poniedziałek, 25 czerwca 2012

35. - Inspiracje Ubiorów Na Zakończenie Roku Szkolnego Według Gwiazd

Hej :) Dziękuję za te bardzo miłe komentarze pod poprzednią notką. Poprawiacie humor :) Dziś notka wyjątkowa,bo bez wpisu o mnie, a od razu skupiam się na pomyśle. Zrodził się przed chwilą praktycznie :)
Mam dla was Propozycje Outfitów na zakończenie roku szkolnego wzorowane na gwiazdach :) No to zaczynamy:
Według Malin Akerman


Według Christiny Applegate
 Według Jessici Biel
Według Rachel Bilson
Według Kate Bosworth
Według Lauren Conrad
 
  Według Courtney Cox
Według Molly Sims
Według Evy Longorii
 
 
Według Mirandy Kerr
Według Sienny Miller

 Mam nadzieję,że podobają się Wam inspiracje. Jakaś najbardziej? Czy wszystko nie jest w Waszym stylu? A Wy jak się ubieracie na zakończenie lub inną ważną, oficjalną okazję :) ?


38 komentarzy:

  1. nie lubie bialych eleganckich bluzek, wole raczej luzne stroje co nie znaczy, ze mniej eleganckie :) na szczescie takie okazje mam juz za soba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, dla obcych ludzi czesto bywa nietypowy, dla nas, naszych rodzin i znajomych jest normalny, po 5 latach cos zaczyna byc oczywiste :) pierscionek widac w poprzedniej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawy. Najlepiej czułabym się w ubraniach wzorowanych na Christinie Applegate lub Lauren Conrad. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow... każdy zestaw mi się spodobał :)
    http://eiffla1997.blogspot.com/
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. wow:) ale fajny post:)
    mnie do gustu najbardziej przypasował styl Lauren Conrad. Ślicznie, delikatnie i dziewczęco:))
    Co do ShinyBox to jest to całkowicie bezpłatne i bezpieczne:)
    Po prostu, zakładasz swoje konto, rozsyłasz swój link aktywujący koleżankom. Za każdą koleżankę, która założy sobie profil, po kliknięciu na Twój link aktywujący, dostajesz 5 Shiny starsów (są również inne sposoby na zdobycie tych punktów). Zbierasz Shiny starsy i jak już uzbierasz ich 100, to dostajesz do domku pudełko z kosmetykami:) zupełnie za darmo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. większość ma coś w sobie, ale Bilson podbiła moje serce ! Nie mogę się napatrzeć <3 Uwielbiam taki styl :)
    a ta koszula na tych zestawach pod zdjęciami to już w ogóle cudo <3 Będę takiej szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie,że weszłam na twojego bloga, bo się już przymierzam w czym iść na zakończenie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze chcialam wybrac najlepsza ale ciezko troche ;D chociaz kocham rachel bilson jest piekna < 333

    jeeeeeju :D nawet nie wiesz jak fajnie jest uslyszen z Twojego koemnatrza slowa pozytywnej krytyki hahah :D sie przyzywczailam raczej do negacji ;) ciesze sie ;) ja studiuje lingwistyke stosowana ;) to sa dwie filologie (w moim przypadku filologia angielska i niemeicka) polaczona w jedno i niestety mam takie przedmioty jak historia a w dalszych latach ebdzie litaratura, kulturoznawstwo i realioznawstwo ^^ ja umre ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba postawie na sukienke :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przydatna notka :d ale ta według Sienny Miller nie bardzo na zakończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są świetne, ale ja chyba postawię na spódnicę i koszulę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog :)

    zapraszam do mnie , blog w rozbudowie zapraszam do obserwacji :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym wybrała Christine Applegate :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie, muszę sobie wymyślić jakiś strój na zakończenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, cały czas odliczam dni do końca a nawet nie wpadłam na pomysł, żeby przygotować coś do ubrania :) Miło, że przypomniałaś :)
    Najbardziej podoba mi się stylizacja według Lauren Conrad!
    Śliczne zestawy stworzyłaś, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, bardzo podoba mi się według Lauren Conrad i Kate Bosworth ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biała koszula, spódniczka, i czarne butki ;D
    I jakaś torebka

    Zapraszam do mnie ;]

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super insp:)
    zapraszam seredcznie do mnei wkrotce nowa notka;) i do obserwowania;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. no co ty mówisz, są pycha!!:D no i mało dostępne więc rzadko gdzie można je kupić jak nie wcale:D
    ja na koniec roku ubiorę się zwyczajnie niezwyczajnie!;D hihih:D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się Twój blog, napewno będę tu wpadała częćiej!! obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Według Christiny Applegate najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej Jessici Biel, Rachel Bilson, Kate Bosworth i Lauren Conrad :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super - bardzo fajne są te stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie najlepsze to:Rachel Bilson i Lauren Conrad.

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepsza rachel ;) Ja osobiscie ubieram sie w sukienke,mysle ze pokaze na blogu. Cale szczescie, ze juz wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przed ostatnie świetne ! buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  27. moim zdaniem strój Mirandy nie nadaje się na szkolną uroczystość

    OdpowiedzUsuń
  28. AKurat w sam raz na dzisiejsszy dzien :) Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny blog naprawdę świetny .

    polecam się na przyszłość http://honniess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz. Odwdzięczam się zawsze. Nawet tym, co piszą zawsze każdemu to samo...