niedziela, 3 czerwca 2012

30.

Hej! Radosna wiadomość mnie powitała z rana. Wygrałam na rozdaniu na blogu taknijak! Tyle razy brałam udział w różnych rozdaniach,ale jeszcze w żadnym nie wygrałam, tym bardziej radość jest większa :)) Ale i tak myślę o tym,co mnie czeka za kilka dni - ten okres próbny w pracy, o którym Wam mówiłam. Plus to koliduje z końcówką szkoły - 4 dni pracy,a następnego będę miała sprawdzian z chemii na który nie wiem czy w ogóle dam radę się nauczyć,a ona mi odchodzi w tym roku, a chciałam mieć tą 3 na koniec. Plus projekt z PO, plus kilka rzeczy. Trzymajcie za mnie kciuki! Dziś mam dla Was dwa zdjęcia - jedno przedstawiające mnie w sukience z New Yorkera w przebieralni tegoż sklepu - jest śliczna i zastanawiam się nad taką nad latem i chcę poznać Wasze zdanie :) A drugie to taki gratis i jeśli macie złą pogodę - no cóż, to powspominajcie jaka ładna była :P
Stanika nie ściągałam do ubioru i wiem,że psuje efekt,ale i tak to tylko mierzyłam :) Ale sukienka jest słodka i kojarzy mi się z jakimiś latami (nie znam się z jakimi xD ). Ale jak ją ubrąłam i zaczęłam kręcić biodrami to genialnie się ruszała ze mną! :))

Jak widać lubię przekrzywiać główkę ^^ Dobrze, korzystajcie jeszcze z wolnej niedzieli :)

17 komentarzy:

  1. sunkiena jest przeurocza, takie lata 50 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupuj tą kieckę - jest świetna!
    powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kiecka! strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięstwa w rozdaniu :) a sukienka jest boska :) wiesz, sama nie wiem jak to się stało, że jeszcze schudłam. Być może to efekt stresu, a być może tego, że tryb odżywiania nieco mi się rozregulował w tym roku (pracuję teraz nad tym teraz). Kiedy weszłam na wagę i zobaczyłam 43 kg to się nieco zdziwiłam, bo jednak po sobie się tak nie widzi, jeśli na co dzień spędza się ze sobą tyle czasu...

    OdpowiedzUsuń
  5. nutella to był przewodnik wyjazdu! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    Sukienka jest śliczna :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zimno, bez słonka. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. kup tą kiecke!:D jest boska i pasuje do Ciebei:D

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna ta sukienka! kupuj!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo Manchester United! kocham ich również :) a co do sukienki to bardzo ładna. :) pozdrawiam i zapraszam do siebie. liczę, ze zostaniesz na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest ich wcale aż tak dużo :PP

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka w stylu pin up, boska

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba krój tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super jest ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ta sukienka jest boska!!!!!!!!!pozdrawiam i zapraszam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...