piątek, 22 czerwca 2012

34. - Filmy.

Hej :) Co u Was? U mnie jak zwykle się dzieje - bo jakże inaczej. Średnia na koniec roku 2 kl. w Liceum - 4,56. Miałam szansę podobno na pasek,ale to moja wychowawczyni sobie wymysliła, jak dla mnie to cud chciała stworzyć. Plus musiałabym poprawić chemię na 4, a moja obecna 3 jest wszystkim,co mogłam w tym przedmiocie osiągnąć :P Plus wyczarować jedną ocenę wyżej z czegoś. Cud musiałby nastać:) Ale ja jestem dumna z siebie. Bałam się,że nie osiągnę nawet powyżej 4 średniej,a tu pobiłam średnią z kl. 1 o 0,06 :). No dobrze, koniec o szkole, dawno nie pisalam o filmach, co w sumie jest dziwne i złe,bo jestem kinomanką i to miał być jeden z głownych tematów na blogu,ale w życiu tyle się dzieje,że jakoś nigdy nic nie idzie jak się zakłada.

Spadkobiercy

Najnowszy film Alexandra Payne’a, trzykrotnie nominowanego do Oscara twórcy "Bezdroży" i "Schmidta", ekranizacja bestsellerowej powieści Kaui Hart Hemmings. Gdy jego żona trafia do szpitala po wypadku, wpływowy biznesmen z Hawajów musi zaopiekować się dwiema kilkunastoletnimi córkami, z którymi wcześniej niewiele go łączyło.  

Film mnie zaskoczył, podobał mi się, ukazywał problemy przeciętnego faceta z córkami, z którymi wcześniej nie miał za bardzo do czynienia. Dochodzi do tego kilka innych problemów, w których dokonuje, według mnie,dobrych decyzji. Film polecam. Plus akcja dzieje się na Hawajach :)

Włoska robota

Grupa ekskluzywnych złodziei, pod wodzą mistrza Johna (Donald Sutherland), w skład której wchodzą jeszcze: główny organizator Charlie (Mark Wahlberg), jego prawa ręka Steve (Edward Norton), komputerowy geniusz Lyle (Seth Green), brawurowy kierowca "Przystojny" Rob (Jason Statham) i ekspert od materiałów wybuchowych Left Ear (Mos Def), kradnie z weneckiego pałacu sejf z wartymi 34 mln dolarów sztabami złota. Po nieoczekiwanym obrocie wydarzeń rok później ekipa mści się na jednym z członków, w tym celu do grupy dołącza córka Johna - Stella (Charlize Theron), pracującą jako specjalistka od zabezpieczeń sejfów...

Już wcześniej widziałam ten film,ale tak zapomniałam,że trzeba sobie przypomnieć. Po pierwsze - proszę spojrzeć na obsadę :) A po drugie - doooobry film. Kilka momentów przesadzonym,ale mimo wszystko świetny. I to był "oryginał"  polskiego "Vinci". Kto widział oba filmy, to wie o czy mówię.

Dzień dobry TV

Poranny program telewizyjny prowadzi para prezenterów- Mike Pomeroy (Harrison Ford) i Colleen Peck (Diane Keaton), którzy żywo się ze sobą sprzeczają. Nowa producentka Becky Fuller (Rachel McAdams) stara się podnieść oglądalność podupadającego programu i w tym celu, pogodzić prowadzących.  

Ciekawa obsada, tematyka filmu również - nie widziałam podobnego do tej pory,ale był za bardzo ckliwy. Plus - Harrison miał owszem do zagrania bardzo dziwną,ekscentryczną rolę - i rzeczywiście przez cały film wyglądał jakby mu się nie chciało grać. Ale wszystko ratuje śliczną buśką Rachel McAdams :)

Legion

 Po przerażającej biblijnej apokalipsie, grupa obcych sobie ludzi odciętych od świata w odległym przydrożnym barze na Południowym Zachodzie, nieświadomie staje się ostatnią deską ratunku dla ludzkości, kiedy okazuje się, że młoda kelnerka jest w ciąży z mesjaszem.

Film ciekawy w sumie pod względem fabuły, aktorsko dobry - tuta głównie
Paul Bettany. Niby wszystko w filmie spoko - problematyka spoko, aktorsko spoko, wykonanie spoko, ale ja nie wiem, coś w tym filmie sprawia,że nie jest dobry. Mimo wszystko warty obejrzenia,bo podobny na razie nie powstał. W obsadzie również -Dennis Quaid, Tyrese Gibson, Kevin Durand, Willa Holland, Kate Walsh czy  Charles S. Dutton.

Odrobina nieba

 Jedna z najbardziej pożądanych aktorek Hollywood – Kate Hudson – wciela się w beztroską singielkę Marley, która po serii przelotnych romansów poznaje wreszcie mężczyznę swoich marzeń, przystojnego doktora Juliana –  w tej roli główny konkurent Antonio Banderasa do miana latynoskiego amanta wszech czasów – Gael Garcia Bernal. Pech sprawi, że to właśnie z jego ust Marley dowie się, że jej życie zawisło na włosku... Czy uczucie okaże się silniejsze od przeszkód, stawianych przez kapryśny los?

