niedziela, 10 czerwca 2012

32. - Jak życie zaskakuje.

Hej :) Te które śledzą mojego bloga wiedzą,że nie powinno mnie tu dziś być. Zaskoczę Was - kelnerka nie wypaliła. Okres próbny skończył się zanim się właściwie zaczął. Próbą okazała się noc. Warunki mieszkalne były wręcz nieludzkie ( nie będę opisywała dokładniej,bo to trochę jak koszmar traktuję już z perspektywą czasu ), a fakt,że jest jeden kibel na ok. 70 osób i 2 niezamykane prysznice, do które każdy może wejść podczas Twojego mycia... Takich anomali było więcej,ale nie ma sensu się rozpisywać. Wytrzymaliśmy noc i rano wyjechaliśmy z wielką ulgą w sercu. Tak więc obecnie jest znów bez pracy na wakacje,ale wykończyła mnie tamta noc,wiec nawet nie szukam nic na całe wakacje. Wiecie, może marudzę,może wymagam,ale chcę mieć normalne warunki,gdy płacą mi 3 zł na godzinę, pracując dzień w dzień przez 2 miesiące przez 10 godzin bez przerwy. Gdyby płacili mi chociaż 2 razy tyle to bym się zastanowiła. Skwituję to jedynym słowem - wyzysk. Szanuję ludzi, którzy lubią tam pracować,bo to jest praca i nieustanna impreza. Ja jednak chciałam tylko pracę.
Uf, jak miło się wygadać :) Dobrze, mnie dziś czeka jak wspominałam już chemia, trzymajcie kciuki,by było 3 :))
A teraz muszę dać coś,bo przecież osoby które nie czytają notek nie znajdą nic tutaj do skomentowania ;) Kilka inspiracji podpatrzonych ostatnio na weheartit :)

23 komentarze:

  1. Ja ogólnie jestem zwolenniczką smakowych piw, ostatnio piłam gruszkowe - pyyyyycha! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ostatnich miesiącach w ogóle alkoholu nie piłam. :) Dlatego ciężko jest mi się teraz przestawić na zwykłe piwa (nie smakują mi) i zawsze jak gdzieś jedziemy, czy nawet zostajemy w domu, Mąż kupuje mi smakowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety, w tym kraju nikt nie zarabia sumy adekwatnej do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem poszukującą pracy ... ughhh.
    taka koronkowa sukienka trafia na moją liste must have ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ^^ Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://letmeloveyouzayn.blogspot.com
    Obserwujemy ?? ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice blog.
    The posts are interesting. I found many ideas.
    Well done!
    If you'd like to see changes in my blog or my facebook fanpage.
    Kisses from Italy! :-*

    Habanero Handmade

    BLOG: http://habanerohandmade.blogspot.it

    FANPAGE FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Habanero-Handmade-Fanpage/119842804790054

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo naprawde? Moze ma sobowtora? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. co do szukania pracy na wakacje jedna jest praktycznie pewna choć nie zaciekawa! praca w call ceneter. pracowalam tak rok temu i nie było aż tak źle :)
    ach te sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne sa koronkowe sukienki <3
    niestey u mnie w szafie takowej brakuję ;(
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda,bo bardzo ładne miasto.

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie bardzo się cieszę, że się podoba :)
    jee, to rzeczywiście warunki okropne :< dobrze, że zrezygnowałaś.
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pastelowe koronki - like it!
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam koronkę i kokardki, tak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku dziękuję kochanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne inspiracje ;)
    ale powiem Ci, ze rzeczywisćie za taką kase i takie warunki to dobrze że uciekłas ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje ślicznie:D no kurde, taka juz jestem he he :D
    widze, warunki pracy żałosne.. wiałabym gdzie pieprz rośnie..

    OdpowiedzUsuń
  17. O grubo ;P No, ale w sumie, jak tak niska płaca to można było się trochę tego spodziewać, że szef (?) czy kto tam jest nie w porządku do swoich pracowników. Średnia krajowa jest chyba wyższa od tych pieniędzy. Przynajmniej była jakaś "przygoda". Będziesz miała co wspominać :)
    Inspiracje świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. napis ma związek z moją filozofią życiową, a róże... no cóż, są bardzo osobiste, zrobiłam je w niesamowicie ważnym momencie życia :)

    3 zł za godzinę? Brzmi jak żart.

    OdpowiedzUsuń
  19. o jacie, warunki masakryczne z tego co piszesz... to może i lepiej, że nie będziesz tam pracować

    OdpowiedzUsuń
  20. Współczuję CI, że trafiłaś na taką pracę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witamy w " dorosłym " świecie ! niestety ....

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawy blog i stylizacje :) zapraszam do nas na bloga :) !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...