują się na mnie, dziwna mina, bo tak sobie wymyśliłam,ale dopiero po zobaczeniu zdjęcia zrozumiałam,że marszczenie czoła i brwi nie widać z tak daleka + z pod okularów ^^
 Ale jak świetnie się huśtało! Jestem niska i i tak ledwo sie mieściłam nóżkami, przez co czuję,że jak pracowałam nimi dziś, jutro czekają mnie zakwasy xD

Weekend na ogromny plus. Odwiedzę Wasze blogi i zasuwam do łóżka. Muszę się wyspać,by wytrwać 3 lekcje ^^

29 komentarzy:

  1. ja też właśnie uwielbiam męskie elementy w damskiej garderobie, więc teraz czekam jeszcze na metalową złotą muszkę;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Męskie elementy...czad ;D
    Ja majówkę zaczynam dopiero jutro od godziny 13:25 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam cały tydzień woolne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się tam cieszę z tego wolnego tygodnia chociaż słyszałam, że pogoda ma się popsuć :) I zazdroszczę takiej huśtawki!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to dobrze ze moj fcate kkupuje ubrania w interncie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne okulary ;) Uwielbiam wolne <3 Wtedy mogę na prawdę odpocząć

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne te okulary :) życzę powodzenia Twojemu chłopakowi na maturze! mnie czeka to za rok i na samą myśl o tym coś mi się robi...!

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki ;) szyfrokrzyżówki powiadasz? muszę spróbować! :D
    okulary świetne. :) ja mam cały tydzień wolny - poniedziałek również, ale będziemy go odrabiać w formie jakiegoś pikniku w czerwcu, także nie jest źle :D
    niska jesteś? ile masz wzrostu? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście że 3 godziny w szkole są wystarczające, szczególnie przy takiej pogodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 godziny to nawet za dużo :) nie masz wolnego? u mnie raczej szkoły odrabiają kiedyś tam i teraz cały tydzień wolne, mnie już to nie dotyczy, ale wiem, że tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie Ci w takich okularach!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczne okularki i bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne okularki :D A spodenki też by ci pasowały, inaczej wyglądają jak leżą a inaczej na kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Fajne okulary
    2.Podobną koszulkę ma moja koleżanka - bardzo mi się podoba
    3.Śliczna jesteś
    4.Ładne połączenie!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polska strona o Brytyjskim zespole. Z miłości do Coldplay. Zapraszam!


    coldplay-poland.blogspot.com


    PS bardzo przepraszam za SPAM, wiem on denerwuje, w niczym nie pomaga i nie jest motywujący, ale JAKOŚ muszę pomóc mojej stronie :) jeszcze raz przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka słodka landryneczka hehehehe:D:* powiedz mi co Ci tam w tle rośnie?:D:D:D
    bez kitu, ile można mieć biegunę przez to :|

    OdpowiedzUsuń
  17. jejciu kocham tą piosenkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne okulary;)
    Zapraszam na mój post.. Możliwe , że ostatni :((

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! :) Zgadzam się w niemarkowych sklepach sa identyczne i o wiele tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne okulary , cudownie wyglądasz :-)
    zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Okulary masz świetnie, do twarzy Ci w nich, a do tego trzymam kciuki za Twojego faceta na maturze, by dobrze mu poszło i nie kłóć się za dużo z bratem :))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się nie wygląda za dobrze;) okulary fajne;)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie wyglądasz ; ) Też lubię Petule, a ta piosenka była w filmie "Przerwana lekcja muzyki" i z tego filmu ją znam ; ) Naprawdę jest cudowna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...