czwartek, 14 czerwca 2012

33. - Przyjście paczki :)

Hej :) Na wstępie od razu dziękuję jeszcze raz taknijak za przesłanie mi paczuszki jako wygranej w rozdaniu :). Jestem bardzo szczęśliwa za to, podobają mi się produkty:

Najbardziej jestem zadowolona z tych żeli - są tak mega, tak pięknie pachną. Właśnie w tej chwili pachnę jak landrynka po truskawkowej Joannie i mam nową twarz po maseczce :) Pierwszy raz w życiu maseczkę zrobiłam chyba ^^ ciekawe doświadczenie :)
Ale jestem zadowolona,że dostałam mały liścik od taknijak i aż się uśmiechnęłam jak przeczytałam. Taki miły gest :)
Szkoła powoli się kończy, plany na wakacje legają w gruzach jeśli chodzi o pracę. W drugiej pracy nie chcieli nas wziąć na grile, gdyż nie chce byśmy ( ja i Mój Facet ) się obnosili z miłością. Zdarzyło się to nam rok temu owszem,ale rok temu nam nie zależało na kasie jak teraz. Powiedziała,że jeśli już, to by wzięła jedno z nas. Zadzwonię do niej za jakiś czas i zaproponuję,by wzięła nas na jeden weekend i niech się przekona,że nie będziemy się "obnosić"...
Trzymajcie więc kciuki,by zmieniła magicznie zdanie ( nie że jestem wredna,ale dawną ją ktoś chyba nie... skomplementował :) ), bym podciągnęła kilka ocen i by wpadło parę stówek oraz najważniejsze - by mój stan psychiczny się unormował,bo ostatnio cieńko. A Wam życzę zero zmartwień ( mam ostatnio ich nadmiar i cholernie psuje życie ), dobrego weekendu, zadowolenia z ocen i wygranej Polaków z Czechami :))

Ps. Biorę udział w konkursie na Katsuumi - "Mixmoss Giveaway!" Klik :)

25 komentarzy:

  1. trzymam kciuki, żeby wszystko się udało:)
    i gratuluję wygranego rozdania:))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje takiej wygranej!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że jesteś zadowolona oraz, że nic się ne rozlało :)
    również trzymam kciuki, aby wszystko poszło po Twojej myśli oraz za naszych w meczu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze będzie, nie martw się :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! dużo tego masz :) gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dostaniecie tą pracę! trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję ;-) fajna wygrana :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. sama jestem na etapie szukania pracy, trzymam kciuki aby wam się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj kochana, z opalenizną nie jest tak różowo - no zależy w jakim sensie;D ale ramiona to mnie pieką ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Landrynkowy zapas? No no no :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kosmetyki Joanny :) trzymam kciuki, abyście obydwoje dostali tą pracę, bo ten argument z "obnoszeniem się z miłością" dość marny dla tej pani... a jak nie tam, to gdzie indziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale duzo tego xd
    bede tu zagladac ;)
    fajny blog . :)

    Zapraszam do mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zazdroszczę, świetna wygrana :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, zazdroszczę tej wygranej. Ja nigdy nie wygrywałam w rozdaniach i postawiłam zakończyć tą zabawe, już nie biorę udziału bo tylko rozpaczałam haha ;-) Te żele z Joanny są świetne, miałam kiedyś truskawkowy, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne produkty. :) Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...