Kate Hudson jako dziewczyna śmiertelnie chora , która jest wieczną optymistką, nie szuka faceta na stałe i korzysta z życia. Jakoś łatwo przewidzieć ten scenariusz. Film rozświetlają role
Whoopi Goldberg jako Boga (tak, tak xD),Peter Dinklage jako Vinnie i Kathy Bates jako mama .


Nietykalni

Ta historia zdarzyła się naprawdę. Sparaliżowany na skutek wypadku milioner zatrudnia do pomocy i opieki młodego chłopaka z przedmieścia, który właśnie wyszedł z więzienia. Zderzenie dwóch skrajnie różnych światów daje początek szeregowi niewiarygodnych przygód i przyjaźni, która czyni ich... nietykalnymi. 

Film naprawdę świetny. Francuska produkcja. Co prawda oparty na faktach, a nie dokładnie na faktach, ale to nie umniejsza historii. Nie ma co się rozpisywać - opcja obowiązkowa chyba u każdego :) Film ma w sobie wszystko co trzeba - dobry reżyser, scenariusz,aktorzy :) Zarówno gagi jaki dramaty.

Matrix

Thomas Anderson wiedzie podwójne życie - na co dzień pracuje w koncernie Meta Cortechs jako programista, prywatnie jest genialnym hackerem, działającym pod nickiem Neo. Pewnego dnia nawiązuje z nim kontakt tajemniczy Morfeusz - człowiek, który obiecuje mu odkryć prawdę o rzeczywistości, w jakiej żyją. Prawdę o Matriksie. Prawdę o dwóch światach: prawdziwym i wygenerowanym, który ma tylko "udawać" rzeczywistość. Neo początkowo wbrew sobie przystaje do grupy kierowanej przez Morfeusza, stopniowo jednak sam zaczyna dostrzegać, że ze światem, w którym żył dotychczas, jest coś nie tak. Że jego życiem cały czas ktoś kierował. Kolejne stopnie wtajemniczenia stawiają przed Neo nowe pytania. Który ze światów jest prawdziwy? Czym jest Matrix i komu służy? I jaką rolę w planie Morfeusza ma do spełnienia on sam?

Hm... Słyszałam o tym filmie,znałam motywy. Ale nigdy mnie do niego nie ciągnęło, bo to zupełnie nie mój gatunek. Jako anty fanka filmów s-fi to mówię,że film jest niezły. Tyle. Plus młodziutki,nieograny,ale dzięki temu jeszcze bez odbitej szajby - Keanu Reeves :)

Myślę,że póki co starczy. uwielbiam dyskutować na temat filmów lub czytać propozycje, jakie ja mogłabym obejrzeć filmy, także czekam :)

25 komentarzy:

  1. Pasek zawsze mozesz miec w 3 klasie hehe :) mi sie udalo hah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. matrix - jeden z moich ulubionych filmów ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo dwa filmy z powyzszych na pewno ogladne spadkobierny i ten o chorej dziewczynie ale mimo to optymistce ;)) tez ostatnio siedze prawie clay czas w filmach :D

    dziekuej za pocieszenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego nowego bloga: http://glamourka89.blogspot.com/ :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tu u Ciebie miło:)
    obserwuję i będę na pewno zaglądać:)
    Nietykalni to znakomity film! Zrobił na mnie ogromne wrażenie:)
    a za Spadkobierców niedługo się dopiero biorę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzień dobry tv może być ciekawy:)
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spadkobiercy- rewelacja!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:*:*:* i zaparszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. już nosiłam i nie jest zła, podoba mi sie bardzo :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję tak wysokiej średniej :) ja drugą klasę kończę z 3,7 co w moim liceum jest nie byle jakim wynikiem. zresztą, jeśli mam być szczera to obojętne są mi wszystkie przedmioty poza maturalnymi, bo to już nie gimnazjum i przedmioty typu biologia, chemia, geografia, delikatnie mówiąc, mi wiszą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawdę wysoką średnią! gratuluję Ci jej:D
    Nie oglądałam żarnego z tych filmów, ale musiałabym wreszcie jakiś obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam takie luki w filmach, że nawet nie chcę o tym myśleć. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Matrix to już klasyka. Legion, oglądałam, wciągał mnie, chociaż momentami byłam zwiedzona, świetny pomysł, ale czegoś zabrakło. A Nietykalnych zamierzam "poznać" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oglądałam dzień dobry tv i odrobina nieba :) fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o kilku filmach, które przedstawiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jam jest fanka - Nietykalnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oglądałam Nietykalni ;)) Rewelacyjny film ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. hahah ^^ kocham Matrixa :D
    o Nietykalnych słyszałam dużo dobrego.

    masz świetnego i ciekawego bloga,
    więc oczywiście obserwuję.

    pzdr.

    + BYŁBYM ZAPOMNIAŁA!
    zapraszam do mnie,
    na konkurs z bransoletką WHO do wygrania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nietykalni to mój faworyt :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Matrixa to klasyka!
    Pozdrawiam i obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Za rok na pewno będziesz miała pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zorganizowałam rozdanie na moim blogu - do wygrania masło do ciała THE BODY SHOP, Zapraszam serdecznie! :)

    http://lilciunia.blogspot.com/2012/06/kto-chce-maseko-body-shop-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...