sobota, 26 maja 2012

28. - Inspiracje Biżuteryjne


Zasłyszane w "Hart of Dixie"

Hej :) Długo mnie tu nie było - aż 9 dni! Wyszło po prostu tak,że miałam za bardzo kiedy tu napisać i bardzo dużo w ciągu tego czasu się wydarzyło u mnie. Mój ma matury za sobą - ustny ang na 77% ( dumna jestem, bo go uczyłam ), a polski na 100 % ( dumna jestem,bo ja pisałam pracę i mu trułam dupę, by się uczył :) ). Ale powiem Wam,że nie wiedziałam,że to wszystko mnie tak wykończy psychicznie - myślę,że maturzyści wiedzą, o co mi chodzi. Zmęczenie i samym przygotowaniem, stresem no i oczywiście maturą, ale maturzyści mają przynajmniej zakończenie tego w postaci wyników, a ja nie mam zakończenia,tylko fakt,że czeka mnie to jeszcze raz, za rok. Dlatego przydałyby się wolne wakacje,by odpocząć od tego, ale raczej będę pracowała. Rozumiem komentarze pod poprzednią notką dotyczące wysokości płacy jako kelnerka, którą podejmę prawdopodobnie, ale mówienie,bym szukała dalej... jakby bylo co szukać dalej, to człowiek by szukał. Ale to wszystko nie jest takie proste. No dobra, wymarudziłam się to teraz trzeba coś w zamian - dziś mam dla Was inspiracje biżuteryjne :)
 I jak Wam się podobają? Coś wpadło w oko?

23 komentarze:

  1. jejku, kocham biżu.. i jak widzę zdjęcia to od razu chciałabym mieć to wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pracy niestety w tym kraju nie ma nawet sezonowej :/

    OdpowiedzUsuń
  3. no niektóre te cudeńka widzę pierwszy raz na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przygarnęłabym tą całą biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, mega klimatyczne inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są! Wszystko mi wpadło w oko ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. biżuteria jest przepiękna, bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo ;]
    Świetna biżuteria... chciałabym mieć taką kolekcję swojej ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. To gratulacje dla was ;)
    Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, wszystkie inspiracje są genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. inspiracje nbizuteryjne sa spoko ;))
    w ogole szacun ze mialas tyle checi zeby uczyc swojego i pisac mu prace;) aczkolwiek jesli chodzi o jezyk polski to ja kazdemu osobiscie poelcam pisanie jej samemu ;) wtedy nawte nie trzeba jakos sie bardzo skupiac na nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko wpadło mi w oko :D gratuluję Twojemu chłopakowi wyników z ustnej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. większość wpadło w oko! świetna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przesłodkie pierdoły! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie większość wpadła w oko, kiedyś mogłam się obwieszać jak choinka :P Dobrze, że poszłam na odwyk biżuteryjny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. te naszyjniki maja tak cudne wzory ze trudno sie zdecydowac ktory sie chce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej słodziaczku... :) naprawie tęskniłam za Tobą.. Ślicznie wyglądasz w letnim wydaniu.. Miło tak popatrzeć. Już od ponad miesiąca tu nie byłam i widzę, że mam sporo do nadrobienia, ale same przyjemności :D eh..
    Okropnie się u mnie wszystko poukładało i wyszła z tego ogromna nieobecność, ale pamiętałam o blogu i robiłam zdjęcia, żeby wszystko było tak jak chce.

    Pierścionek ze skrzydełkami to moje marzenie..
    Serdecznie pozdrawiam i biorę się za wpis.
    Bużka!

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam biżuterię, wszystko co pokazałaś trafia idealnie w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...