wtorek, 5 czerwca 2012

31.

Hej :) Chciałam jeszcze napisać notkę zanim wybędę do totalnej harówki na weekend,bo potem czeka mnie nauka do sprawdzianu z chemii. Trzymajcie za mnie kciuki,bym wyrobiła w pracy i by ludzi mi dawali duże napiwki i bym sprawdziła się jako kelnerka :) Boję się, bardzo muszę przyznać. Trzymajcie również kciuki za chemię - oby 3 było na koniec xD. A więc nie wiem kiedy będę i kiedy odpowiem na Wasze komentarze. Trzymajcie się :)
I ja na koniec:

Tak, to ja :)
Wybaczcie za zdjęcia różnej jakości - testowaliśmy różne tryby w aparacie Mojego Kochanego. A ten krawat bym chętnie świsnęła jego tacie ^^

15 komentarzy:

  1. wiesz ciężko się dziwić skoro musiałam dużo przekładać, odkładać, cokolwiek:P przeszkodą była nowa instalacja i też środki pieniężne:P
    co to tam piwko?:D
    powodzenia na sprawdzianie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia, będę trzymać mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia ! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Pozytywne zdjecia,bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia! :) za chemię również trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar kilka razy w tygodniu umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie trzymamy kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za odwiedziny! zapraszam ponownie i zapraszam również do obserwacji, bo szykuje się u mnie rozdanie :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pewna, że świecie sobie poradzisz jako kelnerka. Ludzie myślą, że to prosta i niewyczerpująca praca, ale sama wiem, że nie jest łatwo ;-) Ciągle trzeba się uśmiechać, być miłym, pilnować by niczego nie wylać, nie stłuc no i cały dzień na nogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojoj chemia moją zmorą,ale jakoś daję radę i wyciągam na tą czwórę.Powodzenia w pracy-kelnerka nie łatwe zadanie,ale dla chcącego nic trudnego;>
    A i podoba mi się biżuteria z wcześniejszego posta.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za chemie :)
    a co do tej pracy to sądze , że dobrze zrobiłaś , bo praca pracą ale warunki jakieś powinny być ...
    śliczne zdjęcia :**
    Masz ochotę się poobserwować ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...