środa, 16 maja 2012

27.

Hej :) Co u Was? Nie pisałam długo, bo miałam bardzo dużo na głowie. Ale już jest trochę lepiej. W niedzielę byłam w parku dinozaurów, dość ciekawie zrobione, na wycieczkę z dzieckiem naprawdę fajna sprawa,ale mnie nudziło^^ . Oprócz tego byłam również na spotkaniu o pracę. U mnie o tyle jest fajnie, że mieszkam blisko morza i mogę szukać pracy sezonowej, ale to, jaką wstępnie mam, mnie wcale nie zadowala. Będę pracowała dzień w dzień przez całe wakacje przez 10 godzin za 3 zł za godzinę. Żałosne, wiem,ale mam nadzieję tylko,że kelnerki tam zgarniają trochę. Potrzebuję pieniędzy i potrzebuję wakacji, bo matury męczą,a to nawet w tym roku nie moja matura tylko mojego chłopaka. Nie wiem w jakim będę stanie psychicznym, trzymajcie za mnie kciuki,bo obecnie nie jest ze mną dobrze, także każde kciuki naprawdę są mile widziane. Również byłoby miło jakbyście mi napisały, czy pracowałyście kiedyś jako kelnerki i czy z napiwków da się żyć :) Żeby nie zrzędzić mam klika zdjęć dla Was z przed tygodnia:




zapowiedź notki o moim psie,który jest w tle :) Tak, tak, nie zapomniałam ^^
Tak, jak widać, na zdjęciach wyglądam jakbym nie chciała zdjęć - i tak, o to też mi chodziło xDD Starałam się ukryć twarz na każdym zdjęciu ^^ Ale te zdjęcia są takie inne, a te przed ostatnie takie gwiazdorskie w stylu - Zero zdjęć! Zero zdjęć! :)),że chciałam wstawić :)
Także z takimi innymi zdjęciami was tutaj zostawiam :)

25 komentarzy:

  1. bedzie dobrze!:)
    a ty częściej umieszczaj zdjęcia Tyyyyy:DD:D:D ładnie wyglądasz:D:D:D
    jestem w top komentatorach namber łan aaaa!!:D:D:D hahaha:D
    kochana ja sie nie znam na albumach, ja po prostu lubie tą piosenke xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha jakie gwiazdorskie ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna jesteś, nie chowaj się : 3

    OdpowiedzUsuń
  4. ajajaj wystarcz poszperac :D napisalam w recenzji ze jest pare stron na ktorej mozna znalexc taniej ;) dzisiaj nawte znalazlam w jednej drogerii za 14zl ;p i to nie przecena

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) Jeszcze pewnie zajdą jakieś zmiany, wciąż mam jakieś pomysły :) 3 zł to trochę mało, ale każdy pieniądz się liczy. Ja kiedyś byłam kelnerką przez jeden dzień na komunii, namęczyłam się jak głupia, ale też najadłam :P hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pozytywne zdjecia :) te buty to juz klasyk adidas to podstawa:D tez takie mialam niestety sie zniszczyly:( a sa mega wygodne :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pracowałam, za tyle ale uwazam ze 3zł za godzine to troche kiepska stawka, szukaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NO i po co się chowałaś? :D Zdjęcia byłyby o milion razy lepsze, gdybyś zapozowała, a nie! Nie dobra Ty! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia ale popieram osobę wyżej :D
    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie- czemu sie chowałaś ?:) toć śliczna jesteś :*
    zapraszam do mnie :) może poobserwujemy ?:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chowaj się! :D Dziękuję ;* Zapraszam do siebie na wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i znów mi się nie wyświetliła Twoja notka, kurde :( trzymam kciuki za to,a by wszystko było dobrze! a co do kelnerek- nie mam pojęcia, także nie pomogę. ostatnie zdjęcie mega :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hy sweetie! this is lovely! i was thinking, maybe we can follow each others blog?! :X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  14. Niedługo to będą płacić nam za godzinę 1.50 - przecież to jest już lekka przesada. Moja koleżanka pracowała jako kelnerka i napiwki były wrzucane do słoika, a później dzielone na 3kelnerki, więc też mało co dostała z tego.

    OdpowiedzUsuń
  15. hehee, jutro zobaczysz mój sposób na rozjaśnienie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, właśnie Twoje zdjęcia od razu mi się skojarzyły z gwiazdami za którymi biegają fotoreporteży, fajny pomysł ;-)) Kurcze, to szkoda, że tylko 3 zł na godzinę bo przecież nad morzem jak jesteś kelnerką w wakacje to naprawdę masz sporo roboty i wszystko dzieje się szybko, ale myślę, że napiwki dostaniesz wysokie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny,luznylook,swietne jeansy i kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na nową notkę i doczekać się nie mogę ;-)






    Portal SilesiaYoung zorganizował konkurs, w którym bardzo łatwo można zdobyć jeden z trzech zestawów kosmetyków firmy Anatomicals! Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie swojej stylizacji i może to właśnie Ty będziesz szczęśliwą zdobywczynią kosmetyków! Zapraszamy nie tylko do wysyłania zdjęć ale jak i klikania "lubie to" dzięki czemu oddajemy głosy na sowich faworytów! Więcej szczegółów o konkursie jak i nagrodach tutaj:
    http://silesiayoung.pl/nagradzamy-stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmieniłam adres bloga i jego wygląd. Wcześniej było jackname.blogspot.com a teraz jest fashiontodust.blogspot.com Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...