środa, 9 maja 2012

26. - Happy Time!


Oczarował mnie ten kawałek ostatnio

Hej :) Jak tam? U mnie bardzo dziwnego tygodnia ciąg dalszy. Matma poszła mojemu bardzo dobrze,liczy na ponad 80 procent. Jutro angielski i trzymam za niego kciuki. A u mnie w szkole leci powoli, chociaż ogólnie zawsze ciężko jest wysiedzieć,a co dopiero, kiedy wiem,że mój Ukochany siedzi w domu i się nudzi, mnie czekają beznadziejne lekcje, a on jest wolny. I również często sam. Nie wiem jak wytrzymam jeszcze maj i czerwiec ^^ Ale na szczęście mam już jedną wycieczkę na wakacje - do mojego brata do Szczecina. Pokażę Mojemu co sama zwiedziłam już w Szczecinie i w sumie udam się w końcu do nowej galerii - toż to wielka atrakcja ^^ Ale cieszy mnie myśl na to,bo tęskniłam prawdę mówiąc za tym miastem. Nie byłam tam już prawie rok, a jeździłam dość często i jakoś mi trochę go brakowało.
No dobrze,a teraz moje ostatnie zakupy, którymi chcę się pochwalić:

 Mój wziął udział w pomocy do robienia zdjęć. Właściwie to nacykał ich miliard i robił sesje przedmiotom, tak bardzo się wczuł. Kocham go za te głupawki. Ale ale, wracając. Lubię kosmetyki z nivea, używałam już 2 szamponów Nivea - Diamond Gloss i Pure coś tam (przeciwłupieżowy ). Oba mi się podobały, a drugi tym bardziej,bo dawał niemal natychmiastowy efekt,a w tego typu problemach to plus,bo kto lubi czekać miesiąc aż cokolwiek zacznie się poprawiać. Wybrałam żel Happy Time głownie dla nazwy ^^ Pachnie ślicznie,ale nazwa mnie urzekła.


 Pamiętacie? Tak, to znów ta czekolada Bellarom z Lidla. Polecam gorąco. Mega, kosztuje 6 zł i jest jej aż 200 g! Wszystkie na diecie - wybaczcie! :)
Okej, na dziś to tyle :) Mam w końcu kilka upragnionych zdjęć mojego psa, więc notka o Wiki w pogotowiu. Plus mam kilka zdjęć mej osoby i chyba kilka nawet tutaj umieszczę. Tak jak wzdrygałam się wcześniej przed tym, tak teraz zaczynam to rozważać :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tą piosenkę! Dobrze,ze zadowolony z wynikow. Mnie to czeka za rok i wole o tym nie myslec, a ze jestem humanistka to matma mnie przeraza! Musze pojsc do lidla,mam niedaleko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A,wiesz,ze mam hakis problem z obserwowanim TWojego bloga? do tej pory wyswietlaly mi sie wazystkie posty, a teraz zadne... Mam nadIeje,ze tylko chwilowo blogapot szwankuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej masz juz korepetytora :) mysle,ze mi posmakuje,tak jak wszystko co slodkie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniamnosci :) masz brata w Szczecinie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matma była łatwa, za chwile wychodzę na angielski ;)
    powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jakoś nie lubię nivea! :P Nie wiem dlaczego.
    Czekoladka, mniam. Ja mam obok siebie Merci. :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Matura z angielskiego to byla porazka;p

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie teraz w głębi duszy poczułam, że muszę wybrać się do lidla.. :D

    jaka burza loków? a tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale czekoladkę to bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. he ja też jeszcze maj i czerwiec do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  11. tej piosenki szukalam dzisiaj pol dnia w internecie bo nie wiedzialam jak sie nazywa xD DZIEKUJE!!!!!!!!!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś szczuplutka;) ale..to może metoda małych kroków:) I najpierw zacznij się rozciągać, załóż sobie, że np. będziesz ćwiczyć przez 2 tyg, jak wytrwasz w postanowieniu to dołóż sobie kolejne ćwiczenia i ćwicz przez 30 min:) 2-3 razy w tyg potem już pójdzie, najgorsza w tym wszystkim jest mobilizacja:)
    Super czekoladka, ja jem dużo słodyczy,mam 26 lat w tym wieku już się szybciej przybiera na wadze, ale ćwicząc nie tyje od nich:)
    Pozdrawiam Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekolada to mistrzostwo,a osobiście wole Timotei czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  14. nivea jest jedną z moich ulubionych firm kosmetycznych :)
    mniam czekolada :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten teledysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie matura nie była aż tak trudna, ustne zaliczone oby dwa. Narobiłaś mi ochoty tą czekoladą.

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki, ale bez przesady ;p nie lubię nivei do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm czekoladka<3

    nivea nie bardzo mi odpowiada..

    OdpowiedzUsuń
  19. Nivea moim zdaniem na bardzo dobre kosmetyki, bynajmniej u mnie się sprawdzają :)

    Pamiętam jak kupowałam kiedyś tę czekoladę, jest przepyszna :D
    Aż narobiłaś mi ochoty na nią..

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A bym zjadła teraz taką czekoladę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...