wtorek, 29 maja 2012

29. - Lodowe Szaleństwo

Witajcie :) Co tam? U mnie jest nawet okej, ale ta szkoła niesamowicie męczy. I te wszystkie sprawdziany na ostatnią chwilę! Mieli 9 miesięcy,ale 10 miesiąc brzmi najlepiej na duże sprawdziany :) Najlepiej na tydzień przed wystawieniem ocen. Po za tym wszyscy chętnie mówią o długim weekendzie przed nami,a ja baardzo go nie chcę,bo wtedy jadę na ten okres próbny do pracy na wakacje, która mnie przeraża. Trzymajcie za mnie kciuki. A tymczasem chciałam Wam pokazać co kilka dni temu z moim chłopakiem wymyśliliśmy za deser. Jako że w niedziele sklepy były zamknięte, a miałam ochotę na lody to wykombinowaliśmy coś takiego:


A więc przepis na te dziwaczne lody to - jeden sandwich z Netto ( za 1 zł, nawet teraz chyba za 50 gr. jest xD), dwa lody z 12-opaka ( 5 zł za 12 sztuk :) ), dwie-trzy kostki gorzkiej czekolady ( akurat ja użyłam mega drogiej czekolady, aż tak zaszalałam, te które odwiedzają mojego bloga regularnie, to wiedza której ^^ ), sos toffie ( 5,50 jakoś tak kosztuje ) i rodzynki. Na dno dałam trochę startej czekolady, sandwicza pokroiłam na kostki, wrzucałam rodzynki i z każdym dodawaniem nowych elementów sypałam startą czekoladę. Lód na patyku podzieliłam na pół - część na patyku wrzuciłam w kawałkach do miseczki, a górną, która się nie rozwaliła ułożyłam, aby tak stała :)) Całośc maksymalnie polana słodkim toffie i wyrówane gorzką biało-czarną czekoladą Bellaroom. :) Smakowało mi genialnie i było bardzo tanie w wykonaniu. Z takim deserem Was zostawiam. Rzeczy na spontanie są najlepsze, prawda? :)

31 komentarzy:

  1. Ejjjjże, jakie to pysznie wyglądające! Aż mi ślinka cieknie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo matko, jak to pysznie wygląda ♥ a jakie kaloryczne pewnie :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. they look so yummy.

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. Yes, I do mon amour!.

    OdpowiedzUsuń
  4. oż Ty! :) Zrobiłaś mi tylko ochoty na taki deser :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy deser :D cóż, akurat me włosy nie były wczoraj w formie, ale dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm wyglądają pysznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda i pewnie pysznie smakuje ;)
    Wiem, wiem. Też mi niespecjalnie pasowały, ale dopiero w tą sobotę (o ile znowu pojadę) wybieram się po jakieś buty. Ogółem ciężko u mnie z tymi butami. "Chodzić" nie ma w czym, a jak przyjdzie, żeby jakieś kupić to żadne mi się nie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ale mi smaka zrobiłaś, a jestem na zdrowym odżywianiu akurat ;D

    Przyjmij zaproszenie do rozdania ROMWE, 50$ na zakupy, sukienka i prezent niespodzianka to wszystko może być Twoje ;) Więcej w poście: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/romwe-giveaway-1-winner-3-gifts.html

    OdpowiedzUsuń
  9. A bym takie coś teraz zjadła! a właśnie chcę od dzisiaj się odchudzać ;( Mam słabą silną wolę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio mama dala mi boskie lody, bardzo czekoladowe z kawalkami czekolady byly boskie w smaku :D pierwsze co pomyslalam, to co to za DOBRA firma:D pytam mamy, a ona do mnie marki : TESCO. A JA :o
    bylam w mega szoku :D
    dziekuje za komentarz:*

    Startuje w konkursie MISS POLKA 2012:)
    bardzo proszę o pomoc i zagłosowanie na mnie :*:)
    http://www.polka2012.pl/polka-1775.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie proszę Cię, nie podczas "ograniczania spożywania nadmiaru posiłków" :)
    Zapraszam na giveaway ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na diecie, a tu takie pyszności, aż zachciało mi się iść do sklepu po lody ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie bym zjadła taki deser :) a co do sprawdzianów masz rację- 9 miesięcy w miarę luz, 10- wszyscy sobie przypominają...

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, u mnie w szkole też szaleją;/
    Ciekawie wyglądają te lody^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Mm, pycha! :) Jeszcze jakaś polewa tam jest, ach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oho, wygląda przepysznie! Ale wyczarowaliście cudo :D
    Mam dokładnie tak samo w szkole, ostatnie tygodnie najcięższe, jestem zawalona sprawdzianami i kartkówkami.. Trzymam mocno kciuki za Ciebie!


    Zachęcamy do brania udziału w konkursie organizowanym przez SilesiaYoung, gdzie do wygrania się kosmetyki firmy Anatomicals lub głosowania na najlepsze stylizacje, które można zobaczyć tutaj : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.279123148850514.66983.223570737739089&type=3
    POZDRAWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam , aż mi się zachciało:)

    OdpowiedzUsuń
  18. o mniammniammniam :D Dzięki, o Panie, że już mam wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty masz lodowy deser a jeszcze 3h temu mój ukochany wycinał wzorki na arbuzie:D:D:D mi to juz sie nie chce uczyć, masakra jakaś :<

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny deser;))

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...