niedziela, 6 maja 2012

25.



Hej :) Dawno nie pisałam, wiem,ale jak informowałam, nie miałam kiedy. Weekend majowy muszę przyznać,że minął nawet przyjemnie. Nie kłóciłam się z bratem, a spędziliśmy nawet we czwórkę trochę czasu - byliśmy w lasku i na grilu i tak jakoś czas przyjemnie minął. Spędziłam mnóstwo czasu z K. na powietrzu, co w ogóle do nas nie jest podobne. Jeden dzień na powietrzu spędziliśmy,bo pracowaliśmy,ale oboje dostaliśmy stanowisko siedzenie na popcornie,więc nie narobiliśmy się ani nie na nudziliśmy :) Zawsze to jakaś kasa i to do tego, nawet miło zarobiona,bo siedziałam na jednym stanowisku z K., więc czas nam leciał razem jakoś w tej pracy. A matura K. poszła według mnie dobrze. Tak wiem, ja jej nie pisałam, ale takie mam przeczucie xD
Dobra, koniec gderania :) Na dziś przygotowałam dla Was zdjęcia z weheartit, takie inspiracje modowe,które przybliżą Wam mój gust modowy. Mnóstwo zdjęć. Zapraszam



Tak wiem, z miliard tych zdjęć,ale i tak odpuściłam kilka xD  Nie mogłam już więcej. Jak widać kocham koszule! W kratę, pasy, delikatniejsze,mocne, kolorowe, szare, niebieskie, na codzień lub oficjalne. Uważam koszule za mega funkcjonalną część garderoby. Plus koszule są takimi dość męskimi częściami garderoby w damskich szafach, a ja uwielbiam męskie części garderoby. Uwielbiam również t-shirty -zwykłe, zabawne lub z postaciami z kreskówek itp.Uwielbiam stroje oficjalne ( ostatnie zdjęcie również przykładem ), nie wiem czemu,ale tak jest. Lubię również elementy koronkowe, to nie mam pojęcia skąd się wzięło,bo i właściwie nie mam nawet w szafie ani jednego chyba ( oprócz sukienki studniówkowej ). Wiadomo,że co to mi się podoba to odbiega od tego, co mam w szafie,ale mam nadzieję,że kiedyś zbliżę się do tego,co tu pokazałam. To taka myśl na koniec :)) Biorę się do odpisywania na komentarze i na korzystanie z czasu,bo wieczorem czeka mnie ciężka chemia.

26 komentarzy:

  1. UWIELBIAM TĄ PIOSENKĘ ♥
    świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe inspiracje :) Ja też muszę się wziąć za chemię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka jest jedną z moich ulubionych, a weekend majowy trzeba było spędzić na dworze bo pogoda cudna! aha, teraz rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polski był dziwnie łatwy, co mnie martwi, bo mógł być jakiś haczyk ;> Albo specjalnie dali łatwy polski, bo matma będzie trudniejsza :P Ogólnie to na razie jestem dobrej myśli co do wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo inspirujace obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tą piosenkę!!! :D <3 Świetne zdjęcia, uwielbiam przeglądy inspiracji :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju ta piosenka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma podobny gust, jeżeli chodzi o modę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też jestem fanką różnych koszul

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne inspiracje, bardzo w moim stylu ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się niezmiernie, że przypadł Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesze się niezmiernie, że przypadł Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju w Twoj gust ciezko trafic a te inspiracje co wkleilas w sumie niektore sa tez i dla mnie ;D ale szczerze audrey hepburn jako kosciotrup 0o przesada ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. hehehe ja mieszkałam 16 lat na przedmieściach;D
    nie wiem czy komentowałam post z inspiracjami a jak nie to Ci powiem ze mamy ten sam ubraniowy gust ;DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspiracje wręcz uwielbiam. :-) A piosenkę kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze, że pierwszy stres już za nim :) oby matma i język też dobrze mu poszły! a zdjęcia boskie! mam tą bluzę z sarenką i koszulę fioletową (tą dwa zdjęcia pod nią) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam oglądać modowe inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, bardzo fajne inspiracje, parę z nich już było u mnie na fan page'u, a "zabiorę Cię właśnie taaaam" - uwielbiam, kojarzy mi się mega pozytywne! Dziękuję za odwiedziny, zapraszam częściej, będzie mi miło! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne inspiracje! pozdrawiam, buziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brakowało takich w mojej szafie, a uważam że to dobra inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam dwa cm za łopatki:D:D:D i musze przyspieszyć teraz tempo, hehehehehe :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